lempi

Miekko

Olet lempimaisemiani
olet päivän sopivin hetki
haltioituneena kuljen läpi
ensin ajatellun sanan
taistelun päästä päähän

Miten järkyttyisit täällä!

kaiken nappia painamalla
ihmisääni halkoo ilman
naisilla keinokuitua

on merihaka ja siihen sopiva katse
luovutetut alueesi vierailla huulilla
sinun ja sulkakynän väliset asiat

8

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai onko Miekkonen ?

      Voi himpulan pimpulat, en usko järkyttymiseen paitsi
      sen osalta, että melkein jokaisella runollasi sen
      kyllä teet. Senkin mystikko, runossasi on taas niin
      paljon kutkuttavia lausekokonaisuuksia, että en
      lähde niitä erottelemaan.

      * olen myyty ja tykkään älyttömästi *

      • Miekko

        Miten sen ottaa:)

        Ajattelin kriittistä naista, jonka suurin huoli tuskin on se, onko yllä teryleeniä vai jotain muuta.. Kummallisesti mielikuva hänestä kääntyikin niin, että näin hänet entisaikojen naisena jonka kanssa käyn kirjeenvaihtoa.. varoitan häntä tästä ajasta.. kuinka hän järkyttyisi nykyajan menosta.

        Joko ajattelen naisesta jotenkin kummallisesti tai sitten kykenen näkemään salattuun, sydämen kaipuuseen..

        Merihaka ei muuten ole kaupunkielämän kritiikkiä. Merihaka nyt on, ottamatta kantaa suuntaan tai toiseen.. On merihaka, kuten on tuulista tai on hellettä.


    • mahdotonyhtalo

      Sinusta on muodostumassa jotakin muuta kuin viileä ja analyyttinen yksilö :). Lähipiirisi voisi yllättyä.. No, en minäkään kerro kaikille kirjoittavani runoja..

      Jatkan kodin karsimista. Kirppareilla aivan selkeästi tavara kiertää ja optimoin sekä kodin selkeyden että myynnin voiton.

      • Miekko

        Pikkuhiljaa:) Mietin erästä tapaamista, jossa olin viileä, analyyttinen, 'kylmäkiskoinen'.. kun myöhemmin palauttelin sananvaihtoa mieleen, niin huomasin mielikuvissani sanovanikin: Olet lempimaisemiani. On aina hauska tavata sinut, se on päivän paras hetki jne. Siitä syntyi tämä runo.

        Jatkan karsimista. Käännän puheenaiheita runoystävällisiin asioihin. Projektina on tehdä runoistani tarpeettomia niin ettei mitään kirjoittamis-/työstämisprosessia tarvita. Voi asiat muutenkin ilmaista.

        Menestystä optimointisi parissa:) Minimalismi auttaa karsimaan kaiken turhan. Jäljelle jää vain se, joka on todella tarpeen.


      • mahdotonyhtalo
        Miekko kirjoitti:

        Pikkuhiljaa:) Mietin erästä tapaamista, jossa olin viileä, analyyttinen, 'kylmäkiskoinen'.. kun myöhemmin palauttelin sananvaihtoa mieleen, niin huomasin mielikuvissani sanovanikin: Olet lempimaisemiani. On aina hauska tavata sinut, se on päivän paras hetki jne. Siitä syntyi tämä runo.

        Jatkan karsimista. Käännän puheenaiheita runoystävällisiin asioihin. Projektina on tehdä runoistani tarpeettomia niin ettei mitään kirjoittamis-/työstämisprosessia tarvita. Voi asiat muutenkin ilmaista.

        Menestystä optimointisi parissa:) Minimalismi auttaa karsimaan kaiken turhan. Jäljelle jää vain se, joka on todella tarpeen.

        Runon syntytapa on mielenkiintoinen. Sitä huomaa olevansa kuivakiskoinen niille, joista välittää :). Onnea karsimisessa.. Jonakin päivänä, kun ei näy runoja palstalla, tiedän sinun saavuttaneen päämääräsi. Sanot ne sanat todellisuudessa, joita käsittelet nyt runoissasi.

        Samoin lopetan minimalismista mainitsemisen tai ajatukseni muuttuvat, kun olen saavuttanut tarvittavan pelkistyksen tason. Ehkä sen jälkeen kannustan itseäni motimoimalla luomiseen, säästämiseen tai uusien kokemusten kohtaamiseen.

        Hyväntekeväisyyttä tulen varmasti jatkamaan sopivissa tilanteissa. Mieleeni jäi kummittelemaan 100 hedelmäpuutarhaa :). Eikä kaiken hyväntekeväisyyden tarvitse olla Suomesta pois suunnattua. Yhtä hyvin se voisi olla uusia kirjoja varten kirjastoihin rahojen lahjoittamista tai kaupungeille lisää voimavaroja julkisten alueiden viihtyvyyden lisäämiseksi.


      • Miekko
        mahdotonyhtalo kirjoitti:

        Runon syntytapa on mielenkiintoinen. Sitä huomaa olevansa kuivakiskoinen niille, joista välittää :). Onnea karsimisessa.. Jonakin päivänä, kun ei näy runoja palstalla, tiedän sinun saavuttaneen päämääräsi. Sanot ne sanat todellisuudessa, joita käsittelet nyt runoissasi.

        Samoin lopetan minimalismista mainitsemisen tai ajatukseni muuttuvat, kun olen saavuttanut tarvittavan pelkistyksen tason. Ehkä sen jälkeen kannustan itseäni motimoimalla luomiseen, säästämiseen tai uusien kokemusten kohtaamiseen.

        Hyväntekeväisyyttä tulen varmasti jatkamaan sopivissa tilanteissa. Mieleeni jäi kummittelemaan 100 hedelmäpuutarhaa :). Eikä kaiken hyväntekeväisyyden tarvitse olla Suomesta pois suunnattua. Yhtä hyvin se voisi olla uusia kirjoja varten kirjastoihin rahojen lahjoittamista tai kaupungeille lisää voimavaroja julkisten alueiden viihtyvyyden lisäämiseksi.

        No joo, naiset nyt puhuvat mitä puhuvat.. suuta pieksevät. Kunniallisen miehen on hyvä pitää naisen suureellisiin sanoihin tietty etäisyys, pysytellä viileänä.. ettei ihan jokaiseen paulaan suin päin juosta.:)

        Sattuipas viikonloppu nyt hyvään saumaan.. hyvä että oli perjantaista suunnuntaihin.. sain levättyä.. väsymyksestäkö lienee osittain johtunut että virtuaaliminä kuvitteli hetken olevansa liveminää parempi... meinaan että se väsymys ei varmaankaan kuvastu kirjoitetusta sanasta yhtä hyvin kuin puhutusta. Pitää alati kuunnella kehonsa ääntä.. löytää liikunnan ja levon oikea suhde.. kehoaan ei pidä päästää valvomatta hortoilemaan... joku kontrolli...

        100 hedelmäpuutarhaa on kaunis ajatus:)


    • Anonyymi

      Siltä se vaikutti kun poliisikin kiinnostui niiden kynsiviilasta.
      Heidän kysymys mikä sulla hätänä kun kynsiviilas osti.
      Kärsämäki , Huume radio, tarkoititko kysymys, puhelin.
      Elli näitä K ruokaan teki Kärsämäki jalostus hieman miehen kautta antaa haku vinkkejä.

    • Anonyymi

      Kosmetologi Lempi Nivala liittyy Yksityinen lääkäriasema Mehiläinen poikki nilkka kosmetologi linjastolla eikä mitään jalkahoito saada Suomesta enää.
      2023 2024

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe