Siirtelen tässä videoita kameran muistikortilta.. On vain niin pirun hidasta. Tuntuu, että kopiointi kortilta koneelle kestää enemmän kuin itse videon katselu. Mistä johtuu ja miten nopeutuu?
Vastaukset 4
suoraan kamerasta vai laitatko kortin muistikortinlukijaan? muistikortinlukijasta siirtyy kyllä huomattavasti nopeammin. ulkoinen muistikortinlukija maksaa kympin tai vähän yli.
- väsyttäisiki
Kiitos tiedosta! Käyn siis ostamassa tuollaisen muistikortinlukijan heti tänään, että saan noita videoita talteen vauhdikkaammin.
- lkhl öih köih ö
väsyttäisiki kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Käyn siis ostamassa tuollaisen muistikortinlukijan heti tänään, että saan noita videoita talteen vauhdikkaammin.
Korttienkin lukunopeuksissakin on eroja, mutta ei nyt käytännössä valtavasti. Kortinlukija on yleensä nopeampi kuin kamerasta siirtäminen. Typerää ja vähän selittämätöntäkin. En tiedä, miksi lukijat ovat nopeampia, liekö kameroissa sitten hidas USB- väylä, missä kierrellee data matkalla... Tämä 2 on ollut käytössä yleisesti ties kuinka pitkään ja 3 on jo markkinoilla.
Eli juu, hae lukija, ne ei paljoa maksa.
...ettet kertonut laitteistasi mitään tietoja, nyt vastaajat ovat täysin kristallipallojensa varassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491