matkakamua vailla

aurinkoon!!

olen 28 vuotias nainen ja vailla matkakamua turkin alanyaan....matka ajankohta olisi 15.5 ja 3 viikkoa hotelli sunway aamiaisen kera ja hinta 560e(matkakamu ei päässytkään yllätten lähtemään)toivoisin sinun olevan suunnilleen samoja ikiä,huumorintajunen,tykkäät shoppailla,ottaa lomasi rennosti,palvoa aurinkoa ja myöskin jonkun verran biletää!!

6

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AmazingRace

      Hei!
      Voisin lähteäkin kanssasi,jos vaikak eka kertoisit meiliosoitteesi ja tutustuttais ensin.

      Eräs ehto olisi kyllä että vannoisit että et lomareissulla olisi seksuaalisessa kanssakäymisesessä turkkilaisen miehen kaa.

      Itselläni on noilla etelän reissuilla ongelmana sinkkuna ollessa että auringon otto on kivaa,ja koen seksuaalista turhautumista. Naisilla se on eri ku ählämit tulee heti pokaamaan.

      Jos haluat fiksua ja rehellsitä seuraa,ja treffattaisja juteltais kuin aikuiset ihmiset,niin otahan yhteyksiä.

      Olen siis liikunnallinen mies,ja liikunnalliset aktiviteetit olis plussaa...

      • aurinkoon!!

        unohdin kirjoittaa että haen naispuoleista matkakamua....


      • TosiNainen_2010
        aurinkoon!! kirjoitti:

        unohdin kirjoittaa että haen naispuoleista matkakamua....

        Niin,mutta oleellinen jäi monilta lukoijoilta epäselväksi ...

        Vannotko että et ole seksuaalisesti tekemisissä turkkilaisen miehen kaa ?

        Vai oletko joskus jo ollut ?

        Yrityksiä tulla juttelemaan ja pääsyä yhdyntään tullaan sinulta siellä koettelemaan.


      • aurinkoon!!
        TosiNainen_2010 kirjoitti:

        Niin,mutta oleellinen jäi monilta lukoijoilta epäselväksi ...

        Vannotko että et ole seksuaalisesti tekemisissä turkkilaisen miehen kaa ?

        Vai oletko joskus jo ollut ?

        Yrityksiä tulla juttelemaan ja pääsyä yhdyntään tullaan sinulta siellä koettelemaan.

        en ole mitään seksiseuraa menossa hakemaan...saa sitä lähempääkin jos on tarve!!! ja luulen että sinua kiinnostaa vaan kyseinen asia!! ja en ole ensimmäistä kertaa turkkiin matkaava kerrottaakoon sekin viellä....ja seksikeskustelouille on omat sivut tarkotettu missä voit jauhaa asiasta!!!! (minua et ikävä kyllä sieltä löydä)


      • aurinkoon!!

        mielestäni en ole tilivelvollinen sinulle raportoimaan seksielämästäni....sairas pervo!! ja taidat olla yksi ja sama ihminen...ja mieti omassa pikku päässäsi vapaasti


      • sunny!!!!

        hahaaa...keltään muulta et saakkaan ku itänaapurin tytöiltä :) toi on varmaan joku keskenkasvunen ja lemmenkipee ukko(peäkammarinpoika)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1486
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      177
      987
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      34
      950
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      57
      786
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      675
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      632
    Aihe