En ole valmis
Occamin partaveitsen terällä
silmäkulmasi
haarakielen kiiltävä pinta
Maapallon vieriessä
uusiin sotiin
valkeneviin aamuihin
Ei susilaumat
vielä lähteneet
kurjet lentäneet
kotiin
Käperryn itseni pysyvyyteen
ilman vastausta
minulla on vain se
Puhallus
3
153
Vastaukset
ja ihmettelen, mistä ihmeestä ammennat
näitä mystisiä sanoja ja säkeitä. Todella
laadukasta jälkeä, jotenkin viileän kaunis
ja loppu on kuin ääneen lausuttu
' olen huomaamaton, minulla on vain itseni
ja haluaisin enemmän '
Kiitoksia taiturittarelle lukuelämyksestä.- mahdotonyhtalo
Pidin pysähtyneisyyden tunnelmasta. Vaikka maailma ympärillä muuttuu, aika pysähtyy sisälläni. On aikaa rauhoittua. Tällaisia ajatuksia.. Kiitokset.
- Miekko
Yksi parhaistasi. Joka säkeistössä tuntuu olevan vastakohtapari hyvä/huono. Huonot uutiset: haarakieli, uudet sodat, susilaumat, ei vastausta. Ja hyvät: silmäkulma (pilke), valkenevat aamut, kurjet, (itsen) pysyvyys.
Occamin partaveitsi.. löytää vastakkaisista ja toisensa kumoavista signaaleista se yksinkertaisin selitys. Ei helppoa varsinkaan ihmissuhteista. Tilanne elää vielä partaveitsen terällä, eli vastaus, ratkaisu, viestien tulkinta voi kallistua kummalle puolelle tahansa. Kumpia viestejä tulisi uskoa enemmän, hyviä vai huonoja?
En ole valmis.. päättämään suhtautumistapaani, ottamaan kantaa, hyväksymään tai hylkäämään... lopun käpertyminen ilman vastausta, ilman selkeää tai oikeaa ratkaisua.. onhan oman itsen pysyvyys.. se antaa turvaa alati muuttuvalta ja käsittämättömältä toiselta ihmiseltä ja koko maailmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890