Ääneni pauhaa.
Kuin ukkonen.
Ei anna rauhaa.
Sydämein.
Sieluni huutaa.
Kiroilee.
Olen hukassa.
Minkäs teet.
Ärjyen käyn eteenpäin.
Viskoen puut ja pensaat.
Nurin näin.
Puhurin lailla puhdistun.
Olen turtana.
Kunnes kompastun.
Omaan mitättömyyteeni.
Ja kuulen vain jylinää.
Enkä ketään enää nää.
Kadonneet on kaikki.
Menneet.
Jään yksin.
Ja kaikki erheet.
Kertaan.
Elämän pirtaa.
Se on.
Mut vielä on virtaa.
Katson kuutamoon.
Ja kuiskaan.
Olen olemassa.
Uskotko.
Jylinää
6
208
Vastaukset
No voi hyvät hyssykät! Sinun syvänkö se siellä..Tänne asti kuuluu kuin ukkosen jylinä :)
Vaan on runosi kuin tulilintu joka esteistä välittämättä lentää uljaasti kohti yhtä tulenpalavaa taivaanrantaa
Eikä täällä ole kaikki kadonneet, Murukulta täällä vilkuttaa vai pitäisikö nyt sano niiskuttaa ja köhii..mutt..
.."Elämän pirtaa.
Se on.
Mut vielä on virtaa.
Katson kuutamoon."
Näin myö tehään ja pusketaan eteenpäin ja todella siinä kuuluisassa - lumessa - :DD vai mittee Gitta! :DOlen kipeä. Mitä syönyt tänään. Kait kahminut liikaa. Haaveillut. Se kait se piinaa. Mut saapuuhan yö. Painajaisia lyön. Tunteella. Tällä tulisieluisella. Kiitos MURUUUUUUUU
- yks mies.
Margitta kirjoitti:
Olen kipeä. Mitä syönyt tänään. Kait kahminut liikaa. Haaveillut. Se kait se piinaa. Mut saapuuhan yö. Painajaisia lyön. Tunteella. Tällä tulisieluisella. Kiitos MURUUUUUUUU
Taitaa olla sama tauti kuin mullakin (oli lievänä eilen).
Sitä on liikkeellä. yks mies. kirjoitti:
Taitaa olla sama tauti kuin mullakin (oli lievänä eilen).
Sitä on liikkeellä.Moni sanainen.
Osaa ottavainen.
Tautiinikin.
Tuohon mustan puhuvaan.
Niin ihan oikeaan.
Nyt aamusta katselin.
Kun "tirpuset" hyppeli.
Lauloi jo kovasti.
Olisiko.
Tulisiko jo.
Kevät aurinko.
Veisi pois turhat murheet.
Toisi ilon ja tunteen.
On ainakin yksi mies.
Kenties.
joka ajatuksissaan.
Minuakin muistaa.
Vilkutan kiitoksen aamusta.
- kuohuu luonto
Onko sulla paha päivä,
vai vain siivous päivä,
ku noin riehut,
nooh, rauhotuu se vielä .Et aina.
Silloin tällöin sattuu niin.
Et joudun kaaoksiin.
Itseni kanssa.
Siivous auttaa...
Nyt naurattaa.
Kauniisti kiitän.
Olit mukana runossani.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437