kk rahakysymys

ainarahaton:((

Eli olen 16, muutaman päivän päästä 17 ja olen ammattikoulussa. Saan 20e\kk, en harrasta oikeen muuta ku sotken fillarilla päivittäi ja siihe ei ny mee oikee rahaa. Saan varmaan muutaman kerran kuukaudessa muutaman eskon ylimäärästä ku pyydän. Minusta tuo on aika vähän eikä se riitä oikein yhtään mihinkään, kun on tyttöystävä, ja sillekkin olis kiva ostella jotai joskus ja viedä johkin yms mutta minkäs teet...

Mitä mieltä olette tuosta summasta mitä saan.

7

1094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farkku

      että vallan maino! Sinun iässäni en saanut ollenkaan viikko/kk rahaa. Kun olin vitosella, tuli viikkorahaa 5e eli 20e kk. Kutosen jälkeen viikkorahat loppuivat ja minulla oli järjestelmäkamera hankkimatta. Kiva siinä sitten odottaa rahaa 2500 euron järkkäriin kun kaveri saa 100e/kk siitä, että käy edes koulua :O

    • Monkibomber_93

      Mulla on ihan sama 20e/kk. Eihän se mihinkään riitä, joten pitää silloin tällöin käydä töissä.

      • fdsghadhdh

        ja saan around 60e/kk jos teen askareita, esim siivoon, imuroin jne.


      • asffasfas
        fdsghadhdh kirjoitti:

        ja saan around 60e/kk jos teen askareita, esim siivoon, imuroin jne.

        mul on sillai et ainaku tyhjennän tiskikonee nii 10e oman huoneen siivous 15e ja pihan kolaus 10e. tiskikoneen tyhjennän päivittäin ja oman huoneen siivoon kerra viikos nii tulee kivasti rahaa


      • pppppppppppppppppppp
        asffasfas kirjoitti:

        mul on sillai et ainaku tyhjennän tiskikonee nii 10e oman huoneen siivous 15e ja pihan kolaus 10e. tiskikoneen tyhjennän päivittäin ja oman huoneen siivoon kerra viikos nii tulee kivasti rahaa

        haha, joo ei olis riittäny mullakaan. Toki roikkuu paljon siitä kuinka suureltaosin maksat omat menosi laskut/ruoat/vaatteet yms. jos kaikki tämä tulee vanhemmiltas, niin kysy voisitko saada jatkossa itse ostaa/maksaa menemisesi jos viikkoraha nousis. Sit voi ostaa tytölles luis vuittoneita ja pukeutua itse perunasäkkiin
        (18-v. kotoa pois helsinkiin muuttanut. raha tilanne ok.)


      • pikkuvinkki
        pppppppppppppppppppp kirjoitti:

        haha, joo ei olis riittäny mullakaan. Toki roikkuu paljon siitä kuinka suureltaosin maksat omat menosi laskut/ruoat/vaatteet yms. jos kaikki tämä tulee vanhemmiltas, niin kysy voisitko saada jatkossa itse ostaa/maksaa menemisesi jos viikkoraha nousis. Sit voi ostaa tytölles luis vuittoneita ja pukeutua itse perunasäkkiin
        (18-v. kotoa pois helsinkiin muuttanut. raha tilanne ok.)

        olen 15v tyär,itse saan kuukaudessa pankkikortilleni 100€. se ei tunnu riittävän mihinkään. koska pitää ostaa aina kaikkea. yleensä ostelen vain vaatekaappiin täydennystä:) vaatteita,kenkiä,laukkuja&sen sellaista. vanhemmat joutuu maksamaan mun puh. laskun (ei saldo rajaa). sitten myös usein: osan vaatteista, laukuista, kengistä, koruista, hiustuotteista&iho. hiuspidennyksistä ja sen sellaisista. kun itsellä tuntuu loppuvan rahat siinä puuhassa.
        Btw,vinkki: tytöt tykkäävät tosiaan hemmottelusta. mutta sen ei aina tarvitse maksaa tai olla ylipäätään materiaa. mukava kahdenkeskeinen hetki jossain katsomassa esim. aurintgonlaskia:) ainakin poikaystäväni on sen minulle toteuttanut ja muuta mukavaa. pieni suklaapatukkakin saattaa ilahduttaa tytön mieltä,eikä maksa paljon:)


      • idaabcd
        asffasfas kirjoitti:

        mul on sillai et ainaku tyhjennän tiskikonee nii 10e oman huoneen siivous 15e ja pihan kolaus 10e. tiskikoneen tyhjennän päivittäin ja oman huoneen siivoon kerra viikos nii tulee kivasti rahaa

        lol.
        kymppi siitä, että tyhjentää tiskikoneen?!?
        jos on iso perhe, ja pitää kokoaja olla tiskikone päällä,
        ja aina tyhjentää sen, nii vanhemmilla ei ois yhtää rahaa enää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe