vinon yläpohjan tuulensuojalevy

r4kentaja

Kattotuolien väli k900, tuulensuojalevyt 120cm X 270cm tai pidempi, leveys kuitenkin tuon 120cm. Jos levyn pistää kattotuolien väliin pituussuunnassa, levystä pitää ottaa ~30cm suikale pois ja se saattaa helposti katketa. Jos levyn pätkii ~90cm pätkiin ja laittaa sivuittain, hukkaa tulee vähemmän, mutta saumoja enemmän. Miten kannattaa tehdä? Jos pitkittäin halkaisee, suikalepaloille saattaisi löytyä käyttöä.

8

3531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?++?????

tunkee ne sinne väliin, eikö voi kiinittää suoraa puuhun, ja koolata päälle?

• TI-mies

Huomattavasti mukavampi laitella niitä 90 sentin mittaisia paloja kuin taiteilla sen 270 pitkän levyn kanssa. Jos on kaksi laittamassa, silloin ei ole niin väliä kun toinen pitelee ja toinen naulaa.

• kirves&miäs

sitähän mä vähän aattelinkin..ite olen levyttäny autotallin katon täysillä gyprok levyillä, ilman levynostinta, siis käsipelillä, tollaset tuulensuojalevyt on lastenleikkiä sen rinnalla.. vaan oonhan kires ja miäs, vaikka yhteen kirjottas.

• PL+

Katkaise levy alle 90 cm (siis kattotuoliväliin poikittain sopivaksi). Silloin levy on helpompi asentaa ja yhdestä levystä saa enemmän levytettyä pintaa: 3x1200 mm = 3600 mm. Jos käytät esimerkiksi Gyprocin 9 mm paksua tuulensuojalevyä, niin siihen saa saumoihin asennettavaksi muovisia saumalistoja. Niiden avulla saumoista tulee tuulenpitäviä ja ne on helppo sekä nopea asentaa levyjen saumoihin.

• r4akentaja

En tiennyt noista saumalistoista, hyödyllinen tieto, paljon kiitoksia!

• r4kentaja
        r4akentaja kirjoitti:

En tiennyt noista saumalistoista, hyödyllinen tieto, paljon kiitoksia!

en löytänyt netistä lisätietoa, katsoin knaufin ja cyprocin sivut. Mistä saisi lisätietoa noista tuulensuojalevyjen saumalistoista?

• r4kentaja
        r4kentaja kirjoitti:

en löytänyt netistä lisätietoa, katsoin knaufin ja cyprocin sivut. Mistä saisi lisätietoa noista tuulensuojalevyjen saumalistoista?

Kuka noita tekee ja myy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe