Suunnitelmissa häät kesälle 2011 :). Ken osaa kertoa millainen olisi juhlapaikkana? Paljon mahtuu suurinpiirtein vieraita ja onko millainen pohjaratkaisu mökissä? Löytyykö keittiö, wc, sauna, pesuhuone ja minkälaisessa kunnossa ne ovat? Pihalta olen nähnyt paikan ja näyttää kovin kauniilta ja romanttiselta :). Onko muilla kokemuksia hääjuhlista tai muista pirskeistä Metsolassa? Olisi kiva kuulla hieman enemmän tästä paikasta ja myös muista Kokkolan häänviettopaikoista!
villa metsola
4
884
Vastaukset
- 4y68i
eikö kellään tietoa paikasta..? kaikki tieto tervetullutta vaikkei siellä olisi juhlia järjestänytkään :)
- ^¨
tiedä tämän hetkistä tilannetta mutta olin toissa kesänä juhlissa siellä ja suht ok mesta, hyttysiä vain niin p...ti ulkohyysit tais olla käytössä mikä vähän tympee.
- .........
^¨ kirjoitti:
tiedä tämän hetkistä tilannetta mutta olin toissa kesänä juhlissa siellä ja suht ok mesta, hyttysiä vain niin p...ti ulkohyysit tais olla käytössä mikä vähän tympee.
minäkin olen kuullut, että ulkohuussit ollut käytössä? Nettisivuilla mainostetaaan kumminkin kaikkia mukavuuksia, joten luulis vessojen kuuluvan mukavuuksiin..? Mikäköhän tämän hetkinen tilanne..oisko ollut vaan remppa kysessä..
- gulliwerinmatkat
......... kirjoitti:
minäkin olen kuullut, että ulkohuussit ollut käytössä? Nettisivuilla mainostetaaan kumminkin kaikkia mukavuuksia, joten luulis vessojen kuuluvan mukavuuksiin..? Mikäköhän tämän hetkinen tilanne..oisko ollut vaan remppa kysessä..
Torakka souvi ollu kuulemma viimekesänä, tuntuu vain tuo ajankohta, et kenen häitä voi suunnitella vuodelle 2011??? Jos olet oikeesti noin onnellinen, niin onnea vaan.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693