Olen käyttänyt IrfanView-kuvankäsittelyohjelmaa ja tykännyt siitä. Toki käyttöni on suppeaa, lähinnä kuvan rajausta ja -koon muuttamista olen harrastanut. Ikävä vain, että ohjelma ei ole suomenkielinen. Minulta katosi, kun raplasin summamutikassa, se perusnäkymä, jossa mm. alareunassa kuvakoko näkyi. Mitenkähän saisin sen takaisin, jotta voisin jatkaa kuvien koon muuttamista haluttuun kokoon?
IrfanView-ongelma!
5
290
Vastaukset
- zuppa
Ylärivin Valikosta View - Show/hide vaihtoehdot
tai jos sulla on kaikki hukassa:
ALT SHIFT S (valikossa View -> Show/hide status bar)
ALT SHIFT C saa taas yläreunan informaatiot näkyviin kuten ne
ALT SHIFT M menu takaisin- Viivi Braun
Kiitos zuppa avustasi!
- Viivi Braun
Alakerran sai näkymään, mutta yläpalkkia, jossa zoomaus, kuvan poisto yms. en saa näkymään. Vieläkö joku voisi jelpata.
- Viivi Braun
Viivi Braun kirjoitti:
Alakerran sai näkymään, mutta yläpalkkia, jossa zoomaus, kuvan poisto yms. en saa näkymään. Vieläkö joku voisi jelpata.
Nyt sain, aikani naputeltuani, mieleisen avausnäkymän.
- Käytössä
Viivi Braun kirjoitti:
Nyt sain, aikani naputeltuani, mieleisen avausnäkymän.
IrfanView on suomenkielinen. Lataa kielipaketti sivuilta ja laita kansioon, niin a-vot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694732
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383296- 492773
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262708Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52159- 232051
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91478