Vuokrataan siisti 33 neliön yksiö Lehtimäen Keskikylästä. Siisti laatoitettu kylpyhuone/VC. Yhtiön sauna aivan vieressä. Keskuslämmitys, ikkunat ja ulko-ovi uusittu. Kaappitilaa on reilusti. Kauppa ja palvelut lähellä.Lisätiedot ja kuvia 050 5381158 [email protected]
Lehtimäki yksiö 33
10
2677
Vastaukset
Kuvia on Nettiasunto.com sivulla ja Keltaisesen pörssin nettisivuilla.
http://www.nettiasunto.com/viewHouse.php?id_house=27442
Pitkäaikainen vuokralainen saa ehkä 5 euron alennuksen puolivuosittain.Saisi vähän enemmänkin tulla kyselyjä. Vai onko liian pieni paikkakunta? On muuten uimahallikin siellä Keskikylän korpimailla.
- puuhapete5
hei57 kirjoitti:
Saisi vähän enemmänkin tulla kyselyjä. Vai onko liian pieni paikkakunta? On muuten uimahallikin siellä Keskikylän korpimailla.
Onkohan kylällä muuta kuin Opisto ja komea kunnantalo, joka taitaa olla myynnissäkin. Riittäisiko vuokraksi 275 euroa?
puuhapete5 kirjoitti:
Onkohan kylällä muuta kuin Opisto ja komea kunnantalo, joka taitaa olla myynnissäkin. Riittäisiko vuokraksi 275 euroa?
Saattaaisipa riittää, jos vuokraat jo ensi kuun alusta. Soittele 050 5381158
hei57 kirjoitti:
Päivitin tuota Nettiasunnon ilnoitusta, 290 euroa/kk
Laitoin suomi24 torille asuntopuolelle kuvia, kun tuo nettiasunnon kohde taitaa kohta vanhentua. 275 eurolla lähtee ensi kuussa vuokraavalle. Vakuus 200 euroa.
http://tori.suomi24.fi/myydään/asunnot ja kiinteistöt/asunnot/ann. vuokralle yksiÖ 33 m2 alajärvi/70310hei57 kirjoitti:
Laitoin suomi24 torille asuntopuolelle kuvia, kun tuo nettiasunnon kohde taitaa kohta vanhentua. 275 eurolla lähtee ensi kuussa vuokraavalle. Vakuus 200 euroa.
http://tori.suomi24.fi/myydään/asunnot ja kiinteistöt/asunnot/ann. vuokralle yksiÖ 33 m2 alajärvi/70310Kyselty on, mutta vielä ehtii mukaan. Lupasin nettiasunnossa vesimaksuttoman huhtikuun.
hei57 kirjoitti:
Kyselty on, mutta vielä ehtii mukaan. Lupasin nettiasunnossa vesimaksuttoman huhtikuun.
Missä ne kaikki Keskikylään muuttajat on? Ruuhkaksi asti kyselijöitä(lukijoita) ei ole ollut. Mummoilla ja papoilla ei taida olla nettiä. Laitankohan Torstai lehteen. Vuokra on muuten päivitetty 268 euroon. Onks vielä paljo?
- seurantaa
hei57 kirjoitti:
Missä ne kaikki Keskikylään muuttajat on? Ruuhkaksi asti kyselijöitä(lukijoita) ei ole ollut. Mummoilla ja papoilla ei taida olla nettiä. Laitankohan Torstai lehteen. Vuokra on muuten päivitetty 268 euroon. Onks vielä paljo?
Taas päivittyi, nyt 265 euroa/kk
Tein jo sopimuksen, mutta vuokralainen meni puihin. Siis vapaana vielä on. Kalusteina uusi kahvinkeitin ja ja vanha joustinpatja. Laitan lähipäivinä uuden ilmoituksen Nettiasunto/vuorataan/Etelä-Pohjanmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437
