Tiedän, ei ole tori paikka.
POMI koneen matkassa tullut Windows XP Home Fin SP2a CD-levy ja lisenssitarra. Ei ole tällä hetkellä missään koneessa asennettuna. CD-levyä käytin, kun asensin XP:n kaverin HP läppäriin. Asentui suoraan HP omalla lisenssillä.
20€ tasaraha, sisältää postikulut.
Jos kiinnostaa, niin pistä S.postia, ja tehdään kaupat.
Kaikki yhteen.
nichya 81 AT gmail . com
Myydään Win XP Home CD + lisenssitarra
4
359
Vastaukset
- Wind-tiedottaja.
Joo, joku persaukinen linuxrunkkari voi jaksaa tuohon raatoon jotain komentorivipupuntuaalkaa säätään, älä ylläty jos kakskymppisen sijaan tarjotaan jointtia maksuksi!
- Nichya
Tuosta sun selityksestäs ei saanut mitään selvään. Ajattelin vaan, että jos joku sattuu tarvitsemaan, niin tuossa olis ylimääräinen asennuslevy ja lisenssi. Huudosta katsoin hintoja ja ei toi 20€ ole paha.
Kyllä mä tiedän, että nykyään penikoilla pitää kaikki saada ilmaiseksi ja sitten kehuskellaan kavereille sitä isin ja äitin ostamaa ybercyber konetta. Itelle riittää vallan mainiosti tää 5 vuotta vanha kone, eikä näytä Debian kaan valittavan.
Sanotaan nyt sitten, että jointit ja muut huumeet eivät kelpaa maksuksi.
- sentään!
>Jos kiinnostaa, niin...
Usot sie jos sanon että ei kiinnosta? ;)- Nichya
Ei kiinnosta mullakaan.
Nyt takaisin siivoamaan. Ei sitä tiedä mitä kaikkea sitä vielä löytää. ;)
Paikalliselle 4h yhdistyksen kirpparille kasasin lahjoitukseksi säkillinen musiikki CD-levyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594