Hei, huomasitteko että suutarin lopetettua liikkeenpidon on paikkaan tulossa hierojan vastaanotto. Mulla onkin autolla ajosta hartiat jumissa, mennään kokeilemaan kun paikka aukeaa.
Ikkunan lapussa luki thai-hieronta, onko se tehokasta hartiajumitukseen? Onko joku kokeillut ja onkohan se kallista?
Hierontaa!
14
7996
Vastaukset
- nanimi
Ari-Pekka Nyströmiä,toimii urheiluhierojana ja tehnyt mun selälle ihmeitä...
- jäykkkis
Missä tämä Nyström ottaa vastaan?
- Hanulii
jäykkkis kirjoitti:
Missä tämä Nyström ottaa vastaan?
Nyström ottaa vastaan tuolla Jakob Forsellinkadulla. Minäkin suosittelen lämpimästi!
- posliini boy
Onkoloviisan thai hieroja minkä ikänen?
- korhonen Savosta
Päivee ukot! Suapiko Thaihieronnasta sitä ihteään, piparia? Elikkä onko turha vonkata jos sinne mennöö?
- enmee enää
No kävin, sivelyä, kutittelua, luokatonta hierontaa. Ei ollut piparia niinkuin naapurin parturilla on aina lasipurkillinen asiakkaille kahvin kanssa.
- hieroja minäkin
Hah, jyrkästi kielsivät myyvänsä seksipalveluja Vartti-lehden jutussa.
Minusta heidän pitäisi laittaa diplomi ikkunaan esille että hierontakoulutus on suoritettu. - Sommaren är kort
Taisi olla Uusimaassa, jonka tutkiva toimittaja oli mennyt kameran ja lehtiön kanssa hierojalta, että myydäänkö täällä seksipalveluita. Ei kuulemma myyty, eikä sitä ollut paikan hinnastossakaan...
- Kivusta vapaa
Nyt löytyy kunnon hieroja Loviisassa, se on Kari Hede joka yhdistää aasialaista Tui na terapiaa ja kunnon hierontaosaamista. Käykää tutustumassa kotisivulla http://www.karihede.com, sieltä voi jopa suoraan varata ajan ihan nettivarauksella. Kannattaa ilman muuta käydä.
- RYTKÄ
TEKEEKÖ lOVIISAN THAI-HIEROJA KOTIKÄYNTEJÄ
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904