Lapsilisät lakkautettava!

Reijo Realisti

Mitenköhän on päässyt syntymään sellainen tilanne, että yhteiskunta maksaa lisääntymisestä? On täysin luonnotonta tukea taloudellisesti työttömien jtai pienituloisten lastenhankintaa. Miten he voisivat selviytyä lapsenkasvatuksesta, kun eivät ole osanneet hoitaa edes omia asioitaan? Mikäli jollakulla ei ole varaa kasvattaa kersaansa ilman yhteiskunnan tukia, pitäisi sikiö abortoida tai syntynyt lapsi lähettää kasvattilapseksi kunnolliseen perheeseen. Tietenkään ei suurituloisillekaan pidä mitään tukia maksaa, eiväthän he niitä tarvitse.

11

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rikollisia ne ovat !

      Olet murhaamisen kannustaja, jos kehoitat ihmisiä hakeutumaan abortin tekoon, ja siis olet murhaaja vaikka et olisi omin käsin ketään murhannut, että jos sitä kannatat, niin silloin syyllistyt samantien näiden kaikkien murhattujen sikiöiden, eli ihmislasten murhaamiseen, että Raamatun Jumalan mukaan asiat ovat tällätavalla, että hyvä ei voi olla pahan kaveri missään olomuodossa, että nämä asiat ovat niin pienissäkin kuin suurissakin asioissa aina samanlaiset.

      Pyöveleinä toimii lääkärit ja kaikki ne, jotka osallistuu tähän toimenpiteeseen jossa tapetaan ihmislapsia !, jotka eivät ole tehneet itse mitään kuoleman rangaistuksen aiheuttavaa rikosta !

      Viattomia murhataan jokapäivä näiden sivistyneiden ja kouluttautuneiden toimesta !, että voiko tämän selvemmin enää rikkoa Raamatun Jumalan Käskyä, ÄLÄ TAPA !

    • mama09

      Jos 100 euroa kuukaudessa on sinusta sitä että valtio maksaa lasten teosta niin huh huh. En saa tuolla summalla ostettua vauvalle edes vastikemaitoa ja ruokia. Pitäisi vielä vaatteet ynnä muut kulut hoitaa. Kyllä sitä rahaa pitää muutenkin olla.

      • köyhä mä oon

        Jospa tekisit itse vauvan ruoat...säästyis paljon rahaa:)


      • vanhapukki
        köyhä mä oon kirjoitti:

        Jospa tekisit itse vauvan ruoat...säästyis paljon rahaa:)

        jäisi syntymättä paljon tuskaa ja hätää.mukulien vääntämisestä on tullut huvia ja lisätienestiä vähempiosaisille.niinkuin jo edellä todettiin,kaikki tukiaiset pois näistä hommista,jokainen kustantakoot ihan itse omat aikaansaannoksensa.se on osa vastuun kantamista ja jos siihen ei kykene,piuhat poikki.


    • Variantti

      Joo, yhteiskunta maksaa selviytymisestä, kuka meidän eläkkeemme maksaa, maahanmuuttavat pakolaisetko?

      Reijo Realisti heittää melkoista fuulaa. Henkilökohtaisesti joudun hankkimaan liki 80t€ vuodessa(ennen veroja), että pystyn elättämään itseni ja perheeni, tämä tarkoittaa melkoista työrupeamaa normaalilta palkkatyöläiseltä, siinä ei 40t/vk riitä mihinkään. Voit uskoa että tuo lapsilisä tai kotihoidontuki on pientä verrattuna veroprogressioon, koska minut rinnastetaan verokohtelussa täysin sinkkuun. Lisäksi on sellaisia pakkoja, kuin iso auto 9 -hengen, joka ei ihan ilman polttoainetta eteenpäin kulje. Autossa on huomattavasti keskivertoa suuremmat hiilidioksidipäästöt ja siten suurempi veroprosentti, myös asunnon pitää olla suurempi ja siten kiinteistövero on isompi. Siis kuka maksaa ja mitä? Sinkkuna minulle riitäisi, kun tekisin töitä 3pv/vk ja hyvin tulisin toimeen. Suurituloiset maksavat huomattavasti enemmän veroa, jopa 60% tuloistaan, joten heiltä ei todellakaan tule viedä tukia pois, joku roti sosialismissakin pitää olla tai yrittäjyys ja yritteliäisyys tapetaan kokonaan.

      • Variantti

        Näinhän se on, meilläkin 9 -hengen auto, syö naftaa aika paljon ja on verokohtelussa heikoilla. Yksi töissä toinen kotona, siis ei yksinhuoltajia, eikä täten mitään verohelpotuksia. Iso asunto ja siten myös vastaava asuntolaina, taas paljon maskettavaa.

        Meitä ei erota edes nimimerkki, jota ole käyttänyt vuodesta 2001 alkaen


    • SLKAFHBCALKSDCLKABG

      ASIAA JOKA SANA

    • 09äippä09

      sinähän olet aiuvan idiootti.eikö muut kuin rikkaat saa tehdä lapsia...ei sulla paljon korvien välissä ole...että lapsi pitäisi sitten tappaa ennen kuin näkee päivän valon.... raivostuttavan idiootteja ihmisiä täällä...Tuskin sinäkään rahoja palautat....

      • ewgfweg

        09äippä09 on loistava esimerkki äidistä joka ei mieti mahaansa pidemmälle miten lapsi elätetään vaan uskotaan, että kyllä yhteiskunta maksaa. ja eikun sikiämään yhteiskunnan laskuun! ihan sääliksi käy, kun tuollaiset ihmiset lisääntyy. ja sama loistava oppi periytyy lapsille.


    • leski emo

      kaikki ei saa omaa lastaan,jokainen voi sijoittaasyntyvään lapseen,koulutukseen,vakuutukseen ,vaikka autoon.lapsilisiä on maksettu kauan,miksi ne pitäisi poistaa??
      paremmin niin jos on pieni tuloinen pitäisi maksaa myös kotona hoitavalle jokaisesta päivästä 10 euro lisää.siksi että lapsi voi olla kotona sen toisen kanssa eikä hoidossa tai sijoituskotona jossa luulet olevan halpaa yksi lapsi maksaa 200 e päivä ja jopa 7000 kuukausi.oman vanhemman työ on arvokasta aikaa myös lapselle.

    • Variantti

      Kukahan meidän eläkkeemme maksaa???

      Olisikohan maksajina he, jotka saavat nyt hieman marginaalista lapsilisää.

      Noista tuloista muutenkin: koitappas laskea,että paljonko tarvitaan ansiotuloiksi, kun yksi henkilö perheestä on töissä ja vaimo ja 4 lasta, on elätettävinä. Mukuloista 1 saa kelan kotihoidontukea ja kaikki lapsilisää.

      T.S. 4 lasta ja yksi aikuinen elätettävänä ja verotuksessa ei ole mitään helpotusta, ei edes yksinhuoltajavähennystä, eli veroprogressio puree samoin, kuin yksineläjällä.

      Koitapppas arvata, pystyykö pienituloinen elättämään koko porukan ja maksaman päälle vielä 1300 Euroa asuntolainaa???

      Voin sanoa,että alle 70000 Euron vuosituloilla on aivan turha edes harkita, joten alkuperäisen kirjoittajan pientuloraja lienee tämä.

      Vaan minulle kyllä passsaa olla ilman lapsilisiä, mutta vastapainona eläke suotakoon vain niille, jotka lapsia tähän valtakuntaan tekevät,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe