Jos Kolmårdenista lähtee ajelemaan pohjoiseen päin tarkoituksena tulla jossain lapissa Suomen puolelle, niin mitä hyviä paikkoja/nähtävyyksi lapsiperheelle olisi matkan varrella? ei niin väliä onko lännessä vai idässä...
Ruotsi Kolmårdenistä ylöspäin
8
655
Vastaukset
- 2+16
Tukholmasta pohjoiseen ei ihan hirveästi nähtävyyksiä lapsiperheelle ole. Tukholmassa tietysti on paljon kaikenlaista, siellä menee useampikin päivä.
Falunissa voi käydä ihailemassa hyppyrimäkeä, ja Morassa puukkoja ja puuhevosia. Muuten on aika metsää ja sittemmin tunturia.
Itse tulisin Uumajasta Vaasaan laivalla, ja viettäisin aikaa vaikka Tropiclandiassa. - ?????????????
vinkki netissä. Eiköhän joku ole sellainen joka sopii sinulle? http://www.aftonbladet.se/resa/resmal/norden/sverige/article2569880.ab
- kiirunassa käynyt
viisastunu yhtään.
- Reiti itse ajellut
ja kiinnostukset voivat vaikuttaa reitin valintaan. Kaikki reitit ovat metsäisiä niinkuin Suomessa. Yöhuoltiksis ei ole kuin todella harvassa paikassa. E4 tiellä, siis rantareitti Tukholman kautta on nopea, mutta suht tylsä. Eskilstuna, Falun/Kaivos, Orsa/karhupuisto, Östersund,Åre/kylpylä ja maisemat, Uumaja tai Arvidsjaur Tornio.
Reittejä löytyy ja suosittelen matkatoimistosta hakemaan esitteet tai katselemaan netistä eri paikkakuntien turisti.infosivuja. Kirjastoista löyty hyviä oppaita, joiden avulla voi suunnitella reittejä. Hauskaa kesämatkaa - heja heja
Ja riippuu tietysti siitäkin mikä ikäisiä lapsia on matkassa.
Uppsalassa on Pelle Svanslös-asiaa ja tietty Tukholmassa on paljonkin nähtävää ja koettavaa Skansenista alkaen. Nuo nyt tulivat mieleen Kolmårdenin pohjoispuolelta.
Sitten pohjoisempana on erilaista luonnonnähtävyyttä, Taalainmaan kaivosalueita jne. - reijo k
äventyret sommarland
- Vulgwist...
sä voi nähä Turska joka paikka.......fiskpullar lapskullat tykkä. Geiranger och peikkopolku, jaa Narvik oo Kiruna, Jättivaara barns tykke......Rootsi paska paika, vaa metsäpuilta ja luuleÅ ja sit su mitta fylla, sä mennä Övertorneo Systembolaget......jaa kaik tykke......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998