Kokemusta omaavat kertokaa onnistuuko vaihto Frankfurtissa Sun Expressin koneesta Lufthansan koneeseen 1 t 15 minuutissa. Molemmat terminaalissa 1. Tällaisen lentolipun olen saanut. Toivottavasti ainakin saan molempien lentojen boarding cardin Antalyasta lähdettäessä. Onko Frankfurtin kenttä selkeä?
Kiitos vastauksista
Frankfurtissa
5
455
Vastaukset
- Meydenhane
Frankfurt on mielestäni kimurantti ja yksi niistä kentistä, joita vihaan eniten. Veikkaisin, että 1t15 min riittää mainiosti, mikäli jatkolento lähtee samasta terminaalista. Muuten pitää sitten ottaa pikkujuna 2- terminaaliin. Tässä on hieman stringit kireellä. Kannattaa ehkä heti mennä infodeskille (riippuen mikä terminaali on kyseessä) ja sanoa, että tarvitsee nyt nopean kuljetuksen portille se ja se. Yleensä löytyy ja voi fuulata sanomalla, että jalka ihan ihan rikki.
Olen tehnyt. Molemmat toimivat samassa terminaalissa, kuten itse kirjoitat, mikä tekee vaihdosta jouhevan. Seuraa opasteita, niin löydät jatkolennon portin.
- Kein Problem
Kyllä riittää normaalitapauksessa ihan hyvin, eikä Frankfurtin kenttä lukutaitoiselle ja numerot tuntevalle ole ollenkaan kimurantti.
- matkakuumeta
Syksylle on varattu reissu Malediiveille. Hki-Frankfurt lennetään Lufthansalla, Frankfurt-Male Condorilla. Takaisin samat yhdistelmät. Menomatkalla on 5 tuntia aikaa setviä asioita Frankfurtin kentällä, paluumatkalla vain 2 h. Yritin selvitellä netistä, että siirtyykö laukut automaattisesti seuraavaan koneeseen vai pitääkö tehdä lähtöselvitys uudestaan, mutten ainakaan omasta mielestäni löytänyt tietoa.
Juu, voisihan tuon kysellä matkatoimistosta, kun sitä kautta on matkatkin varattu, mutta jos jollakin on tietoa, saa kertoa. :)Condor on Lufthansan entinen tytäryhtiö. Ainakin aikaisemmin matkatavarat ovat siirtyneet suoraan ja siirtyvät varmaan nytkin jos on vain yksi lippu. Lisäksi lennolta sai Miles & More-ohjelmaan pojoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683129
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743024Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632564Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392047- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241600- 591556