pystyykos 171cm poiika ajaa pv:lla.
pystyyko
8
182
Vastaukset
- rje9ughre9oipreg
derbin stongan, mankin penkin, deeteen takaiskarin, riejun venttiilin hatut ja gileran maskin. muuten ei psyty ajaa 171 cm pitkä jos ei oo noita osia. ja tietysti bomber tarra tankkiin niin keulii 300 km/h
- ----------------
polvet korvissa.
- Monkibomber_93
Kaveri on noin 185cm pitkä ja ihan hyvin se pystyy ajamaan sen pevuskilla.
- mä oon 186cm
..sulla ei varmaa yletä jalat maahan. mulla on pituutta 186cm ja hyvin menee Helkama Ässä ja pevakko
- 94757
ei osaa, mutta pystyykö 135cm pitkä runkkaan?? entäs 206 pitkä?
- 27
oikeesti mitä kysymyksii "Pystyykö 171cm...." mieti nyt itekki pystyyhä sitä vaikka 5m ajamaaan pevetil-,-
joku 5v taaas kirjottelee :) - smiigul
27 kirjoitti:
oikeesti mitä kysymyksii "Pystyykö 171cm...." mieti nyt itekki pystyyhä sitä vaikka 5m ajamaaan pevetil-,-
joku 5v taaas kirjottelee :)idootti...luultavasti hän tarkoitti sitä että miten ajaminen luonnistuu 171 senttiseltä minimopolla....
onko polvet kurkussa jne.. - juu meinasinn
smiigul kirjoitti:
idootti...luultavasti hän tarkoitti sitä että miten ajaminen luonnistuu 171 senttiseltä minimopolla....
onko polvet kurkussa jne..just tota tarkotin että miten se luonnistuu se ajoasento: D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591