Juu.. En keksinyt muutakaan paikkaa kysyä tälläistä kysymystä.
ELI! Missä voi olla vika, kun minulta lähetetyt vietit EIVÄT mene eräälle ystävälleni, puhelut toimii ja hänen viestinsä tulevat minulle, mutta minulta ei mene hänelle?
Onko vika jommankumman puhelimessa vaiko Soneran liittymässä? Mietittiin josko jotain asetuksia oltaisiin vahingossa laiteltu jotenkin, mutta eeei..
Minulta kuitenkin menee ihan normaalisti kaikille muille viestit, jos lähetän, mutta tälle yhdelle ystävälleni ne ei tule.
Onko kellään ollut tälläistä ongelmaa ja olisiko ehdotuksia asian korjaamiseksi, että minun viestini menisivät ystävälleni perille?
Kummassa vika?
missä mättää
1
310
Vastaukset
- toivottavasti auttaa
Yritätkö lähettää viestin vastaa viestiin. Itse joudun lähettämään uuden viestin ystäväni kännykkään jotta viesti menee perille. Epäilen että vika vastaanottajan puhelimessa ei sinun. Sama ongelma oli kun oli toisen firman liittymä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899