Oletteko olleet ihan rehellisiä, kun olette hakeneet sairasvakuutusta?
Mulle tuli vaan mieleen, että en ole ihan varma, että kun hain itselleni vakuutusta monta vuotta sitten, niin että kysyttiinkö vanhoista onnettomuuksista.
SAIRASVAKUUTUS
3
662
Vastaukset
- Rehellisesti
Kannattaa olla rehellinen, minulla on sellainen muistikuva, että viimeisen viiden vuoden ajalta kysytään kaikki lääkärikäynnit ja sairaudet. Harmittaa, etten ole ottanut aiemmin, nyt maksan omasta pussistani.
Vakuutusyhtiö vie poliisitutkintaan kaikki petokset/huijaukset, eikä korvausta myönnetä, mikäli olet antanut vääriä tietoja, tai salannut jonkin asian.- Dunkan
Eh, viiden vuoden ajalta pysty kauikkia flunssa lääkäri käyntejä millään muistamaan ??? Tuleeko poliisi nyt ja pamputtaa, kun en ole muistanut mitä tehty ja milloin ?
- näin oli
Dunkan kirjoitti:
Eh, viiden vuoden ajalta pysty kauikkia flunssa lääkäri käyntejä millään muistamaan ??? Tuleeko poliisi nyt ja pamputtaa, kun en ole muistanut mitä tehty ja milloin ?
Mut laitettiin terveystarkastukseen, ennenkuin myönnettiin. Siinähän annetaan lupa tutkia paperit. Jos et anna lupaa, vakuutustakaan ei taideta myöntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2134060Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58861- 44822