Juu.. En keksinyt muutakaan paikkaa kysyä tälläistä kysymystä.
ELI! Missä voi olla vika, kun minulta lähetetyt vietit EIVÄT mene eräälle ystävälleni, puhelut toimii ja hänen viestinsä tulevat minulle, mutta minulta ei mene hänelle?
Onko vika jommankumman puhelimessa vaiko Soneran liittymässä? Mietittiin josko jotain asetuksia oltaisiin vahingossa laiteltu jotenkin, mutta eeei..
Minulta kuitenkin menee ihan normaalisti kaikille muille viestit, jos lähetän, mutta tälle yhdelle ystävälleni ne ei tule.
Onko kellään ollut tälläistä ongelmaa ja olisiko ehdotuksia asian korjaamiseksi, että minun viestini menisivät ystävälleni perille?
Kummassa vika?
missä mättää
1
331
Vastaukset
- toivottavasti auttaa
Yritätkö lähettää viestin vastaa viestiin. Itse joudun lähettämään uuden viestin ystäväni kännykkään jotta viesti menee perille. Epäilen että vika vastaanottajan puhelimessa ei sinun. Sama ongelma oli kun oli toisen firman liittymä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-599327Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1036578Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain1266320Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1724895- 1694688
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.943273- 1702391
- 652258
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1632214- 572037