Miten selittää lapsille?

hyvä/paha poliisi

Nyt kun jo 2 poliisia on tuomittu lapsen raiskauksesta, poliisit ajaa kännissä, varastaa autoja, rahaa, pahoipitelevät...ym kaikkea rikollista harrastavat!

Poika kysyi eilen (oli koulussa kuullut kaverilta). Miten poliisi voi olla rosvo, eikö poliisin pitäisi ottaa rosvot kiinni?
Kuinka selitän peruskoulu ikäisille lapsilleni että mistä tunnistaa hyvän poliisin ja pahan poliisin?
En tiedä vastausta.

35

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä79

Kuka tuohon tietäisi vastauksen, poliisilta tuskin kannattaa kysyä.

• pulma,

ollakko vai eikö olla ?

Hyvä poliisi on satuolento, eli kaikki poliisit enemmän tai vähemmän pahoja. Samoin kaikki rosvot vain osittain pahoja. Maailma ei ole mustavalkoinen, kuten meidän kissa.

• Markku Ahdeoja

Yksi tuttavani taisteli yli 10 vuotta poliisin tekemien vääryyksien kanssa.

Hänen lapsensa kasvoivat tuona aikana aikuisiksi. Hän totesi minulle, että hänen lapsensa ovat oppineet olla luottamatta poliisiin vaikka pitäisi opettaa lapsille, miten poliisi aina auttaa.

Tilanne on todella hankala.

Eikä ongelma koske vain poliisia vaan myös Syyttäjänvirastoa ja tuomio istuimia. Niissä tapahtuu myös lain rikkomisia jarkuvasti joihin ei puututA.

Täytyy muistaa kuitenkin että on hyvä, kun väärin tekeviä poliiseja tuomitaan ja otetaan kiinni.

Huolestuttavampaa olisi jos kukaan ei jäisi kiinni, koska pelkästään tilastollisesti Suomen tilanne on käsittämätön jo muutenkin. Poliisi tekee laittomuuksia ja siihen meidänkin on vain totuttava.

Nyt poliisirikollisuus olisi saatava vähennettyä.

Poliisi syyllistyy rikoksiin vuodessa noin 400-500 kertaa. Se ei kuitenkaan kerro niistä, jotka ovat tehneet väärin, mutta eivät ole joutuneet tuomiolle tai kiinni rikoksestaan.

• Faktaa....
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

Yksi tuttavani taisteli yli 10 vuotta poliisin tekemien vääryyksien kanssa.

Hänen lapsensa kasvoivat tuona aikana aikuisiksi. Hän totesi minulle, että hänen lapsensa ovat oppineet olla luottamatta poliisiin vaikka pitäisi opettaa lapsille, miten poliisi aina auttaa.

Tilanne on todella hankala.

Eikä ongelma koske vain poliisia vaan myös Syyttäjänvirastoa ja tuomio istuimia. Niissä tapahtuu myös lain rikkomisia jarkuvasti joihin ei puututA.

Täytyy muistaa kuitenkin että on hyvä, kun väärin tekeviä poliiseja tuomitaan ja otetaan kiinni.

Huolestuttavampaa olisi jos kukaan ei jäisi kiinni, koska pelkästään tilastollisesti Suomen tilanne on käsittämätön jo muutenkin. Poliisi tekee laittomuuksia ja siihen meidänkin on vain totuttava.

Nyt poliisirikollisuus olisi saatava vähennettyä.

Poliisi syyllistyy rikoksiin vuodessa noin 400-500 kertaa. Se ei kuitenkaan kerro niistä, jotka ovat tehneet väärin, mutta eivät ole joutuneet tuomiolle tai kiinni rikoksestaan.

Ja kaikkein huolestuttavinta on se, kun m.ahdeojan kaltaiset eivät ole hoidossa suljetulla osastolla koska eihän sellaiset tajua edes ottaa lääkkeitään jos ei niille niitä väkisin syötä. Eikä sekään ole kiva kun ahdeojanlaiset saavat edes syntyä... skitsofreenikoille tulisi ehdottomasti määrätä pakkokastraatio!!!!!

• likjhgqrhN

Suoraan niin,kuin asia on eli vain kieroutuneet ihmiset hakeutuvat poliiseiksi.

• Huolestunut...

Hyvä pointti. Itse olen sitä sukupolvea, että minut on kasvatettu luottamaan poliisiin täysin varauksetta. Nyt kun olen aikuisiällä nähnyt ja kuullut erinäisiä asioita kyseisestä virkakunnasta, tuntuu kuin pohja koko yhteiskunnasta olisi pudonnut pois. Itse kasvatamme lapsiamme luottamaan poliisiin, samoin kuin vanhempamme meitä...todellakin, onko se väärin? Itse halusin pienenä poliisiksi, koska uskoin poliisin tekevän hyvää työtä. Moniko lapsi haluaa poliisiksi jos media on täynnä rikollisia poliiseja? Ei ole vanhempien tehtävä valehdella lapsilleen. On poliisin velvollisuus olla nuhteeton ja noudattaa lakia esimerkillisesti. Poliisi joka toimillaan kyseenalaistaa virkakuntansa "puhtauden", ei mielestäni ole sovelias kyseiseen ammattiin.

• 18************

Tietysti poliisin pitäisi olla esimerkkinä muille, mutta niin pitäisi monen muunkin ammatin edustajan. Niin pitäisi papin, opettajan, insinöörin, kansanedustajan, ministerin, jne. Poliiseilla on kuiteniin yksi saavutus muihin ammatteihin verrattuina, kirkonpolttajia ei poliiseissa vielä ole ollut. Muissa ammateissa kylläkin.

• tidonjanoinenuio
        18************ kirjoitti:

Tietysti poliisin pitäisi olla esimerkkinä muille, mutta niin pitäisi monen muunkin ammatin edustajan. Niin pitäisi papin, opettajan, insinöörin, kansanedustajan, ministerin, jne. Poliiseilla on kuiteniin yksi saavutus muihin ammatteihin verrattuina, kirkonpolttajia ei poliiseissa vielä ole ollut. Muissa ammateissa kylläkin.

Montako papin, opettajan, insinöörin, kansanedustajan, ministerin edustajaa on polttanut kirkon ja missä ?

• alennutaan ja

valehdellaan lapsille niin joulupukin kuin kunnioitettavan poliisin olemassaolosta. Perusteena valehtelulle - mikä pahimmassa tapauksessa sekottaa kasvavan lapsen mielenpalikat - on se, että tällaiset uskomukset kuuluvat kulttuuriimme ja se että en halua lasteni kasvavan marginaalissa.

• sitten kasvaa
        alennutaan ja kirjoitti:

valehdellaan lapsille niin joulupukin kuin kunnioitettavan poliisin olemassaolosta. Perusteena valehtelulle - mikä pahimmassa tapauksessa sekottaa kasvavan lapsen mielenpalikat - on se, että tällaiset uskomukset kuuluvat kulttuuriimme ja se että en halua lasteni kasvavan marginaalissa.

uusia poliisinpalvojia, jotka eivät usko poliisin virheisiin, ennen kuin itse joutuvat niistä kärsimään. Hölmöimmät eivät usko sittenkään.

Ihan samoin muutkin uskonnot siirtyvät seuraaville sukupolville. Suomalaisistakin suurin osa olisi muslimeita jos esi-isämmekin olisivat olleet.

Joulupukilla ja rehellisellä poliisilla on se yhteistä, että molemmat ovat satuolentoja. Poliisin kanssa on vaan se ongelma, että niitä on oikeastikin olemassa ja sitten satuolennon ja todellisen poliisin kansa syntyy sekaannuksia.

• ...........
        tidonjanoinenuio kirjoitti:

Montako papin, opettajan, insinöörin, kansanedustajan, ministerin edustajaa on polttanut kirkon ja missä ?

Netistä löytyy, mutta en muista miestä. Oli lista kaikista 1500 luvulta lähtien poltetuista suomalaisten rakentamista kirkoista. Niitä oli satoja. Useimmin polttaja oli ollut salama, sitten venäläiset ja sen jälkeeen eri ammatteja edustaneet suomalaiset.

• mie vua

Vähästäpä te olette huolestuneita. Teidän luotto koko maailmaan loppuisi jos tietäisitte mitä kaikkea kulissien takana häärätään. Nykyään ei kannata uskoa edes siihen mitä uutiset kertovat afganistanin sodan periaatteista. Tunnettu sanonta kuuluu: seuraa rahaa... Mitähän arvokasta afganistanissa voi olla jos ei öljyä?

• kerronpa faktat...

Sä olet ilmeisesti niitä säkissä kasvatettuja peräkammaripoikia jotka on kuvitelleet että poliisi on muuttunut viime aikoina pahempaan kun kerran seiska ja iltalehti niin kirjottaa..... Sattuu vaan oleen niin että noista asioista ei aikaisemmin puhuttu ja ihmiset tajus että on muutakin kuin oikeuksia... Nykyääliöt vaan eivät ymmärrä edes yksinkertaisimpia asioita ja odottavat kaiken valmiina... Pelottaa tulevaisuus kun maa joutuu nykyteinien käsiin jonain päivänä... Se on selvää että te ressukat ette siihen kykene edes välttävästi.... Onneksi olen sen verran hyvissä hommissa että muutan johonkin lämpimään seuraavan 10 vuoden aikana eikä tarvitse välittää pullamössöjen tekemästä katastrofista....

• Just joooo.....
        sitten kasvaa kirjoitti:

uusia poliisinpalvojia, jotka eivät usko poliisin virheisiin, ennen kuin itse joutuvat niistä kärsimään. Hölmöimmät eivät usko sittenkään.

Ihan samoin muutkin uskonnot siirtyvät seuraaville sukupolville. Suomalaisistakin suurin osa olisi muslimeita jos esi-isämmekin olisivat olleet.

Joulupukilla ja rehellisellä poliisilla on se yhteistä, että molemmat ovat satuolentoja. Poliisin kanssa on vaan se ongelma, että niitä on oikeastikin olemassa ja sitten satuolennon ja todellisen poliisin kansa syntyy sekaannuksia.

Ja sitten sä kai väität että poliisin asiakkaat kuten sä ootte rehellisiä ja kunniallisia veronmaksajia!!!?!?!? Kyllä mä ennen uskon joulupukkiin ja jeesuksiin ennenkun sellasta paskaa....

• 8v tytön isä

Tyttäreni kertoi tänään kun tulin kotia(oli selvästi peloissaan), juoksin poliisiautoa karkuun kotiin kun tulin koulusta.
      Kysyin miksi, teitkö jotain väärin?

Tytär: En, kun mä pelkäsin niitä, kun ne jotain pahaa sille!

Kysyin mille? No sille tytölle lehdissä, "ystävä" oli kertonut jne.

Onneksi ei vielä osannut kertoa tarkemmin...8v tytön isä.

• Markku Ahdeoja

Kun luin näitä kirjoituksia, niin kyllä tuntuu pahalta.
        Kun olen ollut mielenosoituksessa kylttini kanssa, jossa lukee "komisario valehtelee" , "Vaadimme rehellisiä poliiseja"

Ohi on kulkenut päivähoitoporukoita ja sillä hetkellä toivon olevani jossakin muualla.

Olotila on todella ristiriitainen, koska lapset tuijottavat ja kyselevät hoitotädeiltä minusta.

Vähän vanhemmat, jotka osaavat lukea kykenevät näkemään kylttini.

En todellakaan tiedä mikä on siinä vaiheessa oikein.

Tuttavani lapset, jotka ovat vuosia nähneet ja kuulleet asioista ovat joskus kirjoittaneet tännekkin palstalle.

Minusta he ovat järkeviä nuoria aikuisia ja kasvaneet varsin jalat maassa. He luottavat poliisiin, mutta kriittisesti. He tietävät epärehelliset poliisit Salossa ja osaavat varoa niitä.

He voivat kovassa paikassa turvautua isäänsä tai minuun. Mutta myös poliisiin ja toivoa löytävänsä sen rehellisen.

Lapset ovat älykkäitä ja heille pitää kertoa totuus.

On joitakin poliiseja, jotka ovat toimineet väärin, mutta eivät ole poliiseja enää.

Ylipäätänsä poliisia ei pidä pelätä vaan poliisi auttaa hädän hetkellä.

Joskus vain hyvin harvoin poliisikin saattaa tehdä väärin, mutta he jäävät kiinni, koska kunnon poliisit tekevät kunnolla työnsä.

Tosiasiassa lakia rikkovia poliiseja on paljon, mutta seksuaalirikollisia todella marginaalinen määrä.

Ne poliisit, joita minä jahtaan ovat kunnollisia perheen isiä.

He nyt vain ovat rikkoneet lakia ja minä yritän saattaa heidä siitä tuomiolle.

Näin voimakas julkinen keskustelu saa myös poliisit miettimään omaa toimintaansa ja aivan varmasti vaikuttaa positiivisella tavalla poliisien toimintaan.

Heidän on nyt puhdistettava mainettaan ja tiukennettava omavalvontaansa.

• lapsiraukat

Sinulla jo kaksi kirjoitusta eri "versiosta" tässä ketjussa. Jos te todellakin olette noin avuttomia vanhempina niin antakaa lapsenne sellaiseen paikkaan, jossa heistä huolehditaan. Ei tälläistä roskaa täällä jauhavilla edes pitäisi olla lapsia.

• Josef Mengele

Alempaa rotua.

• diipadaapa.

sitä ei selittää

• ...

...

• lapselle

Olen piirtänyt lapsilleni havainnollisen kuvan, koira kuvaa kunnan toimialajohtoa ja häntä poliisia. Häntää kohti lentelee seteleitä ja konjakkipulloja. Mitään ymmärtämätön miehistö hääräilee jaloissa, joku kumartelee, joku konttaa taakka selässään. Lasten nauraessa olen kertonut heidän aikuistuessaan ymmärtävän, mitä hirveyksiä tällainen yhteiskunta joillekin jäsenilleen tekee.

• poliisitonsikoja
      • erkkip

Miepä varotin lapsiani täällä netissä liikkuvista kaheleista.Tääkin palsta täys kaunasia vinkujia, joiden puheet ja teot yhtä tyhjän kanssa.
        Menenpä nukkumaan...

• hyvä vaan...

Mutta välttäsköhän ne paremmin tapaamisen poliisin kans jos joku adoptois ne ja kasvattais ympäristössä jossa ei olla kännissä 365 vrk/vuosi ja se suuri sankari jota isäksi kutsutaan ei pieksä äitiä kun ei muille pärjää. Mä ainaki opetan lapsilleni että lähtee pois paikalta kun näkee sunlaisia yhteiskunnan häviäjiä... En edes ymmärrä miten tollasilla olioilla voi olla lapsia. Ei teillä kyllä sais ollakaan....vitun sosiaalipummi!!!!!

•       .

• ______

Miten kertoa, että vanhuksia hoidetaan huonosti, kouluja lakkautetaan, sairaanhoitoa karsitaan, maailmassa soditaan, vanhemmat ryyppäävät jne.

Kenelläkään ei ole oikeutta rikoksien tekemiseen mutta jos isoin ongelmasi on kertoa lapsille jostakin poliisin tekemästä teosta, niin kannattaisi avata hieman enemmän silmiä ja pyöriä 360 astetta akselin ympäri ja miettiä todellisia ongelmia.

Kyllä tässä maassa ja tällä palstalla on niin paljon muuta paskaa että kannattaisi kaivella sitä aivan ensimmäiseksi. Aloita omista kalsareistasi äläkä keksi tuollaisia lapsen kysymyksiä jotta olisit jotenkin vakuuttavamman oloinen.

Pöhlö!

• HyiWittu

Jo vuosia ettei ainakaan poliisin kannata luottaa .
      Jos tarvitsee asioida selkäänpuukottavien kanssa niin pitää olla aina ,huom aina todistaja mukana .
      Lapsille kanssa ettei poliisin mukaan lähdetä jos sattuu eksymään vaan ennemmin soittaa hätäkeskukseen ja varmistaa että kyseinen on varmasti poliisi ja ja vielä työajalla.
      Luulisi nyt ettei ihan työaikana raiskata joka olisi jo törkyyden huippu.
      Kun on todettu että poliiseista on rehtejä vain murto-osa niin kannattaa olla tosiaa varovainen.
      Lapsille tulee varmaan uusi pihaleikki eli ammu ja laita vankilaan epärehti poliisi entisen poliisi ja rosvo leikin sijaan.
      Tällähetkellä kun poliisi ja rosvo on samaa tarkoittava joten olisi hyvä osata lehdissäkin erotella poliisirosvot ja tavan rosvot.
      Kuten tuossa mainittiin että poliisin kuuluisi ottaa rosvoja kiinni mutta kuten julkisuudessakin olleet ovat olleet kyseisten tekojen peittelyä ja hyysäystä eli kyllä poliisi ei ole poliisille poliisi vaan täysi veljeilijä ja rötösten peittelejiä.

• KEINOIN

Lapsille olisi hyvä opettaa, että paha saa palkkansa. Tämän päämäärän saavuttamiseksi lapsille on havainnollistettava, että nimenomaan poliisi edustaa sitä pahaa, minkä rankaisemiseksi pikkurosvokansa leikeissään keksii rangaistuksia.

• ----------------

Minä vuonna olet pyrkinyt poliisikouluun? Lopeta purnaus ja pyri uudelleen, treenaa kunnolla ja harjoittele. Se on ihan oma vikasi jollet jaksa penkiltä muutamaa kymmentä kiloa nostaa... Jos et vieläkään pääse niin sitten katkeruutesi asian suhteen on ymmärrettävää mutta koita nyt ihmeessä jo toipua. Asia kun paistaa teksteistä kauas.

Psykologisissa testeissä voi tulla vaikeuksia mutta juttele ensin isin ja äipän kanssa ja sitten vaikka kouluterkkarin. Siis sen saman, joka määrää sinulle aknevoidetta ja kertoo että esinahkasi on hieman liian kireä.

Sinussa on kyllä selvästi potentiaalia vaikka mihin hommaan. Ainaskin kesäisin voi löytyä kunnon hommia vaikka mansikkamaalta tai mainostenjakelusta. Siihen asti tietysti kannattaa pitää yhteyttä ihan kaikkiin kavereihisi, mitkä taitavatkin löytyä täältä...

• Aikuinen....

On näköjään teinipissapetterillä mielikuvitusta...mä en ainakaan ikinä ole edes kuullut vanhemmista jotka opettavat lapsilleen noin kieroutunutta maailman kuvaa. Tottakai sä olet katkera kun poliisi on kaatanut sun laittomat vaivalla hankitut kaljat maahan... Mutta kyllä sä vielä tajuat kuka suakin suojelee vaikka teetkin tulevaisuudessa niitä homoparatiisi matkoja valtion hoitoloihin... Ainakin tuollainen kuva susta tulee väkisinkin mieleen. Tokihan on todennäköisintä että olet myös alkoholistin lapsi ja nähnyt usein kuinka isä on viety kotoa ja kyllä siinä jää kauna poliisia kohtaan jonka äitisi on kutsunut. Sä vain et tajua vielä aikuisten asioita mutta kyllä sekin aika tulee. Näyttäisi kyllä olevan myöhäistä varoitella koska olet jo noin katkera. Mutta sullakin on isoin syyllinen sun hormoonit ja kun et muualla pääse pätemään niin esität sekopalstoilla isoa...:) eiköpäs osunut oikeaan???

• älä unta näe...
        KEINOIN kirjoitti:

Lapsille olisi hyvä opettaa, että paha saa palkkansa. Tämän päämäärän saavuttamiseksi lapsille on havainnollistettava, että nimenomaan poliisi edustaa sitä pahaa, minkä rankaisemiseksi pikkurosvokansa leikeissään keksii rangaistuksia.

Onneksi sä ja muut teinipetterit ette pääse ikinä opettamaan mitään terveille lapsille, koska te olette sitä tulevaa yhteiskunnan kuonaa jota ei tarvita...

• mie vua
        Aikuinen.... kirjoitti:

On näköjään teinipissapetterillä mielikuvitusta...mä en ainakaan ikinä ole edes kuullut vanhemmista jotka opettavat lapsilleen noin kieroutunutta maailman kuvaa. Tottakai sä olet katkera kun poliisi on kaatanut sun laittomat vaivalla hankitut kaljat maahan... Mutta kyllä sä vielä tajuat kuka suakin suojelee vaikka teetkin tulevaisuudessa niitä homoparatiisi matkoja valtion hoitoloihin... Ainakin tuollainen kuva susta tulee väkisinkin mieleen. Tokihan on todennäköisintä että olet myös alkoholistin lapsi ja nähnyt usein kuinka isä on viety kotoa ja kyllä siinä jää kauna poliisia kohtaan jonka äitisi on kutsunut. Sä vain et tajua vielä aikuisten asioita mutta kyllä sekin aika tulee. Näyttäisi kyllä olevan myöhäistä varoitella koska olet jo noin katkera. Mutta sullakin on isoin syyllinen sun hormoonit ja kun et muualla pääse pätemään niin esität sekopalstoilla isoa...:) eiköpäs osunut oikeaan???

Kuules "aikuinen". Minä en ole tajunnut "aikuisten" asioita siitä lähtien kun tajusin tämän yhteiskunnan periaatteen joka on raha vaikka aikuinen olen kuulemma lain mukaan itsekkin. En ole tajunnut sitä miksi ihmisiä haukutaan omilla olettamuksilla jos ei pidetä heidän mielipiteestään. Oletus on kaikkien mokien äiti ja raha avaa kaikki portit... paitsi taivaan.

• Selvähän se....
        mie vua kirjoitti:

Kuules "aikuinen". Minä en ole tajunnut "aikuisten" asioita siitä lähtien kun tajusin tämän yhteiskunnan periaatteen joka on raha vaikka aikuinen olen kuulemma lain mukaan itsekkin. En ole tajunnut sitä miksi ihmisiä haukutaan omilla olettamuksilla jos ei pidetä heidän mielipiteestään. Oletus on kaikkien mokien äiti ja raha avaa kaikki portit... paitsi taivaan.

Sähän sen sanot...Mutta kun just se sama raha tekee puuttuessaan sunlaisia yhteiskuntavastaisia häviäjiä koska teillä ei riitä kantti edes yrittää parempaa elämää. Katsos kun sun yhteiskuntaluokkas vaan on saamatonta vätystelijää jotka on tyytyväisiä vain kun saa sen alkoholiannoksensa. Ja ainakaan mun tuttavapiirissä ei kukaan ole koskaan moittinut poliisin toimintaa sillä me emme joudu lain kanssa vaikeuksiin. Mietippäs omaa elämääs ja lähde vasta sitten moittimaan sitä oikeaa syypäätä sun ahdinkoos...ja se löytyy paljon lähempää kuin arvaat.

•          ¹

• Sunlaiset tunnetaan.

Kerrot vaan sille että sä olet katkera kusipää joka yritti poliisikouluun mutta kun ei päässyt niin anto periksi ja nykyään oot alkoholisti ja pikkunilkki joka jää kiinni kovin usein... Mutta koetas sitten selittää miksi sä oksennat kunnan vuokra-asunnon eteiseen joka yö ja miksi pojan äidillä on mustat silmät... Sunlaiset paskanjauhajat on niin turhaa kuonaa että et kai kuvittele että kukaan edes uskoo sun olevan kenenkään isä ja toivottavasti noin tyhmästä paskasta ei ikinä isää edes tule...tai äitiä vielä vähemmän...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      29
      4967
    2. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      151
      4770
    3. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      215
      4762
    4. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      119
      4580
    5. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      13
      3670
    6. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      19
      2364
    7. Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!

Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2148
    8. Romanttinen ystävänpäivä?

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      1667
    9. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      24
      1564
    10. Kaisa Juuso eroaa

Jää välittömästi sairaslomalle. Onko nyt Keskisarjan vuoro?
      Perussuomalaiset
      191
      1271
    Aihe