Lukiolaiset tytöt

liinu91

'Menen lukioon koska siellä on enemmän tyttöjä'
Fiktiota! Joissakin lukioissa (ja yleensä kaikissa lukioissa) on enemmän poikia kuin tyttöjä, tai heitä on saman verran. Onko joku teistä joskus ajatellut noin?

Minkä takia kaikki pojat menevät ns. pillun perässä lukioon? Lukiolaiset tytöt eivät helpolla annakkaan. Suurin osa haluaa ensin seurustella 2-3 vuotta ja seksiä harrastetaan vasta sen jälkeen. Sitäpaitsi lukiolaiset tytöt haluavat yleensä perustaa perheen, eivätkä harrastaa seksiä ihan noin vain huvikseen. Ei se ole minunkaan mielestäni oikein. Minkä helvetin takia te pojat luulette että pillua saa helpommin lukiossa? Ei se sen helpompaa ole muuallakaan. SItäpaitsi pienemmissä lukioissa ei kukaan edes kehtaa antaa koska kaikki tuntevat toisensa. Suosittelen poikia menemään isompaan lukioon (koska ite oon pienemmässä ja inhoon niitä vonkaajia!) Lukioon menevät yleensä hikut sekä todella lahjakkaat henkilöt. Siis tosi lahjakkaat on kyllä joskus tosi rumii. Ettekö te pojat ole ihmetelleet miksi kaikki hyvännäköiset menevät yleensä muualle kuin lukioon? Onhan siellä lukiossa hyvännäköisiäkin. Kysyn vain. Vastauksia!

20

7357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abi_2010

Millä perusteella pojat menee pillun perässä lukioon? Ekaa kertaa kuulen tämmösen väitteen. Itse olen poika ja olen lukiossa, enkä todellakaan pillun perässä lukioon lähtenyt.
      "lahjakkaat on kyllä joskus tosi rumii" Niin ja ne jotka ei oo lahjakkaita on sitten aina todella kauniita?
      "kaikki hyvännäköiset menevät yleensä muualle kuin lukioon?" Riippuuko se siis ulkonäöstä minne hakee? Mielestäni lukiolaiset tytöt ovat kauniimpia kuin esim. amiksessa olevat. Jos nyt pitäisi valita, vaikka ei se missä opiskelee kerro mitään ulkonäöstä.

• mibo0vgpm.

Itsekin kuulin ekaa kertaa tommosen väitteen.

Ja lukiolaistytöt on kyllä paljon kauniimpia kun amislaiset.

Repesin kyllä aika pahasti kun luin alotuspostia :P

• EDPWN
        mibo0vgpm. kirjoitti:

Itsekin kuulin ekaa kertaa tommosen väitteen.

Ja lukiolaistytöt on kyllä paljon kauniimpia kun amislaiset.

Repesin kyllä aika pahasti kun luin alotuspostia :P

Repesin aloituspostille mutta täysin totta joka sana. :D
        Saisi opetella kirjoittamaan.

-EDPWN.

• asddsaasdasd

Itse olen poika, ja käyn nyt lukion ensimmäistä luokkaa. En ole kovin lahjakas, mutta menin silti lukioon. Jos pillun perässä olisin lähtenyt opiskelemaan, olisin takuulla mennyt amikseen.

• miemie^^

Mikä ihmeen juttu toi nyt on, että lukiolaiset tytöt ei harrasta seksiä?? meillä ainakin jokunen jota vois kutsua JAKORASIAKSI!
      että hienoa yleistystä!
      Lukioon ei tarvitse edes erityisen lahjakas olla, keskiarvorajat normaaleihin lukioihin on melko alhaiset.

• lukiotyttö

Oon itse tyttö ja lukiossa ja todellakin haluun seksiä muutenkuin lastentekomielessä tai parin vuoden seurustelun jälkeen. Mieluiten monta kertaa viikossa...että älä ole noin tietäväinen...tuskin kukaan menee pillun tai munan perässä opiskeleen..sulla on outo ajatusmaailma, relaa vähän.

• hahhahahaaa

aíka kärjistettyä puhetta :D voin lukiolaisena tyttönä sanoa, että oppilaitos ei kyllä meidän seksihaluihin vaikuta :D minä ja ystäväni harrastamme seksiä niin seurustelusuhteissa kuin irtosuhteissa ihan yhtä paljon kuin amislaiset kaverimme :DDD voin myös todeta, että valtaosa meidän lukion tytöistä huolehtii ulkonäöstään ja on tosi urheilullisia, nörttejä ei pahemmin ole pojissakaan :D voi olla, että amislaiset esim. at enemmän mutta ainakaan abivuonna ei kukaan unohda juhlia! ;)

• Hilda-neiti

Ruotsidemokraatit jyrää!

• 31kyuZ

Itse hain ainakin matematiikka painotteiseen lukioon, eikä minua mitkään seksuaaliset hormoonit kiinosta. Menen opiskelemaan oppiakseni lisää matematiikkaa. Ja neuvona muille, että ilman seksualisuutta elää pidempään.

• Nexus 1 ghz prozesso

Ja lapset syntyvä merestä?

• ahahah
        Nexus 1 ghz prozesso kirjoitti:

Ja lapset syntyvä merestä?

Repesin. :"DDD

• jsajgfdejskvfjdkskc

Turhaan te selittelette kyllä vanukas mielessä menitte lukioon lukio on sitä varten että juodaan ekat kännit ja biletetään! Amikset menevät baariin ja saavat siellä lukiolaisilta tytsyiltä jotka eivät oikeen finni naamoille lämpiä!(lukiolais pojat) "naiset rakastavat miehiä ei poikia"

• asiateivätmenenoin

Todella uskomattomia väitteitä. Jos poika haluaisi mennä opiskelemaan "pillun perässä" niin hänen pitäisi mennä parturi-kampaajaksi :)

Tuosta poikien ja tyttöjen määristä löytyi tilasto:

http://www.ylioppilastutkinto.fi/Tilastoja/tilastojulkaisu2009/Taulukko_2.1.1.pdf

Sen mukaan naisia ollut vähintään 58% vuosina 2000-2009. On tietenkin yksittäisiä lukioita joissa on poikia enemmän, mutta se ei todellakaan ole fiktiota että lukiossa olisi enemmän tyttöjä..

• Kohtiunelmia!

Katos vaan, uutta propagandaa lukiosta...

Itse olen tuollainen kunnollinen lukiotyttö, mutta tiedän hyvin monen ns. jakorasiankin.
      Lukiossa on ainakin meilläpäin paljon rikkaiden perheiden lapsia. Ihan hävettää, kun itse tulen sellaisesta ns. duunariperheestä, jossa ollaan totuttu elämään vähällä rahalla!

Rikkaille se lukio on tarkoitettu

• Tupla Platina

Nyt olen nähnyt kaiken...

• 23456yh

Miks helvetissä kukaan menis lukioon vaan tyttöjen/poikien perässä? En tiedä vaikka joku niin tyhmä oliskin, mut mulle se ei ollu mikään lukioonhaun peruste! Ettet vaan sekottais omia ajatuksias muiden ajatuksiin...

• aa

Jos kupan haluaa niin amiksesta varmasti jokainen löytää.

• XDdd

lukio on rikkaitten paikka.. joopa joo kaikilla on täysin samanlaiset mahdollisuudet ku ekaluokalle mennää ja ne jokka ei oo niii sinisilmäsiä että haluaa 14 v. värjätä hiukset siniseks ja tulla isona automaalariks niin ne menee lukioo:)minkäs sille voi jos haluaa mennä esim. yliopistoon tai haaveilee ammatista johon tarvitsee tutkinnon? ja mitä siihen tulee että pienissä lukioissa ei jaeta ni mitä pienempi lukio-> sen enemmän lukiobileitä jossa EI todellaka oo mitää finninaama nörttejä lukemassa kirjoja ;)

• dsadas

Meidän lukiossa poikia on 1/3 koulun oppilaista. 66 prosentin todennäköisyydellä vastaan käytävällä tulee tyttö ja sen siellä huomaa. Silmäkarkkia on ainakin, jos ei muuta. Sujuu opiskelu sen ansiosta ihan mukavasti.

• mibo0vgpm

Kaverin tapauksessa hän sai, ja tyttökin sai ja vielä sen
      lakinkin.
      Helposti kun pojan vanhemmat oli opettamassa
      sekä isä kapiainen joka tunsi reksin ja senkin
      suhteet.

tyttö sai ajokortinkin pummattua ja
      sitten erosi, vain tojotan talvirenkaat varastossa,

jäivät muistoksi lukioajoista

Kuulemma olivat perheet jo hyviä tuttuja
      iskän kapiais-ajoilta

nytten varmaan virittelevät
      tykkejä pihamaallensa
      keskaria heristellen,tuulensuuntaa
      mittailevat olevinaan sivilit luulevat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe