http://www.google.fi/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=9&ved=0CCkQFjAI&url=http://www.fspec.fi/tuotteet.html?id=40/220...
Vai onko tuo rihkamaa ?
Saako tuolla ajaa ilman korttia
7
379
Vastaukset
- Paras...
Tolla saa ajaa ilman korttia... Tietenkin syrjäseuduilla... Ja noiden laatu on huonoa.
Tai jos kiinnostaa tuollaiset vempaimet niin siitä vain !
Itse pidän sitä rihkamana... En laittas massii tohon rämään :D - jhkjhljh
Mut moottoroidut potkulaudat on yleisillä teillä kielletty.
- Hihihiiiiii
Saa noilla hitaasti kulkevilla esim. pyörätuoleilla ajella. No se max. nopeus on jotain alle 10kmh. Et ei se moottori välttämättä sitä laittomaksi tee. Mutta toi kyseessä oleva on lähinnä lelu johonkin ihme suljettuun paikkaan missä ei kukaan voi jäädä alle. Niitä paikkoja on oikeesti vähän.
- hjhklj
Hihihiiiiii kirjoitti:
Saa noilla hitaasti kulkevilla esim. pyörätuoleilla ajella. No se max. nopeus on jotain alle 10kmh. Et ei se moottori välttämättä sitä laittomaksi tee. Mutta toi kyseessä oleva on lähinnä lelu johonkin ihme suljettuun paikkaan missä ei kukaan voi jäädä alle. Niitä paikkoja on oikeesti vähän.
Esimerkiks autokouluun tai kysy poliisilta. Moottorikäyttönen potkulauta ja sähkäpyörätyöli on kaks ihan eri asiaa!
- Hihihiiiiii
hjhklj kirjoitti:
Esimerkiks autokouluun tai kysy poliisilta. Moottorikäyttönen potkulauta ja sähkäpyörätyöli on kaks ihan eri asiaa!
Kysele vaan ihan itse. Eipä poliisit puutu jos sähkökäyttöisellä bilteman autolla ajelee. Kyse on nopeudesta. Vai onko se sallittua jos potkulaudalla ajelee joku joka tarvii apua liikkumiseen. Kyllähän noita luuloja on ihmisillä ja poliiseilla. Sitten kun pitäis sakkoa kirjottaa niin ei löydy muuta pykälää kun joku poliisin vastustaminen. No sillä verukkeella voi sakottaa kaikkia, että älä ole huolissas.
- fgvhjbknlm
Hihihiiiiii kirjoitti:
Kysele vaan ihan itse. Eipä poliisit puutu jos sähkökäyttöisellä bilteman autolla ajelee. Kyse on nopeudesta. Vai onko se sallittua jos potkulaudalla ajelee joku joka tarvii apua liikkumiseen. Kyllähän noita luuloja on ihmisillä ja poliiseilla. Sitten kun pitäis sakkoa kirjottaa niin ei löydy muuta pykälää kun joku poliisin vastustaminen. No sillä verukkeella voi sakottaa kaikkia, että älä ole huolissas.
On kysymys tieliikenteeseen rekisteröimisestä.
- Hihhihihih
fgvhjbknlm kirjoitti:
On kysymys tieliikenteeseen rekisteröimisestä.
Tai yhteiskunnallisesta asemasta. Noita Segway vempeleitä saa ympäri maailmaa käyttää missä vaan. Kulkee moottorin voimalla. Ehkä kyse on kuitenkin nopeudesta. Ei taida löytyä lakikirjasta. No kai poliiseille on jätetty harkintavaltaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482