kerroit pitäväsi
afrikkalaisista mausteista
tulisen julmista
kuitenkin puhumatta
patasi kiehuvista luista
lumen valkoisista
kysyin
hymyilit
niin kauniisti
hampaidesi tasaiset
vahvat
rivistöt pääsi oikeuksiinsa
siunaa poppamies
ruokamme
emme aina tiedä
mitä syömme
tsoga
woga
tsoga
woga
.......
Tsogawogapata
8
195
Vastaukset
- Miekko
Tuota... hämmentynyt hiljaisuus.. jos nyt jotain rohkenee sanoa, niin aikamoinen keitos taas. Tässä on jätetty kertomatta ainakin puolet.. siitä juuri pidänkin.. Jotain vaarallista tässä on.. kysymys on vain se, missä vaara piilee... Jotenkin rakkauden puolelle kallistun, jopa jonkinlaiseen eroottisuuteen.. tai ehkä se on vain tuo eroottinen tapasi kirjoittaa... Niin, emme aina tiedä mitä syömme. Elämä on arvoitus, rakkaus yllätys. Tarjoillaan kansi päällä, joku toinen on sen keittänyt, maustanut tulisen julmasti. Aina on jotakin salaista, salattua, salaperäistä.
Pidin tästä värikylläisyydestä. Ei ihan tavallinen runo tämä:)- Minanoita
Puolet on jätetty tahallaan kertomatta noitamaiseen tapaan..vaara piilee jokaisessa päivässä, esim voi tutustua ihmisiin joista ei tiedä mitä milloinkin pinnan alla kiehuu.Kannen alla voi muhia vaikka minkälaisia luurankoja julman tulisilla mausteilla, se voi koitua jopa kohtalokkaaksi sille joka tuttavakerhoon on päässyt..Tuo eroottisuus tuli ehkä noissa hampaissa tahattomasti, joskus nuoruudessani (se oli aikakausi jolloin turhamaisuus oli vielä valloillaan eikä ollut niin väliä mitä toisen pään sisällä liikkui, kunhan näytti ulkoisesti hyvältä, se oli pääasia:)kiinnitin aina huomioni vastapuolen hammaskalustukseen plussaa oli jos rivistö oli tasaisen valkoinen..Miekko, en taaskaan päässyt yllättämään sinua, ensi kerralla hion runoani kauemmin:)))
Sinulla on mahtava tyyli pohtia runoja, pidän siitä!
Sinua kiittäen noita:)
- *MURUKULTA*
Vai tämmöstä soppaa täällä keitellään... :)))
Kuulostaa siltä soosilta että pitäisi varovaisesti ensin maistaa..;)
Jäin miettiin noita hampaita..nykyään kun niitäkin paljon tuunataan..
http://www.euranmk.net/sdt/jyri/hampaat.jpg
mutta asia taitaa olla sitten tässä vähän eri juttu..vai..
Mutta tulista ja maistuvaa pvää - Rohkea rokan syö! :] ...rouskis...- Minanoita
Tämä oli tietynlainen pohdinta ihmissuhteista ja siitä
että koskaan ei voi tietää mitä kenenkin kannen alla kiehuu..
Heheh noi hampaat oli taas loistavat! Mistä noita linkkejä satelee, löydät aina
ne osuvimmat, täytyy myöntää että vaikka linkkisi hampaat eivät aivan stemmanneet tähän
kirjoitukseeni ne tekivät tästä hauskan...Kiitos Muru:)))))
Huiskuttaa täältä noita!
Ei tulisia eikä julmetun makuista suuhuni
laita,ainakaan - vapaaehtoisesti - ja eiköhän
pysytä Pohjolan maankamaralla ... näin
toivoo että tervehtii
Dolan - tässä aamussa - mutta hyvin
ymmärtänen tekstisi tarkoituksen.
Oot sie hulatunnelmissa mutta muista
vaatetus kuitenkin,vai ookkona jo
Afrikassa asti.
Tervehdys tästä aamusta.- Minanoita
Joskus soudan Victoria putouksilla Sambesi joessa, useimmiten kuitenkaan
en, kanootin pohja on ruvella ja afrikan moskiitot ovat kovasti kiusallisia:)
Näin sitä noitakin aamuisissa tunnelmissa, olen muuten leipomassa pullaa pitkästä
pitkästä aikaa, katotaas kuinka onnistuu:)Pahalta näyttää että taikina ainakin nousee:)))
Sinulle kiitokseni aurinkoisesta lumimaasta:)))))
- verditti
Tämä se syö rujoa miehisyyttä.
Kipua tai Mielihyvää lisukkeeksi.
Humalluin!
Menen selliini selviämään. - peikkopee
Silmiinpistävän erikoinen, voimakkailla mausteilla
maustettu runo! Mielenkiintoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960