Miten pukeutua trance bileisiin, siis aika isoihin hippaloihin menos ja en ole koskaan ollut aidoissa trance bileissä, niin kyselen, että millasta tyyliä siellä näkee
yökerhovetimet?toppi farkut saappaat linja?
hame toppi jne?
ehkä matalat kengät ois mukavimmat kun kuitenkin koko yön varmasti vain tanssin, niin mun jalat ei kyllä kestä edes korkkareissa trancen vetämistä illan :O
vinkkejä otetaan kiitollisna vastaan :)
Mitä päälle trance bileisiin?
gogogog
1
899
Vastaukset
- tsirppaa
No truu kiksufaneillahan on aina shokkiväri, lateksi kuteita, kiksukarvaa jne ;)
Itse kyllä iha käynyt perus baari kuteissa, kuten suurin osa näissä pippaloissa on. :)
Suomessa kun nyt ei ees "niiin" isoja bileitä edes ole. Mutta kannattaa olla aika kevyttä päällä, voi tulla kuuma. :)
Käy tsiigaa kuvia. klubitus.org
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273523- 412359
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352188Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71947Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451165- 131149