hotelli biarritz

kylälähtee

onko joku ollut kyseisessä hotellissa? yritin löytää jo arvosteluja siitä, mutta ei silmään osunut. jos jotain kommenttia/vinkkiä, niin mielellään otetaan vastaan

8

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiekkaa varpaissa

no huomenna tämän asian pitäisi selventyä:) voin laittaa jälkeenpäin arvostelut kyseisestä paikasta,,,,vielä tunti töissä ja aah

• biarritzingles

Hei

Mites se matka meni Biarritzissa? Meillä kanssa talvella lähtö sinne, mutta kommentteja ei kyseisestä hotellista löydy mistään. Eikö kellään ole kokemusta vai eikä oikeasti suomalaiset sinne matkaa? Alkaa jo pikkuhiljaa epäilyttämään, tuliko varattua susi....

• täälki kiinnostaa
        biarritzingles kirjoitti:

Hei

Mites se matka meni Biarritzissa? Meillä kanssa talvella lähtö sinne, mutta kommentteja ei kyseisestä hotellista löydy mistään. Eikö kellään ole kokemusta vai eikä oikeasti suomalaiset sinne matkaa? Alkaa jo pikkuhiljaa epäilyttämään, tuliko varattua susi....

Täälki kiinnostaa, millainen biarritz on? Tietäiskö kukaan?

• don luis
        täälki kiinnostaa kirjoitti:

Täälki kiinnostaa, millainen biarritz on? Tietäiskö kukaan?

kaverin luona"kylässä"siellä ja minulle jäi ihan hyvä kuva paikasta.ehkä hieman vanhanoloinen ja kulunut mutta ei häiritsevästi.allasalue oli puutarhamainen ja jotenkin viehättävä.sijainti minun suosimiin paikkoihin nähden hyvä.asuimme itse paremmin tähditetyssä paikassa joka minusta oli tätä huonompi.

• edelleen kiinnostaa
        don luis kirjoitti:

kaverin luona"kylässä"siellä ja minulle jäi ihan hyvä kuva paikasta.ehkä hieman vanhanoloinen ja kulunut mutta ei häiritsevästi.allasalue oli puutarhamainen ja jotenkin viehättävä.sijainti minun suosimiin paikkoihin nähden hyvä.asuimme itse paremmin tähditetyssä paikassa joka minusta oli tätä huonompi.

Hyvä homma, jos edes jotenkin vaikuttaa ok-paikalta. Kaukanahan sen ei Jumbosta pitäisi olla, eli kävelymatka joka paikkaan. Tietäisiköhön kukaan tuosta aamupalasta, onko edes jotenkin kelvollinen vai pitääkö haet omat sämpylät marketista?

• don luis
        edelleen kiinnostaa kirjoitti:

Hyvä homma, jos edes jotenkin vaikuttaa ok-paikalta. Kaukanahan sen ei Jumbosta pitäisi olla, eli kävelymatka joka paikkaan. Tietäisiköhön kukaan tuosta aamupalasta, onko edes jotenkin kelvollinen vai pitääkö haet omat sämpylät marketista?

kuin tuo aamuinen leivänhakureissu sandia-ostariin onkin, niin kallistuisin väittämään että hotellin tarjonta kyllä riittää,sen verran ystvällismielinen ja hienostunut kuva jäi jopa muutaman kyläkäynnin perusteella.

• amaria1

jos kyseessä on esim. Tjäreborgin myymä bungalowalue niin haluaisi kernaasti tietää lisää! Meillä on mukana seuraavalla reissulla puolivuotias poikamme, ensimmäisellä etelänmatkallaan. Vanhempansa ovat käyneet Ingelsissä jo useasti, mutta meidän suosimamme paikat eivät enää käy perheellisille. Olen katsellut tuota Biarrizia mahdollisena majoittautumispaikkana. Kuvissa näyttää aika siisitille nuo sisätilat, mutta miten lienee todellisuus? Kertokaa oi ihmiset, jotka siellä ovat olleet! Kuinkas palvelut eli siis henkiökunta? onko tallelokerossa tilaa läppärille tai miniläppärille? Tuleeko torakoita tms. ovesta sisään kun katutasolla ollaan? nämä kysymykset ovat jonkin verran provosoivia, mutta kaipaisin asiallisia vastauksia! Inglesissä on oltu jo noin 15 kertaa, mutta ei koskaan bungalowissa. Nyt lapsen vuoksi se tuntuisi parhaalle vaihtoehdolle.

• don luis

on minullekin täysi arvoitus.henkilökunta vaikutti erittäin ystävälliseltä torakoita en nähnyt,bungalwit jotka sijaitsevat siten että vieressä on espanja-katu saattavat olla hieman meluisampia kuin esim. bonn-kadun puoleiset.kaikenkaikkiaan minulle,vain muutaman kerran vierailleena,jäi miellyttävä kuva paikasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      243
      3238
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      36
      2952
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2168
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      35
      2095
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      67
      1956
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      83
      1750
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      36
      1613
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      122
      1497
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      51
      1412
    10. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      42
      1263
    Aihe