Jumalan Kirje Sinulle

*Gregorians*

Jumalan Kirje Sinulle

Et ehkä tunne minua, mutta minä tiedän kaiken sinusta. Ps. 139:1 Tiedän milloin istut ja milloin nouset. Ps. 139:2 Tunnen kaikki sinun tiesi. Ps. 139:3 Olen laskenut kaikki pääsi hiuksesikin. Matt. 10:29-31 Tein sinut minun kuvakseni. 1.Moos 1:27 Minussa sinä elät, liikut ja olet. Ap.t. 17:28

Tunsin sinut jo ennen syntymääsi. Jer. 1:4-5 Valitsin sinut, kun suunnittelin luomakuntaa. Ef. 1:11-12 Et ollut vahinko. Ps. 139:15-16 Kaikki sinun päiväsi on kirjoitettu minun kirjaani. Ps. 139:15-16 Päätin tarkkaan, milloin synnyt ja missä asut. Ap.t 17:26 Sinä olet ihme, suuri ihme. Ps. 139:14 Kudoin sinut kokoon äitisi kohdussa. Ps. 139:13 Saatoin sinut maailmaan syntymäpäivänäsi. Ps. 71:6

Ne, jotka eivät tunne minua, ovat antaneet minusta väärän kuvan. Joh. 8:41-44 En ole kaukainen enkä vihainen vaan täydellinen rakkaus. 1.Joh. 4:16 Ja haluan antaa sinulle ylen määrin rakkauttani 1. Joh. 3:1 Tarjoan sinulle enemmän kuin maallinen isäsi koskaan kykenisi. Matt. 7:11 Sillä minä olen täydellinen Isä. Matt. 5:48 Kaikki hyvä mitä saat tulee minulta. Jaak.1:17 Minä olen sinun huolenpitäjäsi ja täytän kaikki tarpeesi. Matt. 6:31-33 Suunnitelmani sinun tulevaisuutesi varalle on aina ollut täynnä toivoa. Jer. 29:11 Minä rakastan sinua ikuisella rakkaudella. Jer. 31:3 Ajatukseni sinua kohtaan ovat lukemattomat kuin hiekanjyväset meren rannalla. Ps. 139:17-18 Minä iloitsen sinusta laulaen. Sef. 3:17 En koskaan lakkaa tekemästä sinulle hyvää. Jer. 32:40 Sillä sinä olet minun aarteeni. 2. Moos. 19:5

Haluan koko sydämestäni ja sielustani palauttaa asemasi lapsenani. Jer. 32:41 Ja tahdon näyttää sinulle suuria ja ihmeellisiä asioita. Jer. 33:3 Jos etsit minua koko sydämestäsi, löydät minut. 5. Moos. 4:29 Iloitse minussa, ja annan sinulle, mitä sydämesi toivoo, Ps. 37:4 koska juuri minä olen antanut sinulle ne toiveet. Fil. 2:13 Voin tehdä sinulle enemmän kuin osaat edes kuvitella, Ef. 3:20 sillä olen suuri rohkaisijasi. 2. Tess. 2:16-17

Olen myös Isä, joka lohduttaa sinua kaikissa murheissasi. 2. Kor. 1:3-4 Kun sydämesi on särkynyt, olen lähelläsi. Ps. 34:18 Kannan sinua sylissäni niin kuin paimen kantaa lammastaan. Jes. 40:11 Kerran tulee päivä, jolloin pyyhin lasteni silmistä kaikki kyyneleet. Ilm. 21:3-4 Ja otan pois kaiken sen tuskan, jota lapseni ovat kärsineet maan päällä. Ilm. 21:3-4

Rakastan sinua aivan kuin Poikaani Jeesusta. Joh. 17:23 Jeesuksessa rakkauteni sinuun tulee ilmi. Joh. 17:26 Hän on olemukseni täydellinen kuva. Hepr. 1:3 Hän tuli osoittamaan, että olen puolellasi, en sinua vastaan. Room. 8:31 Jeesus kuoli, jotta sinä ja minä voisimme tehdä sovinnon. 2. Kor. 5:18-19 Hänen kuolemansa oli lopullinen osoitus rakkaudestani sinua kohtaan. 1. Joh. 4:10 Annoin kaiken, mitä rakastin, saadakseni sinun rakkautesi. Room. 8:31-32 Jos otat vastaan Jeesuksen, otat vastaan minut. 1. Joh.2:23 Eikä mikään enää erota sinua minun rakkaudestani. Room. 8:38-39

Tule kotiin, ja järjestän taivaassa kaikkien aikojen juhlat. Luuk. 15:7 Olen aina ollut ja tulen olemaan Isä. Ef. 3:14-15 Kysyn sinulta: haluatko olla lapseni? Joh. 1:12-13
Minä odotan sinua. Luuk. 15:11-32

Rakkaudella,
Kaikkivaltias Jumala

2

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskomaton mies

      Ihanko ite teit tuon ''leikkaa ja liimaa'' jutun?

    • Osoite tuntematon

      Hyvä Jumala, kiitos kirjeestäsi, vaikka minulla alkaa olla niitä laatikossa jo aika paljon (säilytän myös muilta jumalilta tulleet postit). Tämä on viimeinen kirjeeni sinulle, ja halusin vain kertoa, että minulla on nykyään oma elämäni, ja erottuani sinusta kaikki on mennyt aina vain paremmin. Älä käsitä väärin, meillä oli ihan kivaa silloin kun minä olin vielä teini ja pidin sinua jotenkin erikoisena, mutta nyt sinun on aika sisäistää että olen siirtynyt eteenpäin. Tein jo aiemmin selväksi, että en tule sallimaan mustasukkaisuuspuuskiasi enkä "minä minä minä minä!"- ja "paljo minua! minä olen maailman keskus!"-kohtauksiasi.

      Kuten olen jo aiemminkin sanonut, ja kuten tuomarin sinulle määräämässä lähestymiskiellossa tehdään selväksi, haluan että jätät mAinut rauhaan. Minusta sinun kannattaa jutella ammattiauttajan kanssa ja yrittää päästä yli minusta. Me emme tule palaamaan yhteen, emme vaikka kuinka rukoilet ja käsket muita rukoilemaan. Haluan tehdä selväksi, että sinä olet minulle kuollut.

      Älä kirjoita enää,

      XXXXXXX

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe