http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1924832&pos=hl-ul-1
Kippis ja junaan Moskovassa
1
716
Vastaukset
- kippis ja kulaus
Ettei jokaisen tarivtse erikseen klikata tuonne niin lukekoot tästä tuon linkin
---
Junasarjamurhaaja jäi kiinni Venäjällä
11.02.2010 16:18
Venäjällä on saatu kiinni sarjamurhaaja, joka on surmannut ainakin kolmetoista ihmistä Moskovan lähijunissa, kertoo Komsomolskaja Pravda -sanomalehti.
23-vuotias murhaaja on surmannut satunnaisia uhreja jo kolmen vuoden ajan aina samalla tekniikalla. Mies on tarjonnut valitsemalleen matkustajalle juotavaa ja selittänyt haluavansa juhlistaa lapsensa syntymää. Pian on käynyt ilmi, että tarjottu viina onkin ollut voimakasta hermomyrkkyä.
Uhrien menetettyä tajuntansa tekijä on ryöstänyt heidät. Monet uhrit kuolivat myöhemmin tukehtumiseen.
Kuolonuhreja on paljastunut toistaiseksi kolmetoista, lisäksi kaksitoista matkustajaa on sairastunut erilaisiin hermosairauksiin ja joutunut sairaalahoitoon.
Miliisi on löytänyt tekijän kodista tilikirjan, johon hän on kirjannut kaikki iskunsa ja ryöstetyt rahasummat. Kirjan perusteella Moskovan miliisi epäilee löytävänsä tutkimusten aikana vielä lisää myrkkymurhaajan uhreja.
STT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556