Hei
Olen menossa naimisiin kesakuussa, jarjestelyt ovat hoituneet ajallaan ja nyt olen hermolomalla tulevan mieheni kanssa Venezuelassa hanen sukuaan tapaamassa. Puvut on jo niin itselle, sulhaselle, kaasolle kuin morsiusneidoillekin tilattu, mutta yllatys yllatys, yksi morsiusneidoista paatti kertoa vasta nyt olevansa raskaana 3lla kuulla.
Lupasin morsiusneidoille maksaaa heidan pukunsa ja saivat vielä valita minkatyylisen mekon haluavat, tilaukset on tehty ym aikoja sitten. Nyt tassa mietin etta mita mina sen hanen pukunsa kanssa teen, tilaanko uuden ja pyydan hanta maksamaan edes puolet siita kun ei ajallaan minulle raskaudestaan ilmoittanut.Tallahetkella siis Venezuelassa kuukauden ajan mutta olisiko ollut niin vaikeaa lahettaa yksi viesti tai edes sahkoposti sanomaan etta "ainiin by the way oon raskaana"..ennen kuin kuulen siita muilta morsiustytoilta joille tama oli kuitenkin innoissaan raskaudesta kertonut.
Onko kellekaan tapahtunut samallatavalla?
morsiusneito onkin raskaana
2
526
Vastaukset
- helppoa
Kun nopeasti toimit, aikaa voi hyvinkin olla riittävästi ilmoittaa mekkotoimittajalle muuttuneista vaatimuksista. Älä jää miettimään, palatessasi voi olla jo liian kiire (riippuen siitä, millaisen toimitusajan olette sopineet), mutta toimiihan se puhelin sieltä kaukomailta kotimaahankin. Ja jos saat puvun muutokset ajoissa ompelijalle/liikkeeseen, niin silloin ei pitäisi tulla muutoksista mitään ylimääräisiä kuluja eikä sinun tarvitse velkoa mitään morsiusneidolta, jos muuten olet mekot luvannut maksaa. Tietysti ongelmaksi tulee, ettette voi tietää, missä mitoissa onnellinen tuleva äiti kesäkuussa on, joten joudutte pohtimaan, pitääkö hänen pukunsa osalta tilaus perua, mikä varmaan sekin näin hyvissä ajoin vielä onnistuu. Ja sitten hankitte hänelle puvun vasta lähempänä kesäkuuta, ja maksat tietysti sen. Niin, yksi hyvä henkilö, jonka kanssa hommaa pitää pohtia, on tietysti tämä morsiusneito, eikä niinkään nämä keskustelupalstat... Käytännön ongelmat ovat usein helppoja, jos niistä ei tee vaikeita.
- Mahakas myös
Sinuna soittaisin pukujen tekijälle ja kysyisin voiko sitä pukua vielä muuttaa siten että jättäisi varaa vatsalle ja että se valmisteltaisiin loppuun vasta juuri ennen häitä koska siihen asti maha vaan kasvaa eikä sitä voi ennustaa minkä muotoinen maha häiden aikaan on. Ehdota että raskaana oleva neito maksaa edes osan itse tai luopuuko neitoudestaan koska tulee kalliiksi teettää pukuja useita? Älä suutu sille ei hänellä ole ollut mitään velvoitetta huudella hirmu aikaisin koska tuo 3 kktta on yleensä se raja kun on vielä reilumpi riski saada esim keskenmeno ja monikaan ei halua huudella sitä ennen 3kk rajaa. Ota ihan maltilla ja onnittele vaan ihanasta tulokkaasta! Turha siinä on alkaa motkottaa katsos sellaista elämä on että ylläreitäkin tulee! Älkää nyt ainakaan alkako riidellä tuollaisesta asiasta! Itse ehkä jopa nielisin kulut itse paljonko se enää siinä konkurssissa tuntuu kun kallista lystiä on se naimisiinmeno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446