Lehtimäki yksiö 33

Vuokrataan siisti 33 neliön yksiö Lehtimäen Keskikylästä. Siisti laatoitettu kylpyhuone/VC. Yhtiön sauna aivan vieressä. Keskuslämmitys, ikkunat ja ulko-ovi uusittu. Kaappitilaa on reilusti. Kauppa ja palvelut lähellä.Lisätiedot ja kuvia 050 5381158 [email protected]

10

2677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Saisi vähän enemmänkin tulla kyselyjä. Vai onko liian pieni paikkakunta? On muuten uimahallikin siellä Keskikylän korpimailla.


      • Päivitin tuota Nettiasunnon ilnoitusta, 290 euroa/kk


      • puuhapete5
        hei57 kirjoitti:

        Saisi vähän enemmänkin tulla kyselyjä. Vai onko liian pieni paikkakunta? On muuten uimahallikin siellä Keskikylän korpimailla.

        Onkohan kylällä muuta kuin Opisto ja komea kunnantalo, joka taitaa olla myynnissäkin. Riittäisiko vuokraksi 275 euroa?


      • puuhapete5 kirjoitti:

        Onkohan kylällä muuta kuin Opisto ja komea kunnantalo, joka taitaa olla myynnissäkin. Riittäisiko vuokraksi 275 euroa?

        Saattaaisipa riittää, jos vuokraat jo ensi kuun alusta. Soittele 050 5381158


      • hei57 kirjoitti:

        Päivitin tuota Nettiasunnon ilnoitusta, 290 euroa/kk

        Laitoin suomi24 torille asuntopuolelle kuvia, kun tuo nettiasunnon kohde taitaa kohta vanhentua. 275 eurolla lähtee ensi kuussa vuokraavalle. Vakuus 200 euroa.
        http://tori.suomi24.fi/myydään/asunnot ja kiinteistöt/asunnot/ann. vuokralle yksiÖ 33 m2 alajärvi/70310


      • hei57 kirjoitti:

        Laitoin suomi24 torille asuntopuolelle kuvia, kun tuo nettiasunnon kohde taitaa kohta vanhentua. 275 eurolla lähtee ensi kuussa vuokraavalle. Vakuus 200 euroa.
        http://tori.suomi24.fi/myydään/asunnot ja kiinteistöt/asunnot/ann. vuokralle yksiÖ 33 m2 alajärvi/70310

        Kyselty on, mutta vielä ehtii mukaan. Lupasin nettiasunnossa vesimaksuttoman huhtikuun.


      • hei57 kirjoitti:

        Kyselty on, mutta vielä ehtii mukaan. Lupasin nettiasunnossa vesimaksuttoman huhtikuun.

        Missä ne kaikki Keskikylään muuttajat on? Ruuhkaksi asti kyselijöitä(lukijoita) ei ole ollut. Mummoilla ja papoilla ei taida olla nettiä. Laitankohan Torstai lehteen. Vuokra on muuten päivitetty 268 euroon. Onks vielä paljo?


      • seurantaa
        hei57 kirjoitti:

        Missä ne kaikki Keskikylään muuttajat on? Ruuhkaksi asti kyselijöitä(lukijoita) ei ole ollut. Mummoilla ja papoilla ei taida olla nettiä. Laitankohan Torstai lehteen. Vuokra on muuten päivitetty 268 euroon. Onks vielä paljo?

        Taas päivittyi, nyt 265 euroa/kk


    • Tein jo sopimuksen, mutta vuokralainen meni puihin. Siis vapaana vielä on. Kalusteina uusi kahvinkeitin ja ja vanha joustinpatja. Laitan lähipäivinä uuden ilmoituksen Nettiasunto/vuorataan/Etelä-Pohjanmaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe