Ostan datanomi opinnäytetyön.
Amk tai korkeampi taso.
Hinta 100e
Datanomit
10
1392
Vastaukset
- porchefin
- tehty on
Hoh hoijaa, tyhmyys kukoistaa sillä datanomin opinnäytetyö ei päätä pakota ja sen saat hetkessä kasaan jos vain viitsit tehdä sen. Jos osaat kirjoittaa niin se on melkein siinä.
- etiikka vai etikka
Aika mielenkiintoinen veto. Ilmoittele, miten kävi.
- ettäni
opinnäytetyöstä sen verta vaivaa, ettei siihen kukaan satasella lähde...
- ei datanomi
Oletko se manne "manninen" joka opiskelee datanomiksi oppisopimuksella ? Jos olet niin kyselit jo kovasti harjoitustehtäviin tekijää ja vastauksia. Mannea laiskottaa.... ei taida tulla valmista, ei taida älli riittää, ei taida puhtia olla.
- sipulimies343
Lopputyöt ovat turhia. Voi kun voisin ostaa jostain gradun... Paljos 80 sivunen kaupan gradu maksaa?
- VOIETTÄÄÄ
sipulimies343 kirjoitti:
Lopputyöt ovat turhia. Voi kun voisin ostaa jostain gradun... Paljos 80 sivunen kaupan gradu maksaa?
ihan sama juttu mulla.
200eur.. keneltä saan lopputyöni (AMK) - Gradu1
VOIETTÄÄÄ kirjoitti:
ihan sama juttu mulla.
200eur.. keneltä saan lopputyöni (AMK)Voin tehdä. Tonnilla saisit multa valmiin työn.
- gjaiögjo
Joo, mutta mulle ei kelpaa muu kuin väitöskirja. Voisiko joku tehdä sen 50 eurolla? Voi olla ennen julkaistu, kukaan ei varmaan huomaa mitään.
Tyhmänä tässä väännän gradua itse, olisihan siihenkin kelvannut joku kierrätetty matsku. - T
Saitko työn opinnäytetyön ? onko kyseessä ohjelmistotuotanto ?
Myys mulle se eteenpäin ?
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265291
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1461601
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.201965En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829