Millainen tämä olisi? Haluaisin mielipiteitä ja kokemuksia jos on?
http://www.nettimoto.com/honda/nsr/840991
Kiitoksia vastauksista etukäteen!
honda nsr 125 r
2
638
Vastaukset
- nasu..
Näsäri on laadukas, tehokas (kuristamaton), näyttävä pyörä. Ison pyörän tuntua. Kulttivehje. Arvo tulee nousemaan hyvillä yksilöillä jatkossa. Varaosien saanti taattu pitkälle tulevaisuuteen.
Älä sorru 4-tahti supermotopyöriin. Hajoavat jo tärinästä kappaleiksi. - Wanna Be BOMBER
Ittellä nuota kaksi kappaletta ja parhaita mitä saa huipuissa ei kyllä voita esim. Aprilia RS:ää. Tuossa mallissa on erikois maalit joten arvo on melko korkea jatkossaki.Osat on ihan ok hintasia ja ei tuolla vakionakaa jalkoihin jää 110-130 se ainaki menee. Kannattaa kysyä onko tuonti pyörä niis on vähä erimoiset kurit ku näis suomi nässeis.mm cdi boksi rajoittaa 7000rmp/min ja uus boksi maksaa varmaaan 100-200€ purkaamolta voi saada vähä halvemmalla.Ja tietenkin moottorin kunto.Koska tehty koneremontti?Mitä? Onko kolaroitu?(vaakuutus melko kallis jos oon) muuten vakuutus vaarmaan pyörii siellä 150-300€ riippuen aivan kaikesta. Mutta itse suosittelisin tuota kyseistä vehjettä ne on myös melko nättiä.EIKÖ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805