OMAKOTITALON PIHALLA ESTEITTÄ ASUKKAAN AUTON REKISTERINUMERO!

APUA!

Hei!

MISTÄ APUA!?

Katsoin vanhempien osoitteen ja auton rekisterinumerokin näkyy!!! EI OLE OK!!!

MISTÄ APUA!?

GOOGLE LUPASI; ETTEI REKISTERINUMEROT NÄY!!!

15

1114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin väärin.......

      Aivan esteettä kaikki rekkarit näkyvissä .
      Mitä tehdään ?

      • aaaaaaaaaaaa

        kokeilkaa painaa kuvan vasemmassa alalaidassa olevaa "ilmoita ongelmasta" (näkyy hieman huonosti), niin google puuttunee asiaan, kuten luvataan


      • Eenokki_Virta

        Oletko varastanut auton . .
        Etkö halua, että joku tutkii että auto on maksamatta rahoitusyhtön omaisuutta ??

        ; )


    • ...................
    • kylässä naapurissa

      täällä on paljon paremmat katunäkymät kuin googlella

      mutta näkymät ovat ruotsista

      http://www.hitta.se/

      • haistakaasanonkomikä

        Luuletko että ketään vittua kiinnostaa teidän rekkarit tai pizzanaamat?


      • naapurin ukko
        haistakaasanonkomikä kirjoitti:

        Luuletko että ketään vittua kiinnostaa teidän rekkarit tai pizzanaamat?

        en minä syö pizzaa

        sinua ainakin näytti kiinnostavan pizza naamat kun
        kävit kurkkaamassa


      • Naamaripizza
        haistakaasanonkomikä kirjoitti:

        Luuletko että ketään vittua kiinnostaa teidän rekkarit tai pizzanaamat?

        Eiks oo helppoo nickin takaa kirjoitella törkeyksiä vaikka ei mitään mistään ymmärräkään.


    • sgfsdjs

      ONKOS TEILLÄ VARASTETTU AUTO PIHALLA KU SILLEE PELOTTAA VAI NIIN KJ

    • Juha Kainulainen

      On se kumma kun meidän Suomalaisten pitää alkaa "itkemään" joka-asiassa. Kun nyt minut oli kuvattu tai pihalle oli kuvattu. Kuvissa ihmiset on tunnistamattomia(sumennettu) ja rekkarit sumennettu. Pihoille voi kurkkia kuka vaan milloin vaan. Koettakaa ny elää hei !! Eilen vaimo osasi osoitteeseen ( minne oli menossa ) ...erittäin hyvin kun olin hänelle näyttänyt reittiä perille Google Street Wiew-palvelulla. Se on hyvä palvelu. Älkää työllistäkö Googlen väkeä turhalla valittamisella - kattovat että ovat ne HULLUJA nuo Suomalaiset.

      • mielipidettä

        Minua harmittaa kun ei oltu minua kuvattu ympäristössäni. Olen sen verran ylpeä ympäristöni siisteydestä tapellessani vuosikausia kun naapurit toivat jätteitä ihan röyhkeästi tonttini reunoille kun rakennettiin.

        Naapurit ajoivat kakaroitaan tekemään majoja tonttini reunalle kunhan saivat itse riesansa pois näköpiiristään niin hyvä. Minä en suostunut ja taas lähitaloon muutti uusi "yrittäjä" kakaralaumoineen jolla ei ollut mitään järkeä päässä.

        Jos nyt olisin suostunut kaikkeen mitä naapurit vaativat niin tämä paikka olisi ollut kuin sikolätti jota ei olisi kenellekkään kehdannut näyttää. En yhtään ihmettele jos ihmisiä ei kiinnosta sikolättejään ja ihme touhujaan näyttää koko maailmalle kun elävät kuin siat pellossa?


    • Aguel_87

      Vai onko auto varastettu jostain ??
      Onko teillä hämärä hommia siellä ??

      • Siitä vaan?

        Joku asema avattiin Siellä kulki kaiken laisia huume hörhelöitä eikä niintä kysytty mitään lupaa ???!!!


      • ei ymmärrä
        Siitä vaan? kirjoitti:

        Joku asema avattiin Siellä kulki kaiken laisia huume hörhelöitä eikä niintä kysytty mitään lupaa ???!!!

        miten tämä nyt liittyi siihen että jonkun rekisterinumero näkyy jossain?

        Toiseksi, tuosta sun kirjoituksesta on muutenkin aika vaikea saada selvää,
        mikä oli siis pointti?


    • kiinnostunut?

      Ei kukaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe