Meillä on varattu Maxwell-Anatoliasta ylimmän kerroksen vinokattoinen huoneisto. Tiedoissa mainitaan että on pieni parveke? Onko se kuinka pieni? Mahtuuko 3 ihmistä istuskelmaan? Entä onko nuo parvekkeet altaalle vai kadulle, vai sekä että päin?
Maxwell, ylimmän kerroksen huoneisto
6
692
Vastaukset
- En halua
Mahtuu toki istumaan, mutta ei sieltä mitään näe vaikka onkin altaallepäin. Pitää mennä kaiteen viereen nojailemaan jos haluaa muutakin katsella kuin taivasta.
- Mieluummin
yläkerrassa kuin altaan vieressä, joten mielestäni olette tehneet hyvän valinnan. Alakerran huoneistoissa, jotka ovat altaalle päin, ei ole minkäänlaista rauhaa vaan joudut kuuntelemaan muiden juttuja koko päivän, jos siis aiot oleskella omalla parvekkeellasi. Rantatuolirivistö on aivan alimman kerroksen (maantasolla) parvekkeiden edessä.
- Vakikävijä
Maxwell-Anatolian yläkerran vinokattoisten huoneistojen parvekkeet ovat todella isot.
Osassa on näkymä altaalle ja osassa kadulle.
Ylimmän kerroksen parvekkeille aurinko paistaa pitemmän aikaa
kuin alemmille.
Allasnäkymä mainitaan tiedoissa varauksen yhteydessä.
Jos huoneiden vinokattoisuus ei haittaa, on todella hyvä valinta.
Itse olen useita kertoja asunut ko huoneistoissa.- ...
Miksihän esitteessä sitten mainitaan että yläkerroksen vinokattoisessa huoneessa pieni parveke??
- hytju
... kirjoitti:
Miksihän esitteessä sitten mainitaan että yläkerroksen vinokattoisessa huoneessa pieni parveke??
on metrin levynen ainakin kadun puolella siis aika kapea mahtuu istumaa just nippa nappa.
- .
hytju kirjoitti:
on metrin levynen ainakin kadun puolella siis aika kapea mahtuu istumaa just nippa nappa.
Ei otettu riskiä vaan varattiin "normaali" huone missä sitten normaalinkokoinen parveke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832