Kun Lenny on käynnistynyt, tulee näytön oikeaan alareunaan pieni ilmoitus;
Your system had a kernel failure
There is diagnostic information available for this failure. Do you want to submit this information to the
www.kerneloops.org website for use by the Linux kernel developers.
Always Yes No Never
Yläpaneliin tulee pingviini-kuvake. Kävin tuolla sivulla, näyttää asialliselta, mutta en jaksanut selvittää sen tarkoitusta.
Mitään ongelmaa en ole havainnut Lennyn toiminnassa, tosin vähällä käytöllä ollut viimeaikoina.
Your system had a kernel failure
Veikka.
1
391
Vastaukset
- 1+1=noin 3,14
Sama tuli minullekin. Kävin lukaisemassa sivun hätäisesti. On kait tarkoitus lähettää bugiraportteja kehittäjille.
Synaptic Package Manager ohjelmalla katsoin että semmoinen kerneloops ohjelma on tosiaan tullut asennettua. Jätin sen ohjelman vielä poistamatta. Sellainen tuntuma tuli, että Google Chrome kämähti johonkin ja sen jälkeen sitä ilmoitusta alkoi tulla.
Tiedä sitten ja kun ei kerta edes kahdessa sekunnissa selvinnyt mistä sen logitiedoston voin itse lukea niin kuittasin never.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779