Ostan datanomi opinnäytetyön.
Amk tai korkeampi taso.
Hinta 100e
Datanomit
10
1367
Vastaukset
- porchefin
- tehty on
Hoh hoijaa, tyhmyys kukoistaa sillä datanomin opinnäytetyö ei päätä pakota ja sen saat hetkessä kasaan jos vain viitsit tehdä sen. Jos osaat kirjoittaa niin se on melkein siinä.
- etiikka vai etikka
Aika mielenkiintoinen veto. Ilmoittele, miten kävi.
- ettäni
opinnäytetyöstä sen verta vaivaa, ettei siihen kukaan satasella lähde...
- ei datanomi
Oletko se manne "manninen" joka opiskelee datanomiksi oppisopimuksella ? Jos olet niin kyselit jo kovasti harjoitustehtäviin tekijää ja vastauksia. Mannea laiskottaa.... ei taida tulla valmista, ei taida älli riittää, ei taida puhtia olla.
- sipulimies343
Lopputyöt ovat turhia. Voi kun voisin ostaa jostain gradun... Paljos 80 sivunen kaupan gradu maksaa?
- VOIETTÄÄÄ
sipulimies343 kirjoitti:
Lopputyöt ovat turhia. Voi kun voisin ostaa jostain gradun... Paljos 80 sivunen kaupan gradu maksaa?
ihan sama juttu mulla.
200eur.. keneltä saan lopputyöni (AMK) - Gradu1
VOIETTÄÄÄ kirjoitti:
ihan sama juttu mulla.
200eur.. keneltä saan lopputyöni (AMK)Voin tehdä. Tonnilla saisit multa valmiin työn.
- gjaiögjo
Joo, mutta mulle ei kelpaa muu kuin väitöskirja. Voisiko joku tehdä sen 50 eurolla? Voi olla ennen julkaistu, kukaan ei varmaan huomaa mitään.
Tyhmänä tässä väännän gradua itse, olisihan siihenkin kelvannut joku kierrätetty matsku. - T
Saitko työn opinnäytetyön ? onko kyseessä ohjelmistotuotanto ?
Myys mulle se eteenpäin ?
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256