Olen käyttänyt IrfanView-kuvankäsittelyohjelmaa ja tykännyt siitä. Toki käyttöni on suppeaa, lähinnä kuvan rajausta ja -koon muuttamista olen harrastanut. Ikävä vain, että ohjelma ei ole suomenkielinen. Minulta katosi, kun raplasin summamutikassa, se perusnäkymä, jossa mm. alareunassa kuvakoko näkyi. Mitenkähän saisin sen takaisin, jotta voisin jatkaa kuvien koon muuttamista haluttuun kokoon?
IrfanView-ongelma!
5
283
Vastaukset
- zuppa
Ylärivin Valikosta View - Show/hide vaihtoehdot
tai jos sulla on kaikki hukassa:
ALT SHIFT S (valikossa View -> Show/hide status bar)
ALT SHIFT C saa taas yläreunan informaatiot näkyviin kuten ne
ALT SHIFT M menu takaisin- Viivi Braun
Kiitos zuppa avustasi!
- Viivi Braun
Alakerran sai näkymään, mutta yläpalkkia, jossa zoomaus, kuvan poisto yms. en saa näkymään. Vieläkö joku voisi jelpata.
- Viivi Braun
Viivi Braun kirjoitti:
Alakerran sai näkymään, mutta yläpalkkia, jossa zoomaus, kuvan poisto yms. en saa näkymään. Vieläkö joku voisi jelpata.
Nyt sain, aikani naputeltuani, mieleisen avausnäkymän.
- Käytössä
Viivi Braun kirjoitti:
Nyt sain, aikani naputeltuani, mieleisen avausnäkymän.
IrfanView on suomenkielinen. Lataa kielipaketti sivuilta ja laita kansioon, niin a-vot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899