Ääneni pauhaa.
Kuin ukkonen.
Ei anna rauhaa.
Sydämein.
Sieluni huutaa.
Kiroilee.
Olen hukassa.
Minkäs teet.
Ärjyen käyn eteenpäin.
Viskoen puut ja pensaat.
Nurin näin.
Puhurin lailla puhdistun.
Olen turtana.
Kunnes kompastun.
Omaan mitättömyyteeni.
Ja kuulen vain jylinää.
Enkä ketään enää nää.
Kadonneet on kaikki.
Menneet.
Jään yksin.
Ja kaikki erheet.
Kertaan.
Elämän pirtaa.
Se on.
Mut vielä on virtaa.
Katson kuutamoon.
Ja kuiskaan.
Olen olemassa.
Uskotko.
Jylinää
6
185
Vastaukset
No voi hyvät hyssykät! Sinun syvänkö se siellä..Tänne asti kuuluu kuin ukkosen jylinä :)
Vaan on runosi kuin tulilintu joka esteistä välittämättä lentää uljaasti kohti yhtä tulenpalavaa taivaanrantaa
Eikä täällä ole kaikki kadonneet, Murukulta täällä vilkuttaa vai pitäisikö nyt sano niiskuttaa ja köhii..mutt..
.."Elämän pirtaa.
Se on.
Mut vielä on virtaa.
Katson kuutamoon."
Näin myö tehään ja pusketaan eteenpäin ja todella siinä kuuluisassa - lumessa - :DD vai mittee Gitta! :DOlen kipeä. Mitä syönyt tänään. Kait kahminut liikaa. Haaveillut. Se kait se piinaa. Mut saapuuhan yö. Painajaisia lyön. Tunteella. Tällä tulisieluisella. Kiitos MURUUUUUUUU
- yks mies.
Margitta kirjoitti:
Olen kipeä. Mitä syönyt tänään. Kait kahminut liikaa. Haaveillut. Se kait se piinaa. Mut saapuuhan yö. Painajaisia lyön. Tunteella. Tällä tulisieluisella. Kiitos MURUUUUUUUU
Taitaa olla sama tauti kuin mullakin (oli lievänä eilen).
Sitä on liikkeellä. yks mies. kirjoitti:
Taitaa olla sama tauti kuin mullakin (oli lievänä eilen).
Sitä on liikkeellä.Moni sanainen.
Osaa ottavainen.
Tautiinikin.
Tuohon mustan puhuvaan.
Niin ihan oikeaan.
Nyt aamusta katselin.
Kun "tirpuset" hyppeli.
Lauloi jo kovasti.
Olisiko.
Tulisiko jo.
Kevät aurinko.
Veisi pois turhat murheet.
Toisi ilon ja tunteen.
On ainakin yksi mies.
Kenties.
joka ajatuksissaan.
Minuakin muistaa.
Vilkutan kiitoksen aamusta.
- kuohuu luonto
Onko sulla paha päivä,
vai vain siivous päivä,
ku noin riehut,
nooh, rauhotuu se vielä .Et aina.
Silloin tällöin sattuu niin.
Et joudun kaaoksiin.
Itseni kanssa.
Siivous auttaa...
Nyt naurattaa.
Kauniisti kiitän.
Olit mukana runossani.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184