Eli, olisin saamassa pikkuserkujeni gerbiilit hoitoon. Minun pitää kouluttaa ne uudelleen. Miten gerbuja hoidetaan?
gerbut hoitoon?
5
190
Vastaukset
- farkku
ei kannata vastata.
Ensinnäkin. a) gerbiileitä ei kouluteta b) Tuskin edes saat noita gerbiileitä c) Sinun ei kannata provoilla täällä, sillä jos ei tiedä gerbiilien hoidosta mitään, ei kannata tänne tullakkaan.- jamamama
Tiedän mä vähän gerbiileistä! Ja, täällä saa olla kuka vaan, tietäisipä gerbiileistä tai ei. Niin, ja miksi luulisit etten saisi gerbuja? Ja mikä on provo?
- farkku
jamamama kirjoitti:
Tiedän mä vähän gerbiileistä! Ja, täällä saa olla kuka vaan, tietäisipä gerbiileistä tai ei. Niin, ja miksi luulisit etten saisi gerbuja? Ja mikä on provo?
KVG jos et tiedä :)
No jos kerran tiedät gerbiilien hoidosta, kerro miksi gerbiileitä koulutetaan ja miksi sinun tulisi "Kouluttaa" ne? Tiedät varsin hyvin ettei gerbiilistä saa tottelevaista kuten koirasta. - joku random
farkku kirjoitti:
KVG jos et tiedä :)
No jos kerran tiedät gerbiilien hoidosta, kerro miksi gerbiileitä koulutetaan ja miksi sinun tulisi "Kouluttaa" ne? Tiedät varsin hyvin ettei gerbiilistä saa tottelevaista kuten koirasta.kyl gerbiileiden luonne vähän omistajastaan riippuu kans, et siinä mielessä niit voi kouluttaa. sitä paitsi tääl sivul saa käydä kuka vaa ja jos ei tiiä mitään gerbuist sit vast kannattaaki käydä. et sulle farkulle tiedoks, et jos ei ite tiiä mitään ei kannata viisastella.
- joku random
taisin jotain tohon sun vanhaan viestiin laittaa, mut jos ne on jo vanhoi ei niit voi sillää hirveesti kouluttaa, mut koklaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571691Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1281327Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 59755
- 64646
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36457
- 43450
- 52442