Jylinää

Margitta

Ääneni pauhaa.
Kuin ukkonen.
Ei anna rauhaa.
Sydämein.

Sieluni huutaa.
Kiroilee.
Olen hukassa.
Minkäs teet.

Ärjyen käyn eteenpäin.
Viskoen puut ja pensaat.
Nurin näin.

Puhurin lailla puhdistun.
Olen turtana.
Kunnes kompastun.

Omaan mitättömyyteeni.

Ja kuulen vain jylinää.
Enkä ketään enää nää.

Kadonneet on kaikki.
Menneet.
Jään yksin.
Ja kaikki erheet.
Kertaan.

Elämän pirtaa.
Se on.
Mut vielä on virtaa.
Katson kuutamoon.

Ja kuiskaan.
Olen olemassa.
Uskotko.

6

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi hyvät hyssykät! Sinun syvänkö se siellä..Tänne asti kuuluu kuin ukkosen jylinä :)
      Vaan on runosi kuin tulilintu joka esteistä välittämättä lentää uljaasti kohti yhtä tulenpalavaa taivaanrantaa
      Eikä täällä ole kaikki kadonneet, Murukulta täällä vilkuttaa vai pitäisikö nyt sano niiskuttaa ja köhii..mutt..
      .."Elämän pirtaa.
      Se on.
      Mut vielä on virtaa.
      Katson kuutamoon."

      Näin myö tehään ja pusketaan eteenpäin ja todella siinä kuuluisassa - lumessa - :DD vai mittee Gitta! :D

      • Olen kipeä. Mitä syönyt tänään. Kait kahminut liikaa. Haaveillut. Se kait se piinaa. Mut saapuuhan yö. Painajaisia lyön. Tunteella. Tällä tulisieluisella. Kiitos MURUUUUUUUU


      • yks mies.
        Margitta kirjoitti:

        Olen kipeä. Mitä syönyt tänään. Kait kahminut liikaa. Haaveillut. Se kait se piinaa. Mut saapuuhan yö. Painajaisia lyön. Tunteella. Tällä tulisieluisella. Kiitos MURUUUUUUUU

        Taitaa olla sama tauti kuin mullakin (oli lievänä eilen).
        Sitä on liikkeellä.


      • yks mies. kirjoitti:

        Taitaa olla sama tauti kuin mullakin (oli lievänä eilen).
        Sitä on liikkeellä.

        Moni sanainen.
        Osaa ottavainen.
        Tautiinikin.
        Tuohon mustan puhuvaan.
        Niin ihan oikeaan.

        Nyt aamusta katselin.
        Kun "tirpuset" hyppeli.
        Lauloi jo kovasti.
        Olisiko.
        Tulisiko jo.
        Kevät aurinko.

        Veisi pois turhat murheet.
        Toisi ilon ja tunteen.

        On ainakin yksi mies.
        Kenties.
        joka ajatuksissaan.
        Minuakin muistaa.

        Vilkutan kiitoksen aamusta.


    • kuohuu luonto

      Onko sulla paha päivä,
      vai vain siivous päivä,
      ku noin riehut,
      nooh, rauhotuu se vielä .

      • Et aina.
        Silloin tällöin sattuu niin.
        Et joudun kaaoksiin.
        Itseni kanssa.

        Siivous auttaa...
        Nyt naurattaa.

        Kauniisti kiitän.
        Olit mukana runossani.............


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe