Kosintakirje hanurista

panda forever

Olisko jo kolmas lähestyminen uudelta maahantuojalta ja viestin sisältö oli, että kun saamme esittelyautot maahan, myynti alkaa täydellä painolla. Tuleeko noi autot toiselta planeetalta? Voisin vaihtaa vielä uuden hiivatin, mutta kun tätä puljaa rakennetaan kuin IISAKIN kirkkoa ja kun on lukenut huoltojen hinnoista, alkaa usko mennä noihin tunareihin.

14

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huppelihei

      Aro kerää hiukan lisää rahaa fiuden öljynvaihdoilla ja pakkomyyntävillä "jarruhuolloilla" ym., niin sitte voi tilata jo muutaman auton maahan.

      Eihän noilla ole vielä edes kylttejä autotalojen seinillä. Esim. Konalassa on firman pääkonttori ja samassa yhteydessä jälleenmyyjä - ja mitä mitä, talon seiniin on viritetty pari virttynyttä Fiat-lakanaa ja siinä kaikki. Missä viipyy Fiat valomainokset seiniin jne.? Epäilen, että korjaamoillakaan ei ole mitään Fiat-erikoistyökaluja jne.

      Aika ihme touhua, onkohan Fiat-tehdas tilanteen tasalla? Paraniko tässä nyt Fiat-asiakkaan asema? No ei todellakaan!

      • newport

        nyt puhuu sellasta lööperiä...tietysti on korjaamoilla kaikki tarvittavat työkalut....nyt ei ole mikään pärnäsen korjaamo...


      • Käytin Granden ekassa vuosihuollossa,en ottanut sitä jarruhuoltoa(ei siis pakollinen) maksoi 295e ,vaihdettiin tulpat,suodattimet,ja öljyt.Näytti saranatkit voideltu,ja takuuseen vielä vesipumppu,ku oli tihkunut.AmmattiMiehet asialla!


      • fiiuilija
        maragrande kirjoitti:

        Käytin Granden ekassa vuosihuollossa,en ottanut sitä jarruhuoltoa(ei siis pakollinen) maksoi 295e ,vaihdettiin tulpat,suodattimet,ja öljyt.Näytti saranatkit voideltu,ja takuuseen vielä vesipumppu,ku oli tihkunut.AmmattiMiehet asialla!

        Onko "Maragranden" kirjoitus v...lua vai kehumista? Miksi vaihdettiin tulpat? Siis moottoriöljyn ja suodattimen vaihto yleistä pällistelyä 295 euroa, ihan älytön hinta, huoltoon kului aikaa tödennäköisesti alle tunti!


      • fiiuilija kirjoitti:

        Onko "Maragranden" kirjoitus v...lua vai kehumista? Miksi vaihdettiin tulpat? Siis moottoriöljyn ja suodattimen vaihto yleistä pällistelyä 295 euroa, ihan älytön hinta, huoltoon kului aikaa tödennäköisesti alle tunti!

        Kehumista! En tiedä mikä on tulppien vaihtoväli,mut kerran vuodessa vaihdetaan,eli n,15.000km,ja raitisilmasuodatin samoin. Deltan hintoihin verrattuna "edullista" En muuten huollattais,mut takuun takia!


      • BMWsti
        maragrande kirjoitti:

        Kehumista! En tiedä mikä on tulppien vaihtoväli,mut kerran vuodessa vaihdetaan,eli n,15.000km,ja raitisilmasuodatin samoin. Deltan hintoihin verrattuna "edullista" En muuten huollattais,mut takuun takia!

        Perheeseeni kuuluva jäsen huollatti Grandensa joulukuussa, 1. vuosihuolto 258€ Deltassa, eli tuohon on selvää matikkaa, Deltassa tosi paljon kalliimpi, kun maksaa 40€ vähemmän täh.


      • MaraGrande1
        BMWsti kirjoitti:

        Perheeseeni kuuluva jäsen huollatti Grandensa joulukuussa, 1. vuosihuolto 258€ Deltassa, eli tuohon on selvää matikkaa, Deltassa tosi paljon kalliimpi, kun maksaa 40€ vähemmän täh.

        Ne on Deltan hinnat laskeneet!Mä käytin Granden ekas öljynvaihdos,hinta 102e! Mitähän toi vuosihuolto sisälsi?


      • autokuiskaus

        Öbaut puoli vuotta on nyt eletty "Fiatin uutta aikaa" eikä vieläkään näy Autokeskuksien sun muiden kusetusten seinillä edes Fiat-kylttejä. Mikähän hommassa "maksaa". Tästä voi vetää aika suorat johtopäätökset, että mikä on kiinnostuksen taso palvella asiakkaita. Taitaa aroa kiinnostaa vaan fiatin omistajilta lypsettävät rahat eikä mikään muu.


      • jepajeejez
        BMWsti kirjoitti:

        Perheeseeni kuuluva jäsen huollatti Grandensa joulukuussa, 1. vuosihuolto 258€ Deltassa, eli tuohon on selvää matikkaa, Deltassa tosi paljon kalliimpi, kun maksaa 40€ vähemmän täh.

        ja miksei muilekkin ihan vaan tiedoksi. Nythän kyseessä kaksi täysin eri huoltoliikettä,
        eli huollon sisältö voi olla täysin eri. Kysyttäessä AK ilmoitti, että tekee huollot tehtaan ohjeiden mukaan, siksi vaihdetaan öljyt,ös,tulpat,is ja risvi 30tkm/1v. Deltalla risvi tuli lisämäskusta.
        Se o hauskaa, että porukka ilmoittaa että millä hinalla saa huollon mistäkin, mutta jättää
        oleellisimman, eli moottorityypin ja sen onko autossa automaatti ilmastointia vai ei kertomatta. Hinnat kun saattavat vaihdella näistä riippuen 100-150€. Eli turha ruveta vertaa hintoja, jos
        ei tiedä mitä tehdään tai ei tehdä...


      • hyvääpäivääjne...
        autokuiskaus kirjoitti:

        Öbaut puoli vuotta on nyt eletty "Fiatin uutta aikaa" eikä vieläkään näy Autokeskuksien sun muiden kusetusten seinillä edes Fiat-kylttejä. Mikähän hommassa "maksaa". Tästä voi vetää aika suorat johtopäätökset, että mikä on kiinnostuksen taso palvella asiakkaita. Taitaa aroa kiinnostaa vaan fiatin omistajilta lypsettävät rahat eikä mikään muu.

        että olet rikosoikeudellisesti vastuussa netissä kirjoittamastasi tekstin sisällöstä.
        Mitä veikkaat kasvaako noita kylttejä puusta ja toimitetaan yksi kerraallaan Italiasta Suomeen?
        Ts. kanattaa pitää ne omat johtopäätökset omassa pikku päässä ja jäädä kotiin kasvamaan...


      • BMWsti
        jepajeejez kirjoitti:

        ja miksei muilekkin ihan vaan tiedoksi. Nythän kyseessä kaksi täysin eri huoltoliikettä,
        eli huollon sisältö voi olla täysin eri. Kysyttäessä AK ilmoitti, että tekee huollot tehtaan ohjeiden mukaan, siksi vaihdetaan öljyt,ös,tulpat,is ja risvi 30tkm/1v. Deltalla risvi tuli lisämäskusta.
        Se o hauskaa, että porukka ilmoittaa että millä hinalla saa huollon mistäkin, mutta jättää
        oleellisimman, eli moottorityypin ja sen onko autossa automaatti ilmastointia vai ei kertomatta. Hinnat kun saattavat vaihdella näistä riippuen 100-150€. Eli turha ruveta vertaa hintoja, jos
        ei tiedä mitä tehdään tai ei tehdä...

        Kovin vakuutti Deltakin, että tehtaan suosituksia noudattaisivat, huoltopöytäkirjassa n. 15-20 eriteltyä kohdetta, voin ne tännekkin kirjoittaa jos planketti on tallessa ja viitseliäisyys yllättää.

        Kaiken maailman tarkastuksia ja saranan rasvuita suurinosa, lienvät etäisen tarpeellisia ajoneuvon säilymisen kannalta.

        Vaihtolistalla moottoriöljyt ja suodatin, ilmansuodatin sekä nuo käsittämättömät "kertavuoteen" sytytystulpat.

        Tulppien vaihdon käsken tulevaisuudessa kyseenalaistaa, koska kyseisellä autolla ei kuitenkaan ajeta tuota 30tkm(läheskään), tuskin mikään moottori kuitenkaa kaipaa tulppia vuoden välein muutamien tuhansien kilometrien vuosisuoritteella. Pakollistako? Tarpeellista?

        Perheemme GP:ssä ei ole ilmastointia, jolloin siinä ei ole raitisilmasuodatintakaan, en tiedä mitä Delta moisen vaihdosta rokottaisi, useita kymmeniä euroja luultavimmin.

        Pesunestesäiliötäkään ei mummo itse täyttele, jolloin siitäkin sai maksaa huollon yhteydessä, tokihan se pitää täynnä olla, mutta mummo ostaisi vuosiksi kaupasta nestettä Deltan hinnalla.

        "Kaikki kunnossa" tokaistiin ja niinhän sen soisi olevankin vuoden päästä ja olemattomilla kilometreillä.


      • että valehtelen?
        hyvääpäivääjne... kirjoitti:

        että olet rikosoikeudellisesti vastuussa netissä kirjoittamastasi tekstin sisällöstä.
        Mitä veikkaat kasvaako noita kylttejä puusta ja toimitetaan yksi kerraallaan Italiasta Suomeen?
        Ts. kanattaa pitää ne omat johtopäätökset omassa pikku päässä ja jäädä kotiin kasvamaan...

        Kun sanon että kylttejäkään ei näy missään? Voinko joutua nyt vastuuseen?


      • GrandePunto
        BMWsti kirjoitti:

        Perheeseeni kuuluva jäsen huollatti Grandensa joulukuussa, 1. vuosihuolto 258€ Deltassa, eli tuohon on selvää matikkaa, Deltassa tosi paljon kalliimpi, kun maksaa 40€ vähemmän täh.

        Vuosi sitten Deltassa tuo huolto makso 390e ,vaikee uskoo et ois hintoja pudottaneet!


      • mitään
        GrandePunto kirjoitti:

        Vuosi sitten Deltassa tuo huolto makso 390e ,vaikee uskoo et ois hintoja pudottaneet!

        uskon asioita, ota sevää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe