Boa Vista Riu Karamboa

pikkulilli

Maaliskuussa olisi tarkoitus lähteä Boa Vistalle Riu Karamboa hotelliin ja muutama kysymys askarruttaa.
Eli pelaako siellä Elisan tai Saunalahden kännykkäliittymät?
Onko siellä ollut nyt viimeaikoina hyttysiä ? Koska matkassa on sellainen henkilö joka löytää aina ja joka paikasta hyttyset tai oikeammin hyttyset löytää hänet, niin olisi mukava tietää pitääkö varautua useamman pullon voimalla niitä vastaan.
Onko hotellissa ollut venäläisturisteja? Niihin on tullut reissuilla törmättyä ja aika useasti niistä on hieman huonoja kokemuksia.

3

1445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dtyjs w hw j

      hyttysiä löytyy vasta illalla jos tuuli tyyntyy muuten ei näkynyt. ja venakkoja on joka paikassa, mutta eivät ainakaan meidän lomaa häirinneet. tulimme ko. paikasta tammikuun lopussa.
      itselläni on soneran liittymä ja se ainakin toimi.
      sieltä voi ostaa paikallisen operaattorin kortteja ns. prepaid.

    • ristoeireipas

      Tammikuun alun tilanne:
      Elisasta tai Saunalahdesta ei taida olla väliä, sinun on kuitenkin valittava paikallinen operaattori. Minulle niitä tarjoiltiin kaksi eri toimijaa, listassa ylempänä ollut pelitti hyvin. Varmaan saat oman operaattorisi nettisivuilta vinkkejä mahdollisesta yhteistyökumppanista.
      Hyttysiä ei näkynyt eikä kuulunut. Alue on vielä suhteellisen avoin ja joka tapauksessa niin tuulinen että ei taida olla hyttysillä kivaa. Ainoat pullot olivat taxfreen konjakkipulloja.
      Ihmisten kansallisuudestahan ei aina tiedä mutta en tunnistanut yhtään venäjänkielistä sanaa eikä kekenkään näkemäni vieraan käytöskään viitannut sinne suuntaan. Ehkä he eivät ole vielä paikkaa löytäneet.

    • M500

      oltiin ko. hotellissa, mutta venäläiset ei häirinneet ainakaan sillon.

      Minulla on telefinland ja miehellä sonera. Hotellialueella molemmat toimi miten sattuu. Viestit ei välittyny kertaakaan meidän välillämme, mutta usein saattiin soitettua toisillemme, välillä ei ollut kenttää. Kotiin soiteltiin ja puhelimiin vastattiin. Eli puhelimet toimii satunnaisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2498
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1922
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1393
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1270
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1265
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe