matkakamua vailla

aurinkoon!!

olen 28 vuotias nainen ja vailla matkakamua turkin alanyaan....matka ajankohta olisi 15.5 ja 3 viikkoa hotelli sunway aamiaisen kera ja hinta 560e(matkakamu ei päässytkään yllätten lähtemään)toivoisin sinun olevan suunnilleen samoja ikiä,huumorintajunen,tykkäät shoppailla,ottaa lomasi rennosti,palvoa aurinkoa ja myöskin jonkun verran biletää!!

6

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AmazingRace

      Hei!
      Voisin lähteäkin kanssasi,jos vaikak eka kertoisit meiliosoitteesi ja tutustuttais ensin.

      Eräs ehto olisi kyllä että vannoisit että et lomareissulla olisi seksuaalisessa kanssakäymisesessä turkkilaisen miehen kaa.

      Itselläni on noilla etelän reissuilla ongelmana sinkkuna ollessa että auringon otto on kivaa,ja koen seksuaalista turhautumista. Naisilla se on eri ku ählämit tulee heti pokaamaan.

      Jos haluat fiksua ja rehellsitä seuraa,ja treffattaisja juteltais kuin aikuiset ihmiset,niin otahan yhteyksiä.

      Olen siis liikunnallinen mies,ja liikunnalliset aktiviteetit olis plussaa...

      • aurinkoon!!

        unohdin kirjoittaa että haen naispuoleista matkakamua....


      • TosiNainen_2010
        aurinkoon!! kirjoitti:

        unohdin kirjoittaa että haen naispuoleista matkakamua....

        Niin,mutta oleellinen jäi monilta lukoijoilta epäselväksi ...

        Vannotko että et ole seksuaalisesti tekemisissä turkkilaisen miehen kaa ?

        Vai oletko joskus jo ollut ?

        Yrityksiä tulla juttelemaan ja pääsyä yhdyntään tullaan sinulta siellä koettelemaan.


      • aurinkoon!!
        TosiNainen_2010 kirjoitti:

        Niin,mutta oleellinen jäi monilta lukoijoilta epäselväksi ...

        Vannotko että et ole seksuaalisesti tekemisissä turkkilaisen miehen kaa ?

        Vai oletko joskus jo ollut ?

        Yrityksiä tulla juttelemaan ja pääsyä yhdyntään tullaan sinulta siellä koettelemaan.

        en ole mitään seksiseuraa menossa hakemaan...saa sitä lähempääkin jos on tarve!!! ja luulen että sinua kiinnostaa vaan kyseinen asia!! ja en ole ensimmäistä kertaa turkkiin matkaava kerrottaakoon sekin viellä....ja seksikeskustelouille on omat sivut tarkotettu missä voit jauhaa asiasta!!!! (minua et ikävä kyllä sieltä löydä)


      • aurinkoon!!

        mielestäni en ole tilivelvollinen sinulle raportoimaan seksielämästäni....sairas pervo!! ja taidat olla yksi ja sama ihminen...ja mieti omassa pikku päässäsi vapaasti


      • sunny!!!!

        hahaaa...keltään muulta et saakkaan ku itänaapurin tytöiltä :) toi on varmaan joku keskenkasvunen ja lemmenkipee ukko(peäkammarinpoika)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe