Onko kellään hajua missäpäin sijaitsee -02 P12 Primeran vilkun rele?
Rupesi ilmeisesti jumittamaan kun vinkuu koko ajan virtojen päällä ollessa paitsi kun vilkut on käytössä.
Maalaisjärjellä ajatellen vika voisi olla releessä ja meinasin kokeillakin mutta kun se rele ei tahdo löytyä...
P12 Vinkuminen
5
2520
Vastaukset
- salamaaa
akun kenkä irti ja laita takasin kiinni, saattaa olla että nyt pelaa! kokeile, mulla tepsi moinen temppu! siinä tapahtuu joku nollaus virta jutuissa?
- Hiljeni
Tuli sama vaiva viime kesänä pesun jälkeen. Vika oli takaluukun mikrokytkimessä. Piti vaihtaa kytkin uuteen. Loppui huuto siihen.
Sehän on rakenteeltaan tosi hölmö sillä plokkaa veden kumisuojan sisään. Ja sitten vinkuu.- Antti_.
Pitääpä kokeilla. Pikaisesti viikko sitten (vian ilmettyä) käytin akunkenkää irti mutta pitää kokeilla pidemmän aikaa. Myös takaluukku on temppuillut ko. autossa, joten sitäkin vois jossain välissä purkaa.
Vika häipyi, kun laitoin auton talliin (pienempi pakkanen...) mutta parannus lienee tilapäinen ;) - Keeplos
Antti_. kirjoitti:
Pitääpä kokeilla. Pikaisesti viikko sitten (vian ilmettyä) käytin akunkenkää irti mutta pitää kokeilla pidemmän aikaa. Myös takaluukku on temppuillut ko. autossa, joten sitäkin vois jossain välissä purkaa.
Vika häipyi, kun laitoin auton talliin (pienempi pakkanen...) mutta parannus lienee tilapäinen ;)Lumitöiden ajaksi otin akunkengän irti ja laitoin hiustenkuivaajan pöhöttämään takaluukun lukkoon. Vinkuna loppui :)
- Nippe62
Itse olen taistellut saman vaivan kanssa jo pitkään.Ilmenee vain talvisin ja usein jos on kärri perässä tai viimeistään silloin kun kärrin ottaa pois.Eikä missään nimessä auton ollessa käynnissä pidä sitä irroittaa.Tuo miinus kengän irroitus tuntuu toimivan.Ovatko teillä Primerat miten muuten toimineet?Minulla 158.000 km mittarissa eikä muuta kuin normaaleita kuluvien osien vaihtoa.vm-02.p12.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3258598Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066802- 954151
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1793880Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463376Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483332- 503249
- 1753243
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242749Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1982116