tuosta marssista ja lippuseremoniasta.Niinpä ehdotankin, että huhtikuun kokous aloitettaisiin marssilla ja lippuparaatilla, jotta saisin livenä osallistua tuohon hurmokseen. Ihan vilpittömästi kaipaisin sitä- Itse asiassa ole liittynyt pelkästään tuo marssin takia. Se on iltarukouksen jälkeen päässsäni ja aamulla ensimmäiseksi, kun herään, soi päässsäni: Se on EEEOOKOO, MEIDÄN EEEOOKOO, ALAS KOORRRPEE,ALAS KOORRRRPEEE
(siis oma sanoitus). Vihdoinkin saan vastinetta wincapita-jäsenyydelle. Lityin tammikuussa 2008 enkä saanut mitään kotiutuksia.
(Paitsi että saan, koska sponssi sanoi että Luxemburgilainen firma valmistelee tuotetta Hannun toimesta, jossa tuotto vielä parempi. Prosentista en vielä tiedä, mutta meidän srk:n saarnaaja sanoi, että Jumalan lapsille on tulossa mannaa Taivaasta, koska kaikkien Herra tuhoaa viholliset, jos pysymme uskollisina ja annamme viimeisemmistäkin eli siunaavan lesken rovon.
Olen niin addiktoitunut
2
221
Vastaukset
- Meidän EEOOKKK
tuon addiktin siten, että kopioin MP3:lle sata kertaa tuon marssin. Nukahdan siihen ja aaamulla sama sävel soi korvissani.
- Anoppi riesana
että vapaudun sittenkin saatanallisesta palkkatyön orjuudesta ja saan säkkikaupalla oikeata RAHAA TEKEMÄTTÄ MITÄÄN.
Ei mennyt hukkaan Kokkolan reissut, vaikka Ladan pensat meni joskus punaiselle. Saarnaja sanoi, ettå uskoni on kovin kyseenalaista, koska en jättäydy Herran huomaan eli Hänen uuteen ilmoituksen WINcapitasta, joka tuo koko suvulle vaurautta ja tienausta. Anoppi epäili ja epäilee edelleen eli on liian heikko uskossaan. Mitä tehdä? Ei anna panna pantiksi 113 hehtaaria metsään. Kuinka voi olla niin tyhmä, koska saisi yhdessä vuodessa 800% tuotonAppiukko oli reilumpi ja pani kumuloitumaan 402.000,- ja saa 400% varmuudella omansa takaisin 1200%:n tuotolla (sijoitti rahantekokoneeseen 2007 tammikuussa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584