Matkatoimistojen laukkuläpyskät

Kysyn vain

Onko matkatoimistojen laukkulipukkeilla oikeasti mitään merkitystä? Vai ovatko vain kyseisten firmojen mainostusta? Näyttävät mielestäni aika hassuilta. Ja sitäpaitsi viralliset nimi- ja matkakohdetiedothan näkyvät lähtöselvityksessä laukkuihin liimatuista tarroista.

3

1164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omaksi parhaaksesi

      Hyvänen aika, jos nyt pakettimatkalle olet menossa, niin matkakohteessa kyyditykseen , saattaa samaan
      bussiin joutua useaan eri hotelliin meneviä, jolloin laukkulipukkeesta näkee mihin laukkusi on
      matkalla. Tarpeellinen lipuke , sanoisin.

      • Ja

        luulenpa että lähtöselvityksessä liimattavassa tarrassa näkyy vain kohdemaa ja lento mihin laukun on määrä sitten päätyä ja varmaankin myös vielä maan kyseinen lentokenttä... mutta eihän siinä näe sinun asumistietoja tai muuta siksi onkin hyvä sellainen siihen laukkuun lätkäistä ( ja näitä kyseisiä lipuskoita löytyy vielä kyllä lentokenttien check-in tiskeiltä) siitä sitten nähdään helposti missä hotelissa tai osoitteessa majailet niin laukku saadaan sinulle sitten perille ja siinä muistaakseni vielä on kotiosoite kohta eli jos laukku on vielä hukassa sinun kotiin lähtösi jälkeen laukku toimitetaan sinulle kotia eikä se taas sitten lähde vielä sinne jonnekkin ulkomaan hotelille. Mielestäni kyllä kannattaa se täyttää ei ne sitä kuitenkaan turhaan monia miljoonia päivässä paina asiakkaile ympäri maailmaa vain mainostamiseksi!!


    • ......

      Reittilennoilla noita lipukkeita ei kaivata, en käsitä miksi lomalennoilla tarvitaan. Omassa laukussani on aina ollut oma tagi, jossa on mun yhteystietoni siltä varalta, että laukku eksyy minusta matkan aikana, ei ole koskaan eksynyt. Itse myös joutuu kuljettamaan laukun bussiin/taksiin yms. kun kentältä lähtee, harvassa paikassa on kantajia. Ja itse osoitan taksin tai bussin kuljettajalle mikä laukku on minun, kun poistun kulkuneuvosta. Viimeksi mentiin tilataksilla ja porukkaa meni kahteen eri hotelliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe