Naapurilla ulko ovi auki?

NON OF MY BIZ

Elikkä naapurilla on unohtunut(?) koti ovi auki harvakseltaan. En tiedä pitäisikö se sulkea vai jättää auki vaan, mutta ei tiedä millaisia hyypiöitä sinne menee.

Soitin ovi kelloa kun oli auki klo 21 aikohin, mutta ei vastausta joten jätin oven auki vaan. En kurkannut sisään niin kuin kaikissa jenkki leffoissa. Ryssiähän ne kyllä on että en tiedä kuuluuko maan tapoihin.

Täällä vuosaaressa on kaikenlaista hiipijää liikenteessä ja ei ole mitään varsinaista rappuakaan.

Miten muut toimineet tässä tilanteessa? En edes tiedä minkänäköistä porukkaa sielä asuu, saatika päivää koskaan sanonut

6

4729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolellinen lyyti

Jos huomaat, että ovi on ollut jo pitempään auki, laita kiinni.
      Ei kukaan varmaan pitkäksi aikaa jätä oveaan auki, ehkä esim. jonkun roskapussin viennin ajaksi, jos silloinkaan.
      Olisi kauheaa, jos itselle kävisi niin, että ovi vahingossa jäisikin auki...ja kotiin tullessa kämppä olisi tyhjennetty.

• yleinen tapa

Ihmiset usein tykkäävät tuuletella rappuun ruuankäryjään jne. Tuuppaa ovi kiinni, jos viittit ohikulkeissas.

• 16+18

Muutaman kerran kun roskapussi tai kauppa/kyläily -reissunsa jälkeen odottelevat huoltomiestä avaamaan varsinkin kovalla pakkasella tai vesisateessa niin oppivat nuokin elätit maan tavoille.

• ovi....

Olen samaan törmännyt sekä kerrostalossa ja omakotitalo aluueella ja olen yksinkertaisesti laittanut oven kiinni.

Ja kaikessa on hyvä muistaa että älä tee sellaista mitä ei itsellekkään hyväksyisi!

• Anonyymi

O jo aina kyseessä unohdus ,vai kenties toisen luvaton avaaminen
      Kannattaa tämäkin mahdollisuus ottaa huomioon.

• Anonyymi

Kahden eri remontin yhteydessä on kaksi kertaa käynyt, että remonttimiehet ovat jättäneet asunnon oven auki lähtiessään iltapäivällä. Myöhään illalla olen tullut töistä ja todennut tämän.
      Noissa tapauksissa olisi toivonut, että naapurit olisi laittaneet oven kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3073
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2345
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1949
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1547
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1390
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1361
    Aihe