Tietääkö joku paljonko yksityisen yleislääkärin palkkio suurinpiirtein on ja paljonko siitä jää maksettavaa Kelan korvauksen jälkeen?
Lääkärinpalkkio
6
868
Vastaukset
- Tarkastan vielä
Suurin piirtein 50€, Kelan korvausta noin 20€, itse olen käyttänyt erikoislääkäriä, jolla on hieman kalliimpi veloitus. Odota, tarkastan vielä.
- &&&
eroja lääkärien palkkioissa, joten kannattaa kysyä lääkäriasemalta.
- Tässä tietoa
Katsoin terveystalon sivuilta eli:
etusivu»Palvelut»Lääkäripalvelut»Hinnasto
Yleisimmät vastaanottohinnat 2010 Poliklinikkamaksu 13,50 €
Yleislääkäri
Vastaanottokäynti 20 min 45 €
Vastaanottokäynti 30 min 60 €
Vastaanottokäynti 45 min 80 €
Vastaanottokäynti 60 min 112 €
Erikoislääkäri
Vastaanottokäynti 20 min 75 €
Vastaanottokäynti 30 min 85 €
Vastaanottokäynti 45 min 112 €
Vastaanottokäynti 60 min 144 €
Vastaanottokäyntien hinnat 1.1.2010 alkaen ovat suuntaa-antavia ja ne voivat vaihdella ylös- tai alaspäin vastaanottavan lääkärin määrittelemän taksan mukaan. Viikonlopun päivystyshinnat ovat korotetut ja sunnuntaikorotus on 100 %. Tarkemmat lääkärikohtaiset hintatiedot ovat saatavilla toimipaikoistamme.
Poliklinikkamaksu on 13,50 € vuonna 2010 ja se maksetaan vastaanottokäynnin hinnan lisäksi.- Köyhä ja kipeä
Kiitos ystävällisestä vastauksesta ja näistä tiedoista, nyt tiedän suurinpiirtein varautua kuluihin.
- Edellinen kirjoittaj
Köyhä ja kipeä kirjoitti:
Kiitos ystävällisestä vastauksesta ja näistä tiedoista, nyt tiedän suurinpiirtein varautua kuluihin.
Hyvä, että saatoin olla avuksi, itsekin olen hakenut oikean diagnoosin yksityiseltä puolelta, toivottavasti pystyt menemään vastaanotolle, ja saat avun vaivaasi.
- hhhhhhhjjjjjjjj
Edellinen kirjoittaj kirjoitti:
Hyvä, että saatoin olla avuksi, itsekin olen hakenut oikean diagnoosin yksityiseltä puolelta, toivottavasti pystyt menemään vastaanotolle, ja saat avun vaivaasi.
Huomio sitten että tuossa oli vain YHDEN paikan taksat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3381376Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941335- 1581218
- 681041
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31919Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos60897Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27852Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46829