OLETKO JO PITKÄÄN POHTINUT, ETTÄ HALUAISIT HARRASTAA TEATTERINTEKEMISTÄ? NYT ON SINUN MAHDOLLISUUTESI - tule mukaan Teatteri Beowulfin VARSINAISEEN 20-vuotisnäytelmään KESÄLLÄ 2010. Olet sitten nuori tai vanha, uskaltaudu ulos "kaapistasi" ja ota rohkeasti yhteyttä sähköpostilla: joel [email protected] LUVASSA ON HILLITTÖMÄN HAUSKA JA TIETYSTI MYÖS HYSTEERINEN, MUTTA PALKITSEVA KESÄ Anton Tshehovin merkeissä. Romantiikkaa, huumoria, nostalgiaa,kyyneliä, naurua ja TODELLISTA TEKEMISEN ILOA - KESÄ 2010 TEATTERI BEOWULFIN KANSSA!!
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459