ei helvetti miten huonosti toimiva takuuhuolto tuolla on ku tietokoneen komponentti ollu jo 3 viikkoa huollossa,sama homma oli yhen skannerin kanssa se oli joku pari kuukautta huollossa vuos takaperin
siinä se edullisen hinnan kääntöpuoli sitte kai onkin, joo ei tuolta kannata mitää ostaa
cruzbroker...
23
3203
Vastaukset
- 24
Halvalla ei saa hyvää.
- _Lumiukko_
Joo, olisivat vaan pysyneet siellä Joutsenossa, kun ovat muutenkin niin kummallista sakkia. Välillä tuntuu, että asiakaspalvelu on heille täysin outo asia ja oma napa tärkein!
- ?=?=??=
ei se valitus täällä auta,URPO.Mene paikan päälle kyselemään mikä mättää.Sitä tosin itsekkin ihmettelen mihin hävisi ne vanhanpaikan myyjät????Oli ihan asiallisia.
- 2313
Ne vialliset laitteet lähetetään maahantuojalle joka sit suurella todennäkösyydellä lähettää vastaavan laitteen tilalle. Eli siinä kestää sellane pari viikkoa normaalisti, joskus enemmänkii.
- pysykoloki?
Älä viitsi valittaa suotta. Palvelua olen saanut sieltä ja vieläpä ilmaiseksi.
Riippuu mikä siinä sinun -80 rakkineessa on ollut vialla. Osat siihen löytyvät jostain kirpparilta tai kierrätyskeskukselta. Ja pojat eivät ole vielä ehtineet niitä hakemaan ja etsimään.
Noissa tietsikoissakin se suurin käyttäjävirhe on se id sata tti.
Laitan sen sinulle vielä näkyviin, että varmasti ymmärrät, ja toisaalta voithan kysyä fiksummilta kavereiltasi, mikäli et ymmärrä. ID100TTI
Jos itse olet työssäsi virheetön, hauku lisää.- 1+14
sitä on joku ville 12v nörtti kirjottelemassa iskän koneella :) jota kiusataan koulussa ku noi vituttaa
- -asiakas-
1+14 kirjoitti:
sitä on joku ville 12v nörtti kirjottelemassa iskän koneella :) jota kiusataan koulussa ku noi vituttaa
No onhan se ihan paska paikka, mutta onneksi kylällä on parempia ja asiantuntevampia liikkeitä...
- Kristian/CruzBroker
-asiakas- kirjoitti:
No onhan se ihan paska paikka, mutta onneksi kylällä on parempia ja asiantuntevampia liikkeitä...
No kertokaahan (tai vielä parempi jos tulette paikan päälle kertomaan) hyvät ihmiset kenellä on jotain valittamisen aihetta, että mikä meidän huollossa on henkilökohtaisesti juuri teidän kohdalla ollut vialla ja mikä siinä asiakaspalvelussa on niin huonoa, kun yritämme ottaa jokaisen asiakkaan huomioon jo heti sisään tullessa vähintään tervehtimällä. Huollon puolella tilanne on se että jo pelkästään koneiden osalta huoltojono on noin viikon luokkaa. Jos on viallinen komponentti niin se lähtee lähes aina maahantuojalle jos et ole saanut heti meiltä vastaavaa tilalle. Maahantuojan takuukäsittelyn kesto ei ole meistä millään tavalla riippuvainen jonka suhteen on mielestäni väärin sanoa meidän huoltoamme huonosti toimivaksi.
Summa summaanum: Kannattaa tulla ennemmin paikan päälle keskustelemaan jos jokin asia on jäänyt vaivaamaan niin päästään toivottavasti yhteisymmärrykseen ja asia selkenee kummallekin osapuolelle. Lisäksi saamamme palaute kehittää myös meitä työssämme.
Kiitoksia ja tervetuloa.
Ystävällisin terveisin.
CruzBroker Lappeenranta - Pettynyt asiakas
Kristian/CruzBroker kirjoitti:
No kertokaahan (tai vielä parempi jos tulette paikan päälle kertomaan) hyvät ihmiset kenellä on jotain valittamisen aihetta, että mikä meidän huollossa on henkilökohtaisesti juuri teidän kohdalla ollut vialla ja mikä siinä asiakaspalvelussa on niin huonoa, kun yritämme ottaa jokaisen asiakkaan huomioon jo heti sisään tullessa vähintään tervehtimällä. Huollon puolella tilanne on se että jo pelkästään koneiden osalta huoltojono on noin viikon luokkaa. Jos on viallinen komponentti niin se lähtee lähes aina maahantuojalle jos et ole saanut heti meiltä vastaavaa tilalle. Maahantuojan takuukäsittelyn kesto ei ole meistä millään tavalla riippuvainen jonka suhteen on mielestäni väärin sanoa meidän huoltoamme huonosti toimivaksi.
Summa summaanum: Kannattaa tulla ennemmin paikan päälle keskustelemaan jos jokin asia on jäänyt vaivaamaan niin päästään toivottavasti yhteisymmärrykseen ja asia selkenee kummallekin osapuolelle. Lisäksi saamamme palaute kehittää myös meitä työssämme.
Kiitoksia ja tervetuloa.
Ystävällisin terveisin.
CruzBroker LappeenrantaOn se vaan kumma että muissa paikoissa pystytään palvelemaan paremmin ja nopeammin
eli ei kaikkea voi selittää sillä että se nyt vaan on näin ja näin. Eikä se ole niin että jos
on tyytymättömiä asiakkaita ja huollon vasteajat on useita viikkoja niin eikö pitäisi vaikka
palkata lisää työntekijöitä huoltoon tai sitten lopettaa kokonaan toi räpeltely! - äänestäjä,.,.
Pettynyt asiakas kirjoitti:
On se vaan kumma että muissa paikoissa pystytään palvelemaan paremmin ja nopeammin
eli ei kaikkea voi selittää sillä että se nyt vaan on näin ja näin. Eikä se ole niin että jos
on tyytymättömiä asiakkaita ja huollon vasteajat on useita viikkoja niin eikö pitäisi vaikka
palkata lisää työntekijöitä huoltoon tai sitten lopettaa kokonaan toi räpeltely!Homma joko toimii tai sitten ei.. Täällä kun kerrotaan että teillä homma ei toimi niin osaan äänestää jaloillani. Ei ketään kiinnosta teid'än bisnestä kehittää hyväksi jos ette siihen itse pysty..
- Huubalo
Pettynyt asiakas kirjoitti:
On se vaan kumma että muissa paikoissa pystytään palvelemaan paremmin ja nopeammin
palkata lisää työntekijöitä huoltoon tai sitten lopettaa kokonaan toi räpeltely!Minulla on vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia lappeenrannan cruzbroker:ista. Olen käynyt sielä useasti niin uuden koneen hankinnassa sekä takuuhuolto asioissa. Aina on homma toiminut hyvin ja ammattitaitoisesti.
Myös takuuhuolto toimi hyvin. Koneeni oli 3 päivää huollossa ja sen jälkeen soittivat koneen olevan valmis ja sain vielä huollosta alennusta. - elmeri vaan
Huubalo kirjoitti:
Minulla on vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia lappeenrannan cruzbroker:ista. Olen käynyt sielä useasti niin uuden koneen hankinnassa sekä takuuhuolto asioissa. Aina on homma toiminut hyvin ja ammattitaitoisesti.
Myös takuuhuolto toimi hyvin. Koneeni oli 3 päivää huollossa ja sen jälkeen soittivat koneen olevan valmis ja sain vielä huollosta alennusta.No sinuapa ei juuri huolet paina. Itse olen aina takuuhuollosta joutunut maksamaan täyden hinnan.
- blackpörs
elmeri vaan kirjoitti:
No sinuapa ei juuri huolet paina. Itse olen aina takuuhuollosta joutunut maksamaan täyden hinnan.
Ei kait takuu huollosta tartte mitään maksaa? Paitsi Mustassa-Pörssissä. Sen takia en enää siellä käykään. Terveisiä sinne vaan!
- elmeri vaan
blackpörs kirjoitti:
Ei kait takuu huollosta tartte mitään maksaa? Paitsi Mustassa-Pörssissä. Sen takia en enää siellä käykään. Terveisiä sinne vaan!
No huubalo oli maksanut ja iloitsee ettei täyttähintaa. No kukin tavallaan.
- Nähty on
Cruz Broker luistaa aina takuusta.
- riippuu kai siitä
mistä oot konees ostanu, takuuhuollot lähtee lähes poikkeuksetta maahantuojalle, itse oon saanu kyseisessä liikkeessä aina asiallista ja asiantuntevaa palvelua
- Cruzbroken
Cruzbrokeria kannattaa välttää, oli sitten toimipiste missä tahansa. Kannattaa levittää sanaa ettei sieltä kannata ostaa yhtään mitään.
- 10v asikkaana
Cruzbrokeria kannattaa käyttää, oli sitten toimipiste missä tahansa. Kannattaa levittää sanaa että lähinnä sieltä kannattaa ostaa kaikki tietotekniikka.
On ainut pulju mikä jotain oikeasti ymmärtää tietokoneiden päälle ja osaa ne korjatakkin eikä vaan kusettaa niinkun monet muut joista kokemusta.
nimimerkki: Cruzbroken voi yhä jatkaa onnetonta elämäänsä ja purkaa surkeuttaan, ei siinä mitään.
- hanurin kaivelija
Tämäkin ketju kaveltu hanurista vuoden takaa. Ihme peeloja.
- Tampioinsinööri
Hommasinpa Lappeenrannan Cruzilta tuossa jokunen kuukausi sitten valmispakettikoneen. Hajosi viikon sisään läppäri sekä pöytäkone, niin ei ollut aikaa kasata sitä konetta itse, sillä kone täytyi työhommien takia saada heti mukaan. Palvelu ok, mutta koneen hinta-laatusuhde olikin sitten ihan muuta. Maksoin koneesta muistaakseeni 1400e ilman mitään lisälaitteita. Ensinnäkin mukaan sain vain keskusyksikön. En ohjeita, ajurilevykkeitä, piuhoja yms. Sanottiin, että tossa toi keskusyksikkö on, hyvää matkaa! Ei edes laatikkoa kotelolle. Koneen näyttis oli jo vanhanaikainen ja ei enään valmistuksessa, ottaen huomioon koko paketin hinta. Ton näyttiksen kanssa on ollu jonkinjonkinverran ongelmia, mutta liikkeen vika se ei ole. Kyseinen piiri on vaan vika altis, eikä näytönohjaimen valmista ole korjannut vikaa ajuripäivityksillä. Toinen mukava homma on se, että joku viisas oli keksinyt, että emoon, joka tukee vain crossfireä laitetaan nvidian ohjain. Eli jos haluaa päivittää kahteen näytönohjaimeen, niin joko hommattava kaks atin ohjainta tai emo vaihtoon. Miksei suosiolla olisi voinut laittaa vaikka samanhintaista SLI:tä tukevaa emoa tai suoraan atin(paskaa) ohjanta? Ei ollenkaan ammattimaista.... Samanlaisen paketin ois saanu Jimmssiltä monta satasta halvemmalla, kun myöhemmin kattelin. Niin ja kone oli pölyinen, kuin mikä ja kotelosta puuttui ruuveja. Hinta laatusuhteeltaan tosi huono kokonaisuus. Seuraavaksi kasaan koneeni jälleen kerran itse ja laitan osat tilaukseen jimmssiltä. Olisi pitänyt itse ajatella vähän tarkemmin hankkiessa, mutta minkäs teet, elämä on..
- Ammattimies....
Ilmeisesti olet sokea, ei kannattaisi siinä tapauksessa mennä ainakaan yksin mitään mistään mennä ostamaan, vai ihanko typeryyttäsi ostit jotain mitä et tajunnu ? jos ei tajua mitä ostaa niin paikassa kun paikassa käy noin luulen.
Cruz on toiminut ihan hyvin mutta olen tiennytkin aina mitä haen ja tarvitsen, apuakin on löytynyt jos olen vaihtoehtoja miettinyt ja harkinnut, myös korjaushommat ovat sujuneet ja takuukorjaukset hoidettu jos sellaisia on tarvinnut. - Tampioinsinööri
Ammattimies.... kirjoitti:
Ilmeisesti olet sokea, ei kannattaisi siinä tapauksessa mennä ainakaan yksin mitään mistään mennä ostamaan, vai ihanko typeryyttäsi ostit jotain mitä et tajunnu ? jos ei tajua mitä ostaa niin paikassa kun paikassa käy noin luulen.
Cruz on toiminut ihan hyvin mutta olen tiennytkin aina mitä haen ja tarvitsen, apuakin on löytynyt jos olen vaihtoehtoja miettinyt ja harkinnut, myös korjaushommat ovat sujuneet ja takuukorjaukset hoidettu jos sellaisia on tarvinnut.Pointtini oli lähinnä se, että hinta-laatusuhde oli huono. Itse nimenomaan painotin, että kone tulee työkäyttöön sekä pelikäyttöön ja päivitysvaraa saisi olla. Niin, vanha ohjain, emo, joka ei tue kunnolla gpu päivityksiä, ei minkään näköisiä ohjeita/dokumentteja, kotelosta puuttui ruuveja, ja täynnä pölyä. Katsoin aikaisemmin netistä koneen speksit....mutta, netissä koneen "mallinumero" oli sama, kun liikkeessä myyty. Komponentit, kuten emo ja näyttis olivat toisenlaiset kuitenkin siinä koneessa. Vanhaa erää kenties. Tuolla samalla hinnalla olisi saanut paljon tehokkaamman koneen muualta. En ole mikään päivittäinen muropaketin lukija, mutta kyllä mä perusasiat sentään osaan. Eikä siinä, kone toimii hyvin...
- Tyytyväinen asiakas
Tyytyväinen asiakas täälläkin. Ostin parisen vuotta sitten kannettavan tuosta liikkeestä ja pyysin poikia laittamaan sen käyttökuntoon sillä välin kun kävin kaupoilla. Keskustelimme siitä millaiseen käyttöön se tulee ja mitä tarvitsen siihen. Palasin sitten hakemaan valmiin masinan ja sillä näpyttelen vieläkin eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Laite on toiminut kiitettävästi.
Sain hyvää palvelua eikä esittämiäni kysymyksiä missään vaiheessa katsottu alta lipan. En nimittäin ole mikään tietokonenero, päinvastoin.
Jatkossakin ostan heiltä jos tarvetta tulee.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484