Onko kellään hajua missäpäin sijaitsee -02 P12 Primeran vilkun rele?
Rupesi ilmeisesti jumittamaan kun vinkuu koko ajan virtojen päällä ollessa paitsi kun vilkut on käytössä.
Maalaisjärjellä ajatellen vika voisi olla releessä ja meinasin kokeillakin mutta kun se rele ei tahdo löytyä...
P12 Vinkuminen
5
2530
Vastaukset
- salamaaa
akun kenkä irti ja laita takasin kiinni, saattaa olla että nyt pelaa! kokeile, mulla tepsi moinen temppu! siinä tapahtuu joku nollaus virta jutuissa?
- Hiljeni
Tuli sama vaiva viime kesänä pesun jälkeen. Vika oli takaluukun mikrokytkimessä. Piti vaihtaa kytkin uuteen. Loppui huuto siihen.
Sehän on rakenteeltaan tosi hölmö sillä plokkaa veden kumisuojan sisään. Ja sitten vinkuu.- Antti_.
Pitääpä kokeilla. Pikaisesti viikko sitten (vian ilmettyä) käytin akunkenkää irti mutta pitää kokeilla pidemmän aikaa. Myös takaluukku on temppuillut ko. autossa, joten sitäkin vois jossain välissä purkaa.
Vika häipyi, kun laitoin auton talliin (pienempi pakkanen...) mutta parannus lienee tilapäinen ;) - Keeplos
Antti_. kirjoitti:
Pitääpä kokeilla. Pikaisesti viikko sitten (vian ilmettyä) käytin akunkenkää irti mutta pitää kokeilla pidemmän aikaa. Myös takaluukku on temppuillut ko. autossa, joten sitäkin vois jossain välissä purkaa.
Vika häipyi, kun laitoin auton talliin (pienempi pakkanen...) mutta parannus lienee tilapäinen ;)Lumitöiden ajaksi otin akunkengän irti ja laitoin hiustenkuivaajan pöhöttämään takaluukun lukkoon. Vinkuna loppui :)
- Nippe62
Itse olen taistellut saman vaivan kanssa jo pitkään.Ilmenee vain talvisin ja usein jos on kärri perässä tai viimeistään silloin kun kärrin ottaa pois.Eikä missään nimessä auton ollessa käynnissä pidä sitä irroittaa.Tuo miinus kengän irroitus tuntuu toimivan.Ovatko teillä Primerat miten muuten toimineet?Minulla 158.000 km mittarissa eikä muuta kuin normaaleita kuluvien osien vaihtoa.vm-02.p12.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892