Kun monella tuntuu olevan lunta paljon tänä vuonna. Montako senttiä teidän paikkakunnilla on nyt? Meillä on 65 eli aika normaali.
Lumi gallup =)
81
676
Vastaukset
- 33333333333333333333
täytyy lähteä mittaamaan ;-)
samanmoisesti eli siinä 60-100 cm paikkeilla. Joissain paikoissa on huiluuttanu.
- ***___***
Aika paljo sitten jos on metri lunta. On täälläki jossain kinostanu aika hyvin.
50-75 on lumensyvyys täälläpäin Suomea :)
omien tietojeni mukaan noin 30-33 cm. Uutiset kertovat täällä Suomen parhaassa paikassa lunta olevan puolet vähemmän kuin Hesassa. Tulee mieleen sanonta . . . .ahneella on paskanen loppu;)))))))
- ***___***
Pitää varmaan paikkaansa. Taitaa länsi-Suomessa ollakkin vähemmän lunta.
Missäs taas näit itsesi. On sulla komplekseja nähdä itsesi kaikkialla.
Turussa on asukkaita yli 176000 kappaletta ja jos sinä näet itsesi kaikkialla taidat mielesi sopukoissa elää peili maailmassa!!!- ***___***
Se oli tän ketjun aihe.
- 10''5
Siitäkö sä keskustelet kamujes kanssa, ketkä uma on blokannu ? Mitäs jos juttelisitte omista jutuistanne ja jättäsitte umalehtisen keskustelujenne ulkopuolelle? Vois olla helpompaa niin ei tulis niin paha mieli jos uma ei ole susta/teistä kiinnostunu.
- n.sorsa
umalehtinen kirjoitti:
Turussa on asukkaita yli 176000 kappaletta ja jos sinä näet itsesi kaikkialla taidat mielesi sopukoissa elää peili maailmassa!!!kuin luin päivällä kenet oikeen näät tässä?
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8833114/42477745 - n.sorsa
umalehtinen kirjoitti:
Turussa on asukkaita yli 176000 kappaletta ja jos sinä näet itsesi kaikkialla taidat mielesi sopukoissa elää peili maailmassa!!!ihmisiä on yli 5 miljoonaa ja tunnistat rekkaamattomanko? hmm. Yhtä viaton rekkaamaton on kun rekatutkin, eikä yhtään huonompia, kun rekatut.
n.sorsa kirjoitti:
kuin luin päivällä kenet oikeen näät tässä?
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8833114/42477745Katolla?? Joko on käyty pudottamassa liika lumi veks vahinkojen ennaltaehkäisyksi?? Olisi kurjaa jos katto vuotaa.
En näe laittamastasi linkistä kuin oman kirjoitukseni. Kenet sinä näet tässä??
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8833114/42477745- n.sorsa
umalehtinen kirjoitti:
Katolla?? Joko on käyty pudottamassa liika lumi veks vahinkojen ennaltaehkäisyksi?? Olisi kurjaa jos katto vuotaa.
En näe laittamastasi linkistä kuin oman kirjoitukseni. Kenet sinä näet tässä??
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8833114/42477745osaa kaikki lukea vallan hyvin. Puoli metriä lunta katolla, eikä kaupungiosaltamme ekana lumia luoda katoilta.
- 12+32
prosko kirjoitti:
ihmiset rauhaan ja pidä hauskaa kavereittesi kanssa. Kaikille mukavampaa.
Missä ne " viattomat " on, kerro ?
n.sorsa kirjoitti:
osaa kaikki lukea vallan hyvin. Puoli metriä lunta katolla, eikä kaupungiosaltamme ekana lumia luoda katoilta.
En huomannut vastauksesi loppu osaa.
Otkikko aloittaa vastauksen edelliseen viestiin. . . . . . . .joten väänetään sulle rautalangasta.....tässä tulee viesti johon vastaukseni otsikkoineen tuli. Oiskohan sun syytä ehkä hieman opetella keskustelupalstalla kirjoittamista.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kerrot että avautuu Impiulkkis8.2.2010 13:10
Muilekkin mistä sanasta? arvuuteletko vaan aloittajan?
Haluatko tuoda kennellin koiran nimen vaan palstalle?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jatketaan vielä kun et oikein ymmärtänyt ja palataan sua kiinnostavan ketjun aloittajan viestiin. Siitä viestistä mulle tuli mieleen Lättäsipuli. Lättäsipuli on edesmennyt koiruli.
Aloittaja ei voi mitenkään olla Lättäsipuli se edesmennyt koiruli...... siitä voinemme olla jokseenkin samaa mieltä.- Voi perkele
umalehtinen kirjoitti:
Otkikko aloittaa vastauksen edelliseen viestiin. . . . . . . .joten väänetään sulle rautalangasta.....tässä tulee viesti johon vastaukseni otsikkoineen tuli. Oiskohan sun syytä ehkä hieman opetella keskustelupalstalla kirjoittamista.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jatketaan vielä kun et oikein ymmärtänyt ja palataan sua kiinnostavan ketjun aloittajan viestiin. Siitä viestistä mulle tuli mieleen Lättäsipuli. Lättäsipuli on edesmennyt koiruli.
Aloittaja ei voi mitenkään olla Lättäsipuli se edesmennyt koiruli...... siitä voinemme olla jokseenkin samaa mieltä.Väitän että Lättäsipuli niistä koiraa ei ole ollut olemassakaan vaan se on taas jonkin sinun kieroista vihjailuistasi.
- ?^^?
umalehtinen kirjoitti:
Aloittaja ei voi mitenkään olla Lättäsipuli se edesmennyt koiruli...... siitä voinemme olla jokseenkin samaa mieltä.Eikö siunun puheisiin mihinkään voi luottaa, kaikki samaa paskan valehtelua, lupasit tänäänkin ettet n.sorsalle enään vastaa, vaan mitäs teet nyttiin ? Tuuliko huuliasi heiluttaa?
Voi perkele kirjoitti:
Väitän että Lättäsipuli niistä koiraa ei ole ollut olemassakaan vaan se on taas jonkin sinun kieroista vihjailuistasi.
Minä taas kerron että on ollut ja hieno neitokainen olikin vaikkei minun ollutkaan. Niin vain kävi että Lättäsipuli nappasi sertin Nirppanokan nokan edestä:)))))))))))))))))
?^^? kirjoitti:
Eikö siunun puheisiin mihinkään voi luottaa, kaikki samaa paskan valehtelua, lupasit tänäänkin ettet n.sorsalle enään vastaa, vaan mitäs teet nyttiin ? Tuuliko huuliasi heiluttaa?
huomiota antaa. . . . . kohteliaisuus jo sen vaatii.
- Myy-Pikkuinen
prosko kirjoitti:
ihmiset rauhaan ja pidä hauskaa kavereittesi kanssa. Kaikille mukavampaa.
tiedät että kuka on viaton???
- Voi perkele
umalehtinen kirjoitti:
Kuljet Sorsan perässä palstalta toiselle, kuljet myös muiden perässä.
Sorsa on sinulle pakkomielle, samoin muutamat muut palstalaiset.
Mikä sinua riivaa kun et anna ihmisten olla rauhassa? - Pukeli 1
umalehtinen kirjoitti:
Terapiahoitoa parhaimmillaan. Ensin sanotaan etten enään vastaa ja sitten vastaakin.
Vois ihan verrata iloiseen sähköshokkiin.
"Vastasihan se sittenkin, ihanaa" Voi perkele kirjoitti:
Kuljet Sorsan perässä palstalta toiselle, kuljet myös muiden perässä.
Sorsa on sinulle pakkomielle, samoin muutamat muut palstalaiset.
Mikä sinua riivaa kun et anna ihmisten olla rauhassa?Tapanani ei ole ollut koskaan kulkea kenenkään perässä:) Olen aina kulkenut omia teitäni ja kanssani ovat vaeltaneet samoilla poluilla vain läheiseni tasatahtia kanssani.
Pukeli 1 kirjoitti:
Terapiahoitoa parhaimmillaan. Ensin sanotaan etten enään vastaa ja sitten vastaakin.
Vois ihan verrata iloiseen sähköshokkiin.
"Vastasihan se sittenkin, ihanaa"Mitäs sinä olet touhunut?? Älä vaan sano että lumitöitä.-D
- n.sorsa
umalehtinen kirjoitti:
Tapanani ei ole ollut koskaan kulkea kenenkään perässä:) Olen aina kulkenut omia teitäni ja kanssani ovat vaeltaneet samoilla poluilla vain läheiseni tasatahtia kanssani.
ihme kun sinä tiedät puskissa kirjoittajat kertoa sata varmana ylläpitokos sulle kertoo kirjoittajien ip numeroita?
- Pukeli 1
umalehtinen kirjoitti:
Mitäs sinä olet touhunut?? Älä vaan sano että lumitöitä.-D
tuli muuten lunta, kun saavista kaataen :))))))
Olen setvinyt viimevuotisia maksettuja laskuja pois laatikoista ja onneksi meillä on tuo saunanuuni missä ne voi polttaa.
Niin ja sitten sain vihdoinkin korjattua vanhan punaisen villatakkini. Kyllä oli, kun tervanjuontia. Ompelin siihen uuden vetoketjyn ja korjasin hihansuut jotka olivat repaleina. Melkein, kun uusi taas :D
Muutes satutko muistamaan mikä sen miehen nimimerkki oli joka kirjoitteli täällä jonkunaikaa ja joka kertoi olevansa karjalankarhukoiralle sukua. Oli oikein sellainen herrasmiehen oloinen ja minua, kun kiusaa etten muista sitä nimmaria ???? - 29
umalehtinen kirjoitti:
Älä selitä sano vaan suoraan ettet pysty puheitas pitämään mokomakin niljake, on se sellanen veto taas sorsan *perään* sinulla ettei o tosikaan, puutteessako roikut sorsan persekärpäsenä, sitten kohta taas itket ja uhkaat sorsaa poliisilla kun et saa haluamaasi.
Kopsaan kyllä joka viestin minkä sorsalle kirjoitat, niin siinä ei sinun poistot enään paina mitään. - Pukeli 1
n.sorsa kirjoitti:
ihme kun sinä tiedät puskissa kirjoittajat kertoa sata varmana ylläpitokos sulle kertoo kirjoittajien ip numeroita?
sanon, niin näkeehän tuon sokea Kreettakin kuka on viestin takana.
- 18+12
Voi perkele kirjoitti:
Väitän että Lättäsipuli niistä koiraa ei ole ollut olemassakaan vaan se on taas jonkin sinun kieroista vihjailuistasi.
Mistäs sä sellasta voit väittää??
Väität siis tietäväs kaikkien suomalaisten koirien nimet, niittenkin jotka on jo kuolleet?
Ohh-hoh! - 13+17
n.sorsa kirjoitti:
Minkäs puskissa kirjottavan henkilöllisyyden uma nyt muka on kertonu kun noin suutuit? Ei mun nähdäkseni kenenkään.
- n.sorsa
Pukeli 1 kirjoitti:
sanon, niin näkeehän tuon sokea Kreettakin kuka on viestin takana.
sattu lipsahdus, sen verran osaan lukea, että kirjoitat: jos nyt suoraan sanon, elikäs hmm
- valheellaonlyhkäiset
umalehtinen kirjoitti:
Tapanani ei ole ollut koskaan kulkea kenenkään perässä:) Olen aina kulkenut omia teitäni ja kanssani ovat vaeltaneet samoilla poluilla vain läheiseni tasatahtia kanssani.
Älä naurata, sinun tapasi ja perässäkulkemiset on kyllä nähty, tollanen soopa ei enään mene kellekkään läpi, aivan turha edes yrittää.
http://sokl.joensuu.fi/verkkojulkaisut/opehuumori/images/nauru.jpg - 1000
n.sorsa kirjoitti:
sattu lipsahdus, sen verran osaan lukea, että kirjoitat: jos nyt suoraan sanon, elikäs hmm
????
Mikä lipsahdus siinä oli? Pukeli 1 kirjoitti:
tuli muuten lunta, kun saavista kaataen :))))))
Olen setvinyt viimevuotisia maksettuja laskuja pois laatikoista ja onneksi meillä on tuo saunanuuni missä ne voi polttaa.
Niin ja sitten sain vihdoinkin korjattua vanhan punaisen villatakkini. Kyllä oli, kun tervanjuontia. Ompelin siihen uuden vetoketjyn ja korjasin hihansuut jotka olivat repaleina. Melkein, kun uusi taas :D
Muutes satutko muistamaan mikä sen miehen nimimerkki oli joka kirjoitteli täällä jonkunaikaa ja joka kertoi olevansa karjalankarhukoiralle sukua. Oli oikein sellainen herrasmiehen oloinen ja minua, kun kiusaa etten muista sitä nimmaria ????vaikka kuinka mietin.
Osta uusi villatakki himskutti tai anna jomkun kutojan kutoa sellainen. Heitä se vanha saunanpesään:))- Pukeli 1
n.sorsa kirjoitti:
tuon nuhteluviestin takanta löytyy sellainen kirjoittaja jonka lempinimi alkaa H-kirjaimella.
Ja tämä ei ole mitään fantasiaa :)))))))))))) valheellaonlyhkäiset kirjoitti:
Älä naurata, sinun tapasi ja perässäkulkemiset on kyllä nähty, tollanen soopa ei enään mene kellekkään läpi, aivan turha edes yrittää.
http://sokl.joensuu.fi/verkkojulkaisut/opehuumori/images/nauru.jpgon ollut nähtävillä kuka kenenkin perässä kulkee. Kuka jatkuvasti heittelee viestieni perään kommenttejaan hakien huomiotani . Näinhän se on ollut pitkään. Sitä vain jotkut haluavat olla sokeita sen asian suhteen.
- Pukeli 1
umalehtinen kirjoitti:
vaikka kuinka mietin.
Osta uusi villatakki himskutti tai anna jomkun kutojan kutoa sellainen. Heitä se vanha saunanpesään:))Vanhat rytkyt on niin kotoisen ja turvallisen tuntuisia :))))
Kuule se herrasmies kirjoitti myös tuolla terveyspalstoilla, mutta en nyt halua sanoa missä siellä.
Kai nyt muistat ?
Laita harmaat aivosolut liikkeelle :))))))) umalehtinen kirjoitti:
Minä taas kerron että on ollut ja hieno neitokainen olikin vaikkei minun ollutkaan. Niin vain kävi että Lättäsipuli nappasi sertin Nirppanokan nokan edestä:)))))))))))))))))
Tarkistamassa voi käydä jalostustietokannassa ......) Ehkäpä sieltä sitten selviää sekin miksi mieleeni tuli siinä yhden ketjun aloittajan viestistä just Lättäsipuli.
Pukeli 1 kirjoitti:
Vanhat rytkyt on niin kotoisen ja turvallisen tuntuisia :))))
Kuule se herrasmies kirjoitti myös tuolla terveyspalstoilla, mutta en nyt halua sanoa missä siellä.
Kai nyt muistat ?
Laita harmaat aivosolut liikkeelle :)))))))vaikka ei tänään;))
Olisit nähnyt sen määrän vaatteita jotka heitin veks....minä joka koskaan en hävitä mitään:))) Tuli ihana tunne ja on hienoa katsella vaatekomeroani jossa on tilaa..........ostella uutta. Ei olisi mieheni ollut niin auliina viemään hävittämiäni vaatteita roskikseen, jos olisi tiennyt tarkoitukseni:-DD- SJ2
umalehtinen kirjoitti:
on ollut nähtävillä kuka kenenkin perässä kulkee. Kuka jatkuvasti heittelee viestieni perään kommenttejaan hakien huomiotani . Näinhän se on ollut pitkään. Sitä vain jotkut haluavat olla sokeita sen asian suhteen.
Kyl o nähty juups, kui sää oot ko kiimain elukka sorsan peräs uikuttamas, tääl ja toisil palstoilkii.
Ooksää torella noi miähe kippee? SJ2 kirjoitti:
Kyl o nähty juups, kui sää oot ko kiimain elukka sorsan peräs uikuttamas, tääl ja toisil palstoilkii.
Ooksää torella noi miähe kippee?osta hyvä ihminen itsellesi vaikkapa Heli Laaksosen kirja taikka muita jotka ovat kirjoitettu Turun- tai edes lounaismurteilla:)
Tuo ei käännä oikein.
http://www.netello.fi/cgi-bin/netellocom/murre.cgi- 21+21
umalehtinen kirjoitti:
osta hyvä ihminen itsellesi vaikkapa Heli Laaksosen kirja taikka muita jotka ovat kirjoitettu Turun- tai edes lounaismurteilla:)
Tuo ei käännä oikein.
http://www.netello.fi/cgi-bin/netellocom/murre.cgiVittu mää mittää turun murteit tarvii, hyi helvata, pidä sää sika vaan paskas iha itte.
21+21 kirjoitti:
Vittu mää mittää turun murteit tarvii, hyi helvata, pidä sää sika vaan paskas iha itte.
Mitä pahaa siat ovat sinulle tehneet kun niitä käytät nimittelyyn.
Et suinkka sää vaa ala hermostu. . Se ei torel o mul tarkotus hermostutta sua. Käytät vähä ruakotont kiält. Ot rauhallisest ja hengitä syvä, kyl se siit sit helpottama alkka aikanas.- 24
umalehtinen kirjoitti:
Mitä pahaa siat ovat sinulle tehneet kun niitä käytät nimittelyyn.
Et suinkka sää vaa ala hermostu. . Se ei torel o mul tarkotus hermostutta sua. Käytät vähä ruakotont kiält. Ot rauhallisest ja hengitä syvä, kyl se siit sit helpottama alkka aikanas.Voi vittu et sää oot utelijas, ei kuulu sul mitä siat on tehnet mul, mut sää oot kyl se karsein emakko minkä mää oon koskahan kohrant.
24 kirjoitti:
Voi vittu et sää oot utelijas, ei kuulu sul mitä siat on tehnet mul, mut sää oot kyl se karsein emakko minkä mää oon koskahan kohrant.
Mutta laitetaas sen emakon paikalle naikkonen. Nyt on aika poistua palstalta ja mennä vielä päivittämään face ja galleria. Näe kauniita unia vaikkapa...........aihe vapaa
- 5+13
umalehtinen kirjoitti:
Ei nyt aivan nuinkaan.narttusi oli vain pn3.
Mielenkiintoista että olet vieläkin katkera asiasta,siksi tuot palstalle erään kasvattajan kennelnimen.sinähän itse valitit että nikkinä käytetään yleistä sanontaa joka on sattumalta koirasi nimi.miksi tuot palstalle muiden kennelnimiä? - n.sorsa
loikkaa ei välitetä en enään ihmettele, miten mun asioita pystyttiin tuomaan toiselta foorumilta nimimerkistä lähtien ja muita tietoja vaikka jouduin uma blogaamaan, eikös otin kuvansieppauksia, niin ei auta edes poisto, koska on tallella, mutta tee diagnooseja rauhassa ja mää voin kaikille rekatuille näyttää täällä kuka rakastaa ja jumaloi minua vaikka blogasin.
- n.sorsa
eikös olekkin kaunis laulu, "en muista missä kuuntelin hiljakkoin", ehkä joku muu tietää kertoa.
http://www.youtube.com/watch?v=Oi0NQwW5j_s - 8+6
SJ2 kirjoitti:
Ooksää torella noi miähe kippee?Tänään Sikra kutsuu itseään tuolla Haukullisen aloituksessa "SJ2":ksi, Haukullinen on omien kirjoitusten mukaan SJ1. Miten on??
- 5+11
8+6 kirjoitti:
Tänään Sikra kutsuu itseään tuolla Haukullisen aloituksessa "SJ2":ksi, Haukullinen on omien kirjoitusten mukaan SJ1. Miten on??
Joo, täsä näyttää kirjuuttavan http://keskustelu.suomi24.fi/node/8835953
5+11 kirjoitti:
Joo, täsä näyttää kirjuuttavan http://keskustelu.suomi24.fi/node/8835953
Arvaas mitä, me otettiin idea just tuosta yöllisestä viestistäsi!
- 3+6
Haukullinen kirjoitti:
Arvaas mitä, me otettiin idea just tuosta yöllisestä viestistäsi!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ihan varmaan joo :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Uskotaan :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Mut sori vaan,mä en kirjuutellut yöllä :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) SJ1 :)))))))))))))
3+6 kirjoitti:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ihan varmaan joo :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Uskotaan :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Mut sori vaan,mä en kirjuutellut yöllä :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) SJ1 :)))))))))))))
Ai niin, sinähän jossain viestissä kerroit että nukuit, heräsit ja singahdit pulinoihin päivittelemään että siellä ihmiset kirjoittaa yöaikaan.
Oletko muuten puhunut kenellekään siitä että joudut yölläkin heräämään päästäksesi pulinohin?- 15+6
Haukullinen kirjoitti:
Ai niin, sinähän jossain viestissä kerroit että nukuit, heräsit ja singahdit pulinoihin päivittelemään että siellä ihmiset kirjoittaa yöaikaan.
Oletko muuten puhunut kenellekään siitä että joudut yölläkin heräämään päästäksesi pulinohin?Hut män ;))))))))))))))))))))))) Älä ny SJ1:nen noin hermostu,saahan sitä kirjuutella millä nimmarilla haluu. Sää haluut SJ1:llä ja Sikra SJ2:lla. Eihän siinä mitään pahaa oo :)))))))))))))))))))
15+6 kirjoitti:
Hut män ;))))))))))))))))))))))) Älä ny SJ1:nen noin hermostu,saahan sitä kirjuutella millä nimmarilla haluu. Sää haluut SJ1:llä ja Sikra SJ2:lla. Eihän siinä mitään pahaa oo :)))))))))))))))))))
Häh? Älä nyt kiihdy niin että sekoilet.
Me kirjoitellaan ihan omilla rekatuilla nickeillämme, missä ihmeessä näet meillä nuo mainitsemasi nimimerkkeinä?
Kannattaisiko sun hiukan skarpata kun tuntuu sulla olevan taas palikat sekaisin.
Yksi kysymys: Kadehditko jotenkin meidän rekattuja nickejämme, sulla kun ei omaa näytä olevan?
(Tai siis yksi tyyppihän kertoi palstalla että sinä et enää kirjoittele tänne (rekattuna))- 4+20
Haukullinen kirjoitti:
Häh? Älä nyt kiihdy niin että sekoilet.
Me kirjoitellaan ihan omilla rekatuilla nickeillämme, missä ihmeessä näet meillä nuo mainitsemasi nimimerkkeinä?
Kannattaisiko sun hiukan skarpata kun tuntuu sulla olevan taas palikat sekaisin.
Yksi kysymys: Kadehditko jotenkin meidän rekattuja nickejämme, sulla kun ei omaa näytä olevan?
(Tai siis yksi tyyppihän kertoi palstalla että sinä et enää kirjoittele tänne (rekattuna))=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Älä huoli,en mää kadehdi teilt mittään :))))) Mutt huolettaa vaan, ku noin hermostuit :((((( Sattuuhan niitä lippsauksia kaikille joskus. Mutt jatkakaa samaan malliin :)))))))))))) Hieno homma :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
(ai on joku kertonu,että mä en enää kirjuuttele tänne rekattuna!Mistä se sellasta tietää??? Ko mä en oo ikuna kirjuutellut tänne rekattuna ;)))))))))))))))))))) Ny vähän nauruuttaa =)))))))))))))))))))))))))))))))
Mutt kuten yks niki aina sannoo;se on moro ny! Pitää lähtee kotiin. 4+20 kirjoitti:
=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Älä huoli,en mää kadehdi teilt mittään :))))) Mutt huolettaa vaan, ku noin hermostuit :((((( Sattuuhan niitä lippsauksia kaikille joskus. Mutt jatkakaa samaan malliin :)))))))))))) Hieno homma :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
(ai on joku kertonu,että mä en enää kirjuuttele tänne rekattuna!Mistä se sellasta tietää??? Ko mä en oo ikuna kirjuutellut tänne rekattuna ;)))))))))))))))))))) Ny vähän nauruuttaa =)))))))))))))))))))))))))))))))
Mutt kuten yks niki aina sannoo;se on moro ny! Pitää lähtee kotiin.Ai, sä kirjoitat kirjastossa. Hyvää kotimatkaa.
- 8+15
Haukullinen kirjoitti:
Ai, sä kirjoitat kirjastossa. Hyvää kotimatkaa.
Ei vaan läppärillä ;)))))))))Kimppakyydit on mukavii,ku toinen ajaa niin toinen voi kirjuuttaa :)))))))) Mutt ny kuski potkii jo autosta pois, katotaan jos jatketaan myöhemmin ;)))))))))))))))))))))))))))) Piä hauskaa!!!!
5+13 kirjoitti:
Mielenkiintoista että olet vieläkin katkera asiasta,siksi tuot palstalle erään kasvattajan kennelnimen.sinähän itse valitit että nikkinä käytetään yleistä sanontaa joka on sattumalta koirasi nimi.miksi tuot palstalle muiden kennelnimiä?Tarkistus on sitten ollut täydessä käynnissä.....voi kuttu miten ennalta arvattavia olette:) Muuten Englantilaiselta tuomarilta se PN3 sijoitus ei ollut "vain":)
Sinä voit katkeroitua vaikka mistä. . . . . . . . minä taas en ole mistään kateellinen, en katkera, en kaunainen.......enkä huono häviäjä. Erään rekatun tavaramerkki on käyttää just noita sanoja, kuten kauna, katkera, kateellinen,....hän ei elä Vaasan seudulla vaan...
Paremmalle kuuluukin hävitä. Lättäsipuli oli ulkomuodoltaan Nirppanokkaa parempi. Muistelen lämmöllä Lättäsipulia ja monia muitakin koiruleita.- Myy-Pikkuinen
8+15 kirjoitti:
Ei vaan läppärillä ;)))))))))Kimppakyydit on mukavii,ku toinen ajaa niin toinen voi kirjuuttaa :)))))))) Mutt ny kuski potkii jo autosta pois, katotaan jos jatketaan myöhemmin ;)))))))))))))))))))))))))))) Piä hauskaa!!!!
Vai että läppärillä kirjoittelet. Mikähän nettiyhteys sinulla on?? =))))))))
5+13 kirjoitti:
Mielenkiintoista että olet vieläkin katkera asiasta,siksi tuot palstalle erään kasvattajan kennelnimen.sinähän itse valitit että nikkinä käytetään yleistä sanontaa joka on sattumalta koirasi nimi.miksi tuot palstalle muiden kennelnimiä?Missä kohdin olen tuonut tässä ketjussa palstalle "erään kasvattajan kennelnimen". Vaikka kahlaan miten vain viestejäni läpi en löydä sellaista kohtaa jossa kennelnimi mainitaan??
Ethän taas tee tuota vääristelyä, josta olet tullut kuuluisaksi pulinoissa ja sitä ennen oleva yleistä koiria palstalta ... .- n.sorsa
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
määkään huhuilkoot ja ettikkööt mikä on mää osasisin neuvoa, mutta en sitä tee. Ja tuolla eräs otti herneet tosiasioista kun nyt mun toisen foorumin nikeillä on kahdesti kirjoittajan nimimerkkiä käytelty ja toinen nimimerkki on myös säkärini osoite, vaikka on blogattu silt pitää kytätä mua toisella foorumilla noh eräät onkin saanneet kuvia ja selityksen miten minua voi kytätä ja taas tuoda asioitani tänne. Rakkaus on kuitenkin yksipuolista, en sekaanu varattuihin naisiin koskaan.
- 1+1=
umalehtinen kirjoitti:
Tarkistus on sitten ollut täydessä käynnissä.....voi kuttu miten ennalta arvattavia olette:) Muuten Englantilaiselta tuomarilta se PN3 sijoitus ei ollut "vain":)
Sinä voit katkeroitua vaikka mistä. . . . . . . . minä taas en ole mistään kateellinen, en katkera, en kaunainen.......enkä huono häviäjä. Erään rekatun tavaramerkki on käyttää just noita sanoja, kuten kauna, katkera, kateellinen,....hän ei elä Vaasan seudulla vaan...
Paremmalle kuuluukin hävitä. Lättäsipuli oli ulkomuodoltaan Nirppanokkaa parempi. Muistelen lämmöllä Lättäsipulia ja monia muitakin koiruleita.älä ihminen jaksa enempää naurattaa muita palstalaisia,sillä kaikki tietää millainen kateuden huipentuma sinä olet.koska itselläsi ei ole sitä mitä on haukullisella sikralla ja issulla niin siksi härkit heitä jatkuvasti,,olet harrastanut sitä jo vuosia.
5+13 kirjoitti:
Mielenkiintoista että olet vieläkin katkera asiasta,siksi tuot palstalle erään kasvattajan kennelnimen.sinähän itse valitit että nikkinä käytetään yleistä sanontaa joka on sattumalta koirasi nimi.miksi tuot palstalle muiden kennelnimiä?pystynyt tästä ketjusta kohtaa jossa olisi kennelnimi mainittu. Joten ei siitä enää sen enempää:)
- 4+9
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Sonera liikkuva laajakaista, hinta 11.90/kk. Nettitikkuna Huawei, malli E1552. Läppärinä Samsung NC10 ja siihen hankin ihqun Targuksen minihiiren. On muuten aika kätsy tämä NC10 ja nettiyhteys pelaa vaikka laivalla :))))))))))))))))))))))))) Katsii sunkin hankkia tämmönen, voit kirjuutella vaikka Evolla ollessas ;))))))))). Mutt nyt nauttimaan virvokkeita baarin puoleta, on makeeta olla PITKÄLLÄ viikonlopulla =))))))))))))))))))))))) Ai nii, en varmaa ehi vastaileen vähään aikaan,koeta pärjätä ;))))))))))))))))))))))))))))))) Kippis!!!!!!
- 8+14
n.sorsa kirjoitti:
määkään huhuilkoot ja ettikkööt mikä on mää osasisin neuvoa, mutta en sitä tee. Ja tuolla eräs otti herneet tosiasioista kun nyt mun toisen foorumin nikeillä on kahdesti kirjoittajan nimimerkkiä käytelty ja toinen nimimerkki on myös säkärini osoite, vaikka on blogattu silt pitää kytätä mua toisella foorumilla noh eräät onkin saanneet kuvia ja selityksen miten minua voi kytätä ja taas tuoda asioitani tänne. Rakkaus on kuitenkin yksipuolista, en sekaanu varattuihin naisiin koskaan.
=))))))))))))))))))))))))))))) Parempi kuules onkin, ettet ala neuvoon;))))))))))))))))) Kyll mää osaan ilman sun neuvojas :))))))))))))))))))) Se on moro, kaverit venaa, lähetään vähän katteleen paatin "maisemia" :)))))))))))
- Näin on näreet
umalehtinen kirjoitti:
pystynyt tästä ketjusta kohtaa jossa olisi kennelnimi mainittu. Joten ei siitä enää sen enempää:)
Hanki Umalehtinen itsellesi elämä ettei sinun tarvitse tunkea itseäsi muiden elämään.
Jokainen aikuinen normaali ihminen ymmärsi varmasti että kehoitit kyseisen koiran nimellä etsimään kasvattajan, painotit monessa viestissäsi juuri sitä kennelnimeä, olet kova vihjailemaan. - 19+9
4+9 kirjoitti:
Sonera liikkuva laajakaista, hinta 11.90/kk. Nettitikkuna Huawei, malli E1552. Läppärinä Samsung NC10 ja siihen hankin ihqun Targuksen minihiiren. On muuten aika kätsy tämä NC10 ja nettiyhteys pelaa vaikka laivalla :))))))))))))))))))))))))) Katsii sunkin hankkia tämmönen, voit kirjuutella vaikka Evolla ollessas ;))))))))). Mutt nyt nauttimaan virvokkeita baarin puoleta, on makeeta olla PITKÄLLÄ viikonlopulla =))))))))))))))))))))))) Ai nii, en varmaa ehi vastaileen vähään aikaan,koeta pärjätä ;))))))))))))))))))))))))))))))) Kippis!!!!!!
Unohtu mainita, että pakko oli käyä vähän tuol nettipankin puolell (ettei manit lopu kesken) ja piti tulla vilaseen oliko SJ1:n jatkanu jutustelua,mutta ei ollu.Onneks sää kuitenkin jaksat jutskata :))))))))))))))))))))) Harmi vaa,ettet ehtinny vastata silloin ku olin paikalla, oli varmaan liian kiirus jutella siellä SJ1:n siementilaus osastolla =)))))))))))))))))) Mutta moro, piä sääkin hauskaa!!! Mä ainaski piän ;))))))))))))))))))))))))
- 12+14
19+9 kirjoitti:
Unohtu mainita, että pakko oli käyä vähän tuol nettipankin puolell (ettei manit lopu kesken) ja piti tulla vilaseen oliko SJ1:n jatkanu jutustelua,mutta ei ollu.Onneks sää kuitenkin jaksat jutskata :))))))))))))))))))))) Harmi vaa,ettet ehtinny vastata silloin ku olin paikalla, oli varmaan liian kiirus jutella siellä SJ1:n siementilaus osastolla =)))))))))))))))))) Mutta moro, piä sääkin hauskaa!!! Mä ainaski piän ;))))))))))))))))))))))))
Siis ei juma... eihän mun pitäny itelle vastata vaan Myylle :((((( Siis Myy, piä hauskaa, mä ainaski piän :))))))))) Mutta en liikaa ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) SJ1:lle ja SJ2:lle myös terkkuja, laittakaahan siementilaukset ajoissa, että ehtivät itää ennen kesää ;)))))))))))))))))))) Tsukki,MORO,Adios,ByeBye,nähdään! Tai ei siis nähdä, vaan kirjuutellaan :))))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
4+9 kirjoitti:
tuota just tarkoitin että ne ei toimi hyvin!! =)))
Kyllä mulla on läppäri siihen mokkula mutta ei mokkulat kunnolla toimi, niin ja soneran yhteys on sekin!
Tikku on Huawei E 1762.
Eli jos se valo on vihreenä se tarkoittaa että olet 2g verkossa ja se on avuttoman hidas. Jos se valo on tummansinisenä se on 3g verkossa ja ei toimi senkään vertaa kuin 2g verkossa. Jos se valo on vaaleensinisenä tikku toimii moitteetta erittäin hyvin, mutta kun se mokkula hakee sitä verrkkoa kokoajan eli sanoisin että turha ostos jos sitä ei tarvi, mut nettiä joka pv käyttävä kuin esim mä niin tuo on pakollinen ostos, mikäli reissuissa meinaa päästä edes joskus nettiin ja silloinkin vain pelataan raveja, muutoinhan siellä kalastellaan.
Niin ja tuskin nyt ihan evolle ottaisin konetta mukaan ellei siellä vietetä useampaa päivää.
Niin ja himpessä tietysti pöytäkoneella netissä koska se hakkaa läppärit tullen mennen ja palatessa. ;)) - Virtuaalikoneistaja
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
tuota just tarkoitin että ne ei toimi hyvin!! =)))
Kyllä mulla on läppäri siihen mokkula mutta ei mokkulat kunnolla toimi, niin ja soneran yhteys on sekin!
Tikku on Huawei E 1762.
Eli jos se valo on vihreenä se tarkoittaa että olet 2g verkossa ja se on avuttoman hidas. Jos se valo on tummansinisenä se on 3g verkossa ja ei toimi senkään vertaa kuin 2g verkossa. Jos se valo on vaaleensinisenä tikku toimii moitteetta erittäin hyvin, mutta kun se mokkula hakee sitä verrkkoa kokoajan eli sanoisin että turha ostos jos sitä ei tarvi, mut nettiä joka pv käyttävä kuin esim mä niin tuo on pakollinen ostos, mikäli reissuissa meinaa päästä edes joskus nettiin ja silloinkin vain pelataan raveja, muutoinhan siellä kalastellaan.
Niin ja tuskin nyt ihan evolle ottaisin konetta mukaan ellei siellä vietetä useampaa päivää.
Niin ja himpessä tietysti pöytäkoneella netissä koska se hakkaa läppärit tullen mennen ja palatessa. ;))on ollut taas vauhti päällä.
Hän tarvitsee automatkalla päästä pulinoihin, samoin näköjään vaikka laivalla, mutta kukin tyylillään :)))))))))))
- polun tallaaja
Etelä - Karjalassa lehtitiedon mukaan 70-75cm.
Virallisen täsmällisen tiedon mukaan tässä meidän kodin lähellä on lunta 50-150 cm. :) No se on kyllä varmasti totta. Sanoisin että about metri.
prosko kirjoitti:
siellä on lunta riittävästi =)
No ei joka paikassa. :) Se on kyllä vähän epätasaisesti jakautunut täällä. Just tässä meidän lähellä on tarpeeksi.
Ursa kirjoitti:
No ei joka paikassa. :) Se on kyllä vähän epätasaisesti jakautunut täällä. Just tässä meidän lähellä on tarpeeksi.
tuulen tekemät nietokset on kyllä mahtavan näkösiä. Oikeeta luonnon taidetta.
- Myy-Pikkuinen
yli 75cm on täällä.
- Manta.Elviira
ja enemmän kuin esim. viime talvena jos paikallisten ihmisten havaintoihin on uskominen.
Viralliset mittauksethan ovat keskimääräisiä. Siten jonkun immeisen tuvan kulmillahan voi lumensyvyys olla jotain aivan muuta.
Mutta tuota pihan "lumensyvyyden mittaria" arvioidessani lunta on keskimäärin n. 70 cm.
Juoksettunut lumensyvyys on sitten enemmän... - Westi
Lunta on paljon ja kaunista valkoista olis kiva katsella, mutta joka paikka on keltaisena koirien kusesta ja paskasta. Eikö niitä kirppukasoja voi kusettaa jossain muualla kuin ihmisten pihoilla ja porraskäytävien reunoissa ? On laiskoja koiran omistajat kun eivät lenkitä koiriaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1761373
- 233836
- 65764
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10761- 62759
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591