Tuollaiseen titteliin olen silloin tällöin törmännyt, mutta mitä tuo suomennettuna tarkoittaa. Hienolta nimittäin kuulostaa ja sanakirja antaa suomennokseksi "varapääjohtaja". Tuskin tuo kuitenkaan sitä tarkoittaa, sillä joissakin firmoissa on ollut useampia tällaisia vice presidentejä.
Vice president?
ihmettelen vaan
2
15522
Vastaukset
- VP, Finance
Vice President on yleisesti käytetty nimitys johtajasta. Esimerkiksi talousjohtaja on Vice President, Finance tai lyhyemmin VP, Finance. VP tasoakin korkeammat johtajat ovat Senior Vice Precident eli esim. SVP, FInance. Toimitusjohtaja = President.
- HjallisH
Täysin firmakohtaista miten/jos käytetään senior/executive/whatever VP titteleitä ja joissakin esim. toimialajohtajat voivat olla presidenttejä. Ainoat varmat on CEO = yhtiön toimitusjohtaja ja CFO = ylin talousjohtaja, VP on yleisnimike johtajalle useimmiten directoria pykälän korkeampi palkkaluokka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923498
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442877Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202087- 1151995
- 621964