Tarkotushan oli että en osta tänä keväänä ->yhtään
SJ1 lipesi!
29
213
Vastaukset
vaikka lipesi, onhan tuo tosi kaunis, vieläkö väri olisi toinen...kun mä en tosta keltasesta väristä hirveesti tykkää...
- Myy-Pikkuinen
Älähän nyt mun mielestä tuo väri kukassa on ihan sika upee! =)))
Ostin pari pussia joissa ainakin teoriassa on kolmen eri värin kukkia, oransseja, keltaisia ja punaisia.Saas nähdä mitä sieltä kasvaa.Pitää vaan kylvää ne kuivaan paahteiseen paikkaan.Mutta milläs kylvää kun on metri lunta!!!!
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Älähän nyt mun mielestä tuo väri kukassa on ihan sika upee! =)))
Mulle keltainen väri on sama kuin härälle punainen...ainoo missä keltaisesta kukasta tykkään on keltakukakkainen ruusupensas...
Keltaisesta tulee syksy mieleen...syksyllähän saa sitte nauttia keltaisesta enemmän kuin tarpeeksi...Haukullinen kirjoitti:
Ostin pari pussia joissa ainakin teoriassa on kolmen eri värin kukkia, oransseja, keltaisia ja punaisia.Saas nähdä mitä sieltä kasvaa.Pitää vaan kylvää ne kuivaan paahteiseen paikkaan.Mutta milläs kylvää kun on metri lunta!!!!
Juu vähän se kylväminen on nyt vaikeeta... ;))
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
Mulle keltainen väri on sama kuin härälle punainen...ainoo missä keltaisesta kukasta tykkään on keltakukakkainen ruusupensas...
Keltaisesta tulee syksy mieleen...syksyllähän saa sitte nauttia keltaisesta enemmän kuin tarpeeksi...Nyt voitaisiin suggestoida se syksyn keltaienen väri, kesän auringon väriksi...oisko ideaa? ;))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Nyt voitaisiin suggestoida se syksyn keltaienen väri, kesän auringon väriksi...oisko ideaa? ;))
...kesän aurinkoa ei korvaa mikään...aurinko aurinkona...ei mitään korvikkeita...
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
...kesän aurinkoa ei korvaa mikään...aurinko aurinkona...ei mitään korvikkeita...
ovat aurinko, syyyyyksyn värit ovat aurrrrrinkooooo, syyyyksyn värit ovat aurinko, syyyyyksyn värit ovat aurrrrrinkooooo, syyyyksyn värit ovat aurinko, syyyyyksyn värit ovat aurrrrrinkooooo, syyyyksyn värit ovat aurinko, syyyyyksyn värit ovat aurrrrrinkooooo, syyyyksyn värit ovat aurinko, syyyyyksyn värit ovat aurrrrrinkooooo, syyyyksyn värit ovat aurinko, syyyyyksyn värit ovat aurrrrrinkooooo, syyyyksyn värit ovat aurinko, syyyyyksyn värit ovat aurrrrrinkooooo, syyyyksyn värit ovat aurinko, syyyyyksyn värit ovat aurrrrrinkooooo, syyyyksyn värit ovat aurinko, syyyyyksyn värit ovat aurrrrrinkooooo, syyyyksyn värit ovat aurinko, syyyyyksyn värit ovat aurrrrrinkooooo! ;)
- Myy-Pikkuinen
Kaunis on kukka ja väri ihhan samperin makee!!
Hyvää huomenta (mitä hiton HUOMENTA?)
Kaunis on joo, mä tykkään kun se on niin yksinkertaisen selkeän mallinen kukka.
Tosi herkän kaunis
Terveisin SJ1- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Hyvää huomenta (mitä hiton HUOMENTA?)
Kaunis on joo, mä tykkään kun se on niin yksinkertaisen selkeän mallinen kukka.
Tosi herkän kaunis
Terveisin SJ1hyvää PÄIVÄÄ sitten (mikä hiton hyvä) ;)))
No ei vaan sinä olet tietysti ollut jo viideltä aamulla ylhäällä kun toiset vielä on tajuttomuuden rajamailla... =)) Kukka on kaunis en muistaakseni tuollaista ole vielä edes nähnyt. Myy-Pikkuinen kirjoitti:
hyvää PÄIVÄÄ sitten (mikä hiton hyvä) ;)))
No ei vaan sinä olet tietysti ollut jo viideltä aamulla ylhäällä kun toiset vielä on tajuttomuuden rajamailla... =)) Kukka on kaunis en muistaakseni tuollaista ole vielä edes nähnyt.No ylhäällä oon ollut heti kuuden jälkeen mutta herännyt vasta joskus myöhemmin....
Pystyn kiertämään aamulenkin lähestulkoon heräämättä sen aikana, herään vasta kun saan tankattua kunnon saavillisen teetä.
- Virtuaalikoneistaja
kaikki SJ:t ykkösestä eteenpäin (mikä hitto lieneekään)
Minulla on oman elämän nostalgiatalkoot menossa, Anneli Saaristoa, Anneli Saaristoa ja vielä kerran Anneli Saaristoa.
Kaunis kukka.Myy kertoo sulle varmasti mikä on SJ jne.
Meillä oli viikonloppuna nostalgiaa tuvan täydeltä. Pääasiassa 70-lukua stereoissa ja kasapäin vanhoja valokuvia.
Anneli Saaristoa ei tainnut olla.- Virtuaalikoneistaja
Haukullinen kirjoitti:
Myy kertoo sulle varmasti mikä on SJ jne.
Meillä oli viikonloppuna nostalgiaa tuvan täydeltä. Pääasiassa 70-lukua stereoissa ja kasapäin vanhoja valokuvia.
Anneli Saaristoa ei tainnut olla.udella Myyltä.
Vai oli teilläkin nostalgia päivät.
Minä kuuntelen noita vinyylilevyjäni ja muistelen nuoruuttani :))))))))))) - Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Myy kertoo sulle varmasti mikä on SJ jne.
Anneli Saaristoa ei tainnut olla.jos en kerrrrrrrrrokkaan! (kerrotpas, enkä kerro, kerrotpas, en kerro) =))))
Taidan pulista ihan oman stoorin tuosta SJstä, vähänkö virtuaalikoneistaja vois olla ihmeissään siitä tarinasta... Myy-Pikkuinen kirjoitti:
jos en kerrrrrrrrrokkaan! (kerrotpas, enkä kerro, kerrotpas, en kerro) =))))
Taidan pulista ihan oman stoorin tuosta SJstä, vähänkö virtuaalikoneistaja vois olla ihmeissään siitä tarinasta...Hahaa, varos vain ettei kaiveta jokin suhun sopiva termi!!
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
udella Myyltä.
Minä kuuntelen noita vinyylilevyjäni ja muistelen nuoruuttani :)))))))))))Jep, isännän sisaruksia oli meillä viikonlopun ajan jättämässä viimeisiä hyvästejä lapsuudelle ja nuoruudelle.
Irwin-kiintiö on täynnä, Jukka Raitanen ja Tapsa Heinonen ja Abba myös.- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Hahaa, varos vain ettei kaiveta jokin suhun sopiva termi!!
löydä!! (löytääpäs, eipäs löydä, kyllä löytää, no ei vittu varmaan löydä) ;))))))
- Virtuaalikoneistaja
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
jos en kerrrrrrrrrokkaan! (kerrotpas, enkä kerro, kerrotpas, en kerro) =))))
Taidan pulista ihan oman stoorin tuosta SJstä, vähänkö virtuaalikoneistaja vois olla ihmeissään siitä tarinasta...tarinan sinä keksit, jonkun kalavalheenko?
Kuuntelen nyt Saariston ensimmäistä albumia, nyt tulee just Muistoja Lapista :))))))))) - Myy-Pikkuinen
tarinan sinä keksit, jonkun kalavalheenko?
Kuuntelen nyt Saariston ensimmäistä albumia, nyt tulee just Muistoja Lapista :)))))))))kun niist on kuvat todisteina...siis tuo SJ on...en kerrokkaan!! =))
Asiasta tuhantteen, pitikö tänään laittaa se juttu uusiks??? - Virtuaalikoneistaja
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
kun niist on kuvat todisteina...siis tuo SJ on...en kerrokkaan!! =))
Asiasta tuhantteen, pitikö tänään laittaa se juttu uusiks???sinähän ne minun kalani olet kuvannut :)
Laitoin se jo eilen uusiksi, laittelen niitä järkevämmin tänne masiinaan.
Eka albumi on kuulasta, kirkasta, kaunista ja kilttiä musiikkia verrattuna uudempaan, en muistanutkaan miten erilaista se on. Myy-Pikkuinen kirjoitti:
löydä!! (löytääpäs, eipäs löydä, kyllä löytää, no ei vittu varmaan löydä) ;))))))
Varmana löytyy vattujoo!!!
- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Varmana löytyy vattujoo!!!
olenko mä vattujoo? =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Eli VJ1?
Vai täytyykö sinun oikein urakalla nyt etsiä... ;)) Myy-Pikkuinen kirjoitti:
olenko mä vattujoo? =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Eli VJ1?
Vai täytyykö sinun oikein urakalla nyt etsiä... ;))Keitän ensin kahvit kun yksi kaveri on tulossa kärkkymään pullakahveja, jospa sen jälkeen etsin.
- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Keitän ensin kahvit kun yksi kaveri on tulossa kärkkymään pullakahveja, jospa sen jälkeen etsin.
nam...mitä pullaa? ;)
- DJ
udella Myyltä.
Minä kuuntelen noita vinyylilevyjäni ja muistelen nuoruuttani :)))))))))))Siltä varalta että etsit jotain näistä levyistä:
http://www.helsinki.fi/~pjojala/Myydaan-levyja-musiikkia.html
- issu56
Että sitä sitte piti livetä...hyi sua mokomaa!
Heh vaan en ihmettele kyllä yhtään, sillä kaikessa yksinkertaisuudessaan tosi nätti. Ja kuule kyllä on työn takana mulla, että pääsen niiden hiton siementelineitten ohi. Ja totuuden nimissä on sanottava, että veri vetäis kyllä jo kovastikin niihin hommiin, mistä sanoin että ei ikinä enää ;)).Odotan täpinöissäni pakettia, yksi heppu joka kasvattaa harvinaisuuksia saa ihan näinä päivinä ison paketin jenkkilästä, tekee sen jälkeen mulle oman satsin jonka sisältö riippuu ihan siitä mitä kaikkea tilatuista tulee.
Yksi jota toivon on poppelimagnolia ja toinen olisi hemlokki.Saas nähdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1147874Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1496607Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834725Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2433225Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012734Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1002224Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121896- 1491855
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa281699Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614