Miestä Pietarista?

menomimmi :)

Kun Pietariin monenkin matkalaisen mieli tekee harrastamaan lähialueyhteistyötä peiton alla/päällä jne kukin omien ja toisen mielihalujen mukaan - niin onkos siellä meille naisille tarjolla miten hyvin tasokasta miestä? Kotimaiset pikkumulkkuiset hielle haisevat kaljamahat ei juuri sytytä, sellaisiin pisto-nosto-ravistus tapauksiin on tullut kyllästyttyä...

Mitä biletyspaikkoja voisitte suositella puumalle Pietarista? Tarkoitus on kuukauden päästä viikonlopuksi lähteä, hotelli Moskovasta on viikonlopuksi huone varattu.

20

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oskari olematon

      Tai voisin minäkin tulla Moskova hotelliin kun on ihan lähellä. Olen tasokas mies tottakai. Kaljamahaa on jonninverran ja mulkkukaan ei oo superluokkaa mutta pistelen minkä ehdin ja ravistelen harvaan. Eihän sieltä Moskovasta kannata kauas lähteä, eiköhän siinäkin pikkuhotellissa hehheheh jotain hauskaa ole tarjolla. Joten tervetullooo vain tänne Vennäänmaalle harrastamaan lähialueyhteistyötä!!

    • tanjuska harasoo da

      On siellä niitä mies huoriakin. Ei helvetti.

      Kyllä ne työläiset jotka työskentelevät pienellä palkalla voivat panna sinua.

      Venäjällä ovat nykyisin aika suuri ongelma nuo huumeet joten kannattaa olla varovainen kun siellä juhlii.

      • Helinäjhkhjew

        Just nii samaa mieltä , senku vaa meette sinne, ei siel mitää muuta ookkaa ku huumeita nauttivia panomiehiä


      • pietukka
        Helinäjhkhjew kirjoitti:

        Just nii samaa mieltä , senku vaa meette sinne, ei siel mitää muuta ookkaa ku huumeita nauttivia panomiehiä

        Ja jos hyvin käy niin Tambov porukka varmistaa, että pääsee muutkin turistit nauttimaan suomalaisesta ja ruotsalaisesta pillusta. Tambov ryhmällähän on toimintaa niin Suomessa kuin Ruotsissakin.


    • 18

      Nuoria innokkaita poikia löydät taatusti, tadzikistanilaiset ja muut muslimit pääosin ilman kaljamahojakin. Vehkeiden koosta ja suorituskestosta en osaa sanoa. Menomestoja löytyy jo hotelliltasi. Mutta jos hien haju häiritsee, jätä koko Venäjän reissu väliin. Sitä myskin tuoksua ei voi sanoin kuvailla.

      • hikinen OMON

        Eiköhän ne Venäjän muslimit ole kaikista moraalisimpia ja rauhallisempia. Ei varmasti kovin monessa venäläisessä yökerhossa tadzikistanilaiset ja muut muslimit liiku.


      • 1+10=?
        hikinen OMON kirjoitti:

        Eiköhän ne Venäjän muslimit ole kaikista moraalisimpia ja rauhallisempia. Ei varmasti kovin monessa venäläisessä yökerhossa tadzikistanilaiset ja muut muslimit liiku.

        Ei niitä tarvitse yökerhosta etsiäkään. Kadun reunassa käsi suoraksi niin Prinssi Rohkea etelä-Venäjältä kurvaa mustalla Ladalla paikalle. Saa halutessaan kyytiä ja "kyytiä".


      • miliisi juoppa tupak
        1+10=? kirjoitti:

        Ei niitä tarvitse yökerhosta etsiäkään. Kadun reunassa käsi suoraksi niin Prinssi Rohkea etelä-Venäjältä kurvaa mustalla Ladalla paikalle. Saa halutessaan kyytiä ja "kyytiä".

        OMON miehet ottaa vaikka väkisellä jos ei muuten saa. Kannattaa Venäjällä olla todella varovainen kenelle menee pesää tarjoamaan.


    • virkistää...

      ihan kiva, että löytyy naisnäkökulmaakin tänne äijien pillurallikuvioden sekaan!

      Täytyy kyllä sanoa, ettei se maa ja kansallisuus paljoa miestyyppeihin vaikuta. Kaikenlaista löytyy kuten kotimaastakin...

      Noita jo mainittuja nuoria tummia löytyy , ja joskus on vaikea päästä eroonkin, jos joku Tambovin mafiamiekkonen päättää ihastua suomi-tyttöön...

      Tosin omat kokemukseni ovat jo viime vuosisadalta.
      Ihanin oli junamatka Moskovan junassa... katseita vaihdettiin jo lennolla Mustaltamereltä ja kun satuimme samaan kupeeseen kaksin -vaikka yhteiset sanat olivat vähäiset, muu ei!! Ja jos minulta kysyy, ihanan vapauttavaa oli myös se, että Helsingin asemalta mentiin yhdessä vielä kahville, mutta sitten erottiin eikä perään huudeltu!

      Ja kuten todettu on, olen jo ikääntynyt ja rauhoittunut, en osaa menomestoja esitellä, mutta paikassa kuin paikassa miehen iskeminen onnistuu!

      • originelli 6 kulmane

        Ei Venäjä juuri miestarjonnallaan Suomesta ainakaan positiivisesti erotu, on ihan tuurissaan jos sieltä originelliä 6 kulmasta saa. Perus Iigori on juonu miskuntonsa olemattomaks ja ihan samalla tavalla ovat saippualle allergisia niinkun rajan tälläkin puolella. Toki nuorempi sukupolvi erottuu edukseen ja sieltä löytyy vielä kohteliaisuutta joka aika kivasti kutkuttaa...

        Valitettavasti sen huomaa että miesten keski-ikä on pitkän aikaa ollut viidenkymmenen paikkeilla joten naisten pitää laittautua ja olla edustavia etteivät ilman jää, kun enemmistö on meitä kauniimman sukupuolen edustajia.

        Mutta ilahduttavasti nappisilmäkaukaasialaisia on tullut katukuvaa koristamaan, tosin baareista heitä ei juuri tapaa ja monet on muslimeja joten kultturieroihin on syytä varautua enemmänkin. Siinä mielessä samanlaisia patalaiskoja kun Etelä-Euroopan gigolot mutta eihän heitä astioita pesemään otettakkaan...

        Onnea reissulle mutta elä odota liikoja ettet pety pahasti.


      • juu u

        heheheh apinamainen Iivana tietää, että naisen paikka on keittiössä. hahahaha


      • harasoo brutkit
        originelli 6 kulmane kirjoitti:

        Ei Venäjä juuri miestarjonnallaan Suomesta ainakaan positiivisesti erotu, on ihan tuurissaan jos sieltä originelliä 6 kulmasta saa. Perus Iigori on juonu miskuntonsa olemattomaks ja ihan samalla tavalla ovat saippualle allergisia niinkun rajan tälläkin puolella. Toki nuorempi sukupolvi erottuu edukseen ja sieltä löytyy vielä kohteliaisuutta joka aika kivasti kutkuttaa...

        Valitettavasti sen huomaa että miesten keski-ikä on pitkän aikaa ollut viidenkymmenen paikkeilla joten naisten pitää laittautua ja olla edustavia etteivät ilman jää, kun enemmistö on meitä kauniimman sukupuolen edustajia.

        Mutta ilahduttavasti nappisilmäkaukaasialaisia on tullut katukuvaa koristamaan, tosin baareista heitä ei juuri tapaa ja monet on muslimeja joten kultturieroihin on syytä varautua enemmänkin. Siinä mielessä samanlaisia patalaiskoja kun Etelä-Euroopan gigolot mutta eihän heitä astioita pesemään otettakkaan...

        Onnea reissulle mutta elä odota liikoja ettet pety pahasti.

        Sitä se 70 vuotta kommunismi ja korruptiota tekee.

        Kaukasuslaiset? hahaha tutustuppas vähän siihen miten georgialaiset tai armenialaiset kohtelevat naisiin.

        Mikä parasta venäläisiltä naisiltahan voi kysy mitä mieltä ne näistä "nappisilmäkaukaasialaisista" on. Monelta olen kysynnyt ja vastaus on aina sama "liian tempperamenttisia, itsekkäitä, vaimon hakkaajia...."


      • Kummaa
        originelli 6 kulmane kirjoitti:

        Ei Venäjä juuri miestarjonnallaan Suomesta ainakaan positiivisesti erotu, on ihan tuurissaan jos sieltä originelliä 6 kulmasta saa. Perus Iigori on juonu miskuntonsa olemattomaks ja ihan samalla tavalla ovat saippualle allergisia niinkun rajan tälläkin puolella. Toki nuorempi sukupolvi erottuu edukseen ja sieltä löytyy vielä kohteliaisuutta joka aika kivasti kutkuttaa...

        Valitettavasti sen huomaa että miesten keski-ikä on pitkän aikaa ollut viidenkymmenen paikkeilla joten naisten pitää laittautua ja olla edustavia etteivät ilman jää, kun enemmistö on meitä kauniimman sukupuolen edustajia.

        Mutta ilahduttavasti nappisilmäkaukaasialaisia on tullut katukuvaa koristamaan, tosin baareista heitä ei juuri tapaa ja monet on muslimeja joten kultturieroihin on syytä varautua enemmänkin. Siinä mielessä samanlaisia patalaiskoja kun Etelä-Euroopan gigolot mutta eihän heitä astioita pesemään otettakkaan...

        Onnea reissulle mutta elä odota liikoja ettet pety pahasti.

        kun aina vastaukset menee väärään kohtaan..
        Nimittäin minä en kysynyt, vaan vastasin alkuperäiselle, joka on menossa, en minä!!
        Joten toivottele onnet HÄNELLE :D


      • menomimmi :)
        juu u kirjoitti:

        heheheh apinamainen Iivana tietää, että naisen paikka on keittiössä. hahahaha

        En minä mitään avioliittoehdokasta ole Pietarista etsimässä joten ei kiinnosta tiskaako ja pyyhkiikö ne pölyt vai ei. Enemmän pelkkää vipinää vähäksi aikaa. Tosin ei paljoa voi reissulta odottaa.

        Ei kait ukotkaan huoriss käy sillä mielellä että vaimoa niistä etsivät? Tai voihan ne kait käydäkin kuka tietää...


      • Igori Iivana
        menomimmi :) kirjoitti:

        En minä mitään avioliittoehdokasta ole Pietarista etsimässä joten ei kiinnosta tiskaako ja pyyhkiikö ne pölyt vai ei. Enemmän pelkkää vipinää vähäksi aikaa. Tosin ei paljoa voi reissulta odottaa.

        Ei kait ukotkaan huoriss käy sillä mielellä että vaimoa niistä etsivät? Tai voihan ne kait käydäkin kuka tietää...

        Kyllä sinä Pietarista vipinää löydät.

        Se riippuu ihan siitä miten paljon sinulla on rahaa ja minkä näköinen olet. Toisaalta enempä oikein ihailisi venäläistä miestä. Samanlaisia tyyppejä ne on kuin täälläkin.


      • menomimmi :)
        Igori Iivana kirjoitti:

        Kyllä sinä Pietarista vipinää löydät.

        Se riippuu ihan siitä miten paljon sinulla on rahaa ja minkä näköinen olet. Toisaalta enempä oikein ihailisi venäläistä miestä. Samanlaisia tyyppejä ne on kuin täälläkin.

        Komeahan minä olen ja rahaakin on. Mitäs paikkoja suosittelisit?


      • Mane vm-60
        menomimmi :) kirjoitti:

        Komeahan minä olen ja rahaakin on. Mitäs paikkoja suosittelisit?

        Laitahan menomimmi fiksut releet ja kunnonmeikki, niin siita se lähtee. Onnea vain retkellesi kyllä sinä pietarista miestä saat...


      • siinäpä tuota
        menomimmi :) kirjoitti:

        Komeahan minä olen ja rahaakin on. Mitäs paikkoja suosittelisit?

        Marstall-yökerho tai Datsha-yökerho.

        Kyllä niitä yökerhoja sieltä löytyy vaikka kuinka paljon.


      • Nataska
        menomimmi :) kirjoitti:

        En minä mitään avioliittoehdokasta ole Pietarista etsimässä joten ei kiinnosta tiskaako ja pyyhkiikö ne pölyt vai ei. Enemmän pelkkää vipinää vähäksi aikaa. Tosin ei paljoa voi reissulta odottaa.

        Ei kait ukotkaan huoriss käy sillä mielellä että vaimoa niistä etsivät? Tai voihan ne kait käydäkin kuka tietää...

        Nuoret miehet siellä on tosi asiallisia kuten naisetkin, älä usko noita vanhojen setien tarinoita.
        Käyttäydy vaan kylmän viileesti ja anna kaikkien tietää että olet suomalainen niin kyllä
        vientiä piisaa. Kokeiltu on. Ei tarvi heti ensimmäiseen turvautua. Ulkolainen on niille vieläkin
        eksoottinen tavoiteltava vaikka ns. kultturia, amerikansontaa pukkaa joka tuutista mutta
        ilmielävänä se on toinen juttu se. Hyvää matkaa.


    • Oskari Olematon

      Kuukausi on mennyt ja olet kai tulossa tanne tana viikonloppuna. Odottelen sinua hotelli Moskovassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe