Liitteet

Suomi24toimitus

Joidenkin liitteiden avaamisessa on tällä hetkellä ongelmia Internet Explorer -selaimilla. Korjaamme ongelmaa parhaillaan.

Huomaathan, että kaikki liitteet toimivat kuitenkin esimerkiksi Firefoxin selaimella, jonka saa ladattua ilmaiseksi täältä: http://www.mozilla-europe.org/fi/firefox/

Pahoittelemme ongelmasta aiheutuvaa haittaa.

Ystävällisin terveisin
Suomi24

23

1312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyymanni

      nytkö vasta tuon keksitte,kun mpuhelimessa sen teille kerroin.ja maksoin 2 euroa minuutti!!!

    • aijee

      Ei onnistu kuvien siirto kuvakansioihin- kuvien numerotkin hävisivät viestistä! Ei onnistu edes viestiin vastaaminen: väitetään, että tallennetaan "luonnos-kansioon", mutta eivätpä tallennu. Yksi lähettämistäni viesteistä hävisi itsellään eikä mistään löydy- se oli vastaus kuvien lähettäjälle... Kyllä risoo!

      • vittusaatanaperkele

        Saatanan tunarit... ettekö opi jo vanhoista virheistänne! Ja sit kaiken kukkuraksi uudistatte tän paskapostin niin ettei edes liitetiedostot aukea. Miten helvetin onnetonta ja tyypillistä taas kerran!


      • ouhjee
        vittusaatanaperkele kirjoitti:

        Saatanan tunarit... ettekö opi jo vanhoista virheistänne! Ja sit kaiken kukkuraksi uudistatte tän paskapostin niin ettei edes liitetiedostot aukea. Miten helvetin onnetonta ja tyypillistä taas kerran!

        Sain jopa yhden liitetiedoston auki. Siis jopa yhden kymmenistä saamistani viesteistä joissa liitetiedosto. Mutta niin surkea tää uudistus että oikein vituttaa! Liitetiedoston auki saatuani siinä ei ole mitään kohtaa mistä liitetiedoston voi sulkea!!! Ei ole tätä sulje (x) merkkiä ja back näppäimellä onnistuu sulkemaan koko tän surkean sähköpostin! Että ottaa aivoon taas tää Suomi24:n onneton tunarointi!!!


      • saija73

        sama täällä! Että ottaa päähän! Tärkeitä työhakemuksia ei saa eteenpäin!!! :-/


      • Kari.R
        vittusaatanaperkele kirjoitti:

        Saatanan tunarit... ettekö opi jo vanhoista virheistänne! Ja sit kaiken kukkuraksi uudistatte tän paskapostin niin ettei edes liitetiedostot aukea. Miten helvetin onnetonta ja tyypillistä taas kerran!

        Älä välitä ei mullakaan aukea noi liitetidostot sen jälkeen kun tuli tämä "uudistus"


    • SURKEAA!!!!!!!!

      LOISTAVAA OSAAMISTA SUOLI24. EI AUKEA TIEDOSTOT VIELÄKÄÄN. AINA KU TÄÄL UUDISTETAA NI EI HOMMAT PELA MONEEN PÄIVÄÄN. ONNEKS ON MUITAKI POSTEJA.

    • KAUPPAKIRJA

      ois tärkee liite joka tarttis saada auki enen aamua mut ei taida onnistua ku eilen meni postin aukeamiseen kuus tuntia.LAITTAKAA VITTU TÄÄ HOMMA PELAAMAAN

      • nyymanni

        Ei vieläkään liitteet aukea ja kolmasw vuorokausi menossa.Kyllä ootte onnetonta porukkaa.Kertokaa ede s milloin on toiveita,että posti taas pelaa.Työt kärsii todella pahasti ja te ette siis vastaa mistään!!!


    • nearj

      ...milloinkahan ne liitteet sais auki.!? Ihmisillä (muillakin kun mulla) on liitteissä tärkeää tietoa. Nyt olen joutunut lähettämään omat viestini miehen sähköpostiin, että olen saanut ne aukaistua. Onneks hällä on eri s.posti. Muuten olisin ollut jo viikon KUSESSA. Ja multa hävisi myös päivityksen yhteydessä monelta kuukaudelta viestejä. Saakohan niitä takaisin milloinkaan? Oli myös tärkeitä joukossa. Teettää aika lailla lisä työtä tällänen päivitys.

    • Turhautunut yrittäjä

      Liitteitä en ole saanut liitettyä spostiin uudistuksen jälkeen Explorerilla eikä Firefoxilla, Vanhat sposteissa olleet liitteet aukeavat molemmilla selaimilla. On tämä aiheuttanut jo paljon harmia asioiden hoidossa !

      • Närkästynyt

        Ei tosiaan vieläkään saa liitteitä spostii liitettyä Firefoxilla eikä Explorerilla.


      • Suomi24toimitus
        Närkästynyt kirjoitti:

        Ei tosiaan vieläkään saa liitteitä spostii liitettyä Firefoxilla eikä Explorerilla.

        Kiitos palautteesta.

        Voisitko kertoa, mitkä selainversiot ja käyttöjärjestelmä sinulla on käytössä?

        Tutkimme vikaa ja pyrimme ratkaisemaan sen mahdollisimman pian. Pahoittelemme ongelmasta johtuvaa haittaa.

        Terveisin
        Suomi24


      • toimimaton
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Kiitos palautteesta.

        Voisitko kertoa, mitkä selainversiot ja käyttöjärjestelmä sinulla on käytössä?

        Tutkimme vikaa ja pyrimme ratkaisemaan sen mahdollisimman pian. Pahoittelemme ongelmasta johtuvaa haittaa.

        Terveisin
        Suomi24

        Ainakaan XP:llä ja ie7:lla ei toimi mikään muu kuin että viestit pystyy lukemaan ja poistamaan, sillä hyvä. Liitteiden avaamisesta en tiedä kun ei ole niitä uudistuksen jälkeen tullut mutta ainakaan itse en pysty liitteitä lisäämään.


      • Närkästynyt kirjoitti:

        Ei tosiaan vieläkään saa liitteitä spostii liitettyä Firefoxilla eikä Explorerilla.

        FIREFOXILLA ei aukea koko posti............ Explorerilla aukeaa... missä vika??

        Monta päivää jo koittanut, ei muutosta... sininen sivu aukeaa mutta pysyy sinisenä vaikka päivän....


    • ei kivaa

      ärsyttää kun kokoajan alareunassa vilkkuu .
      POISTAKAA KIITOS.

    • Kari.R

      Nyt liitteet aukee mulle kun asensin Internet explorer 8:n (tän uuden)

      • pena22

        Liitteitä ei saa liitettyä s.postiin ja ei pysty siirtämään aineistoa kansioihin ne ei toimi vaikka eletään jo maaliskuuta.....


    • Surkeaa toimintaa!

      s24-postiuudistuksen jälkeen en enää saa liitettyä yhtään liitetiedostoa kirjoittamaani viestiin. Liitteet-nappia painamalla ei tapahdu yhtään mitään.

      (Saan vastaanotetun viestin liitteen kyllä auki.)

      Käytössä Vista SP2 ja Firefox 3.6.

    • ...

      Eipä toimi Operalla vieläkään. Sisään pääsee kirjautumaan mutta siihen se sitten jääkin.........

    • eivät kaikki liitteet eivät toimi esim firefox selaimella, joten pysytään asiassa eikä valehdella.

    • dsgf

      nosto

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe