varkauden koneet tekemään kartonkia, kuulin juuri tänään luotettavalta taholta eli pojat jatkaa tehtaalla entiseen malliin. Hyvä uutinen varkaudelle. yes.
Storaenso muuttaa
13
1130
Vastaukset
- aapeehoo
minä taas kuulin että piirakkataikinaa. taho ei tosin ollu ihan varma.
- Tsupari sanoi
Varkauden tehtaat 31.03 yhtiökokouksessaan sisäpiiri tietoa.
- Jobbari Joroisista
Tsupari sanoi kirjoitti:
Varkauden tehtaat 31.03 yhtiökokouksessaan sisäpiiri tietoa.
Näin se valitettavasti on. Päätetty jo Varkauden tehtaiden lopettamisesta, mutta kertovat julkisesti kun on sen aika eli muutamien viikkojen kuluttua. Ei tule yllätyksenä kovinkaan monelle.
Aika monta asuntoa tulee myyntiin Varkaudessa vuoden 2010 aikana ja kaupungin väkiluku vähenee entisestään. Ei kuulkaa hyvältä näytä Varkauden kauppalan tulevaisuus :( - pk2
Jobbari Joroisista kirjoitti:
Näin se valitettavasti on. Päätetty jo Varkauden tehtaiden lopettamisesta, mutta kertovat julkisesti kun on sen aika eli muutamien viikkojen kuluttua. Ei tule yllätyksenä kovinkaan monelle.
Aika monta asuntoa tulee myyntiin Varkaudessa vuoden 2010 aikana ja kaupungin väkiluku vähenee entisestään. Ei kuulkaa hyvältä näytä Varkauden kauppalan tulevaisuus :(tiedetty pitkään että loppuu.mut herrat eivät vaan sano suoraan että tämä arpa ikävä kyllä ei voita.
herrojen pitää saada ekaks rahastot kuntoon ittelleen ja sit naulataan ovet kiinni. - Paprumies
pk2 kirjoitti:
tiedetty pitkään että loppuu.mut herrat eivät vaan sano suoraan että tämä arpa ikävä kyllä ei voita.
herrojen pitää saada ekaks rahastot kuntoon ittelleen ja sit naulataan ovet kiinni.Niin ja se tehtaiden työmoraali säilyy edes jollain tasolla. Jos puoli vuotta ennen sanotaan että tehdas kiinni sitä vähääkään työmoraalia ei enää olisi.
- joku vaan
Paprumies kirjoitti:
Niin ja se tehtaiden työmoraali säilyy edes jollain tasolla. Jos puoli vuotta ennen sanotaan että tehdas kiinni sitä vähääkään työmoraalia ei enää olisi.
Vaikka olenkin tehtaalla töissä ja eläkeiässä,niin naurattaa teidän kateellisten kommentit,jotain tiedän minäkin,vaan enpä kerro,hyvät uutiset tulee aikanaa,sitten teiltä suut suppuun.
- minä vaan
joku vaan kirjoitti:
Vaikka olenkin tehtaalla töissä ja eläkeiässä,niin naurattaa teidän kateellisten kommentit,jotain tiedän minäkin,vaan enpä kerro,hyvät uutiset tulee aikanaa,sitten teiltä suut suppuun.
Hyviä uutisia? Tehtaan loppuminen ei kovin hyvä uutinen ole. Kun se todellisuudessa on kaikki tai ei mitään. Turha on jättää yhtä konetta pyörimään, näin ovat erinäiset tahot vahvistaneet. Kyllä se päätös tehtaiden lopettamisesta on tehty jo aikapäiviä sitten. Nyt vain odotetaan tiedon julkistamista.
Se, mitä korvaavaa toimintaa tehdasalueelle syntyy, on sitten ihan eri asia. minä vaan kirjoitti:
Hyviä uutisia? Tehtaan loppuminen ei kovin hyvä uutinen ole. Kun se todellisuudessa on kaikki tai ei mitään. Turha on jättää yhtä konetta pyörimään, näin ovat erinäiset tahot vahvistaneet. Kyllä se päätös tehtaiden lopettamisesta on tehty jo aikapäiviä sitten. Nyt vain odotetaan tiedon julkistamista.
Se, mitä korvaavaa toimintaa tehdasalueelle syntyy, on sitten ihan eri asia.Minun sukulaiseni palkattu projektiin nimeltä Varkaus StoraEnsolle. Sen puheissa ei kuulostanut lopun alulta vaan uuden alulta. Mullistavia mutta meidän varkautelaisten kannalta iloisia muutoksia tulossa. Kuulemma jatkaa sitten täältä Uruguain projektiin.
- Varkauden elättäjänä
bruno2 kirjoitti:
Minun sukulaiseni palkattu projektiin nimeltä Varkaus StoraEnsolle. Sen puheissa ei kuulostanut lopun alulta vaan uuden alulta. Mullistavia mutta meidän varkautelaisten kannalta iloisia muutoksia tulossa. Kuulemma jatkaa sitten täältä Uruguain projektiin.
eikun korostuu storan loppumisen myötä. Täällä odotellaan yrityksissä kieli pitkällä kun saa kunnossapidon ammattilaisia kohta 9 euroa tunti töihin. Paperimiehistähän ei ole kuin polkea paaluisiksi akkutehtaan pohjalle
- karvinen.........
Varkauden elättäjänä kirjoitti:
eikun korostuu storan loppumisen myötä. Täällä odotellaan yrityksissä kieli pitkällä kun saa kunnossapidon ammattilaisia kohta 9 euroa tunti töihin. Paperimiehistähän ei ole kuin polkea paaluisiksi akkutehtaan pohjalle
Oletpa ressukka tosi säälittävä,ja ennen kaikkea huippu kateellinen,sen osaa jokainen lukea,mutta olethan junttikylästä joku heinähattu,viljele vaan sitä torpparin maatasi kaikessa rauhassa,äläkä mieti sellaisia asioita,jotka ovat sinulle ylitse käymättömiä.
- katteellinen
karvinen......... kirjoitti:
Oletpa ressukka tosi säälittävä,ja ennen kaikkea huippu kateellinen,sen osaa jokainen lukea,mutta olethan junttikylästä joku heinähattu,viljele vaan sitä torpparin maatasi kaikessa rauhassa,äläkä mieti sellaisia asioita,jotka ovat sinulle ylitse käymättömiä.
Kyllähän Varkaudesta löytyy joitain valopilkkuja joille voi povata menestystä. Nimittäin työkkäri, Alkon myymälä ja poliisi.
- Maatalouslomittaja
katteellinen kirjoitti:
Kyllähän Varkaudesta löytyy joitain valopilkkuja joille voi povata menestystä. Nimittäin työkkäri, Alkon myymälä ja poliisi.
Aamuisin Varkautta kohti työssäkäyviä. Sorsakoski 50%, Leppävirta kirkonkylä 50%, Timola 100% ja Leppävirtä 23 suunta 100%. Onko siellä noin paljon joutilaita kun ne päiväksi tulee Varkauteen ja illalla takaisin. Oliskohan se nyt kumminkin että samassa veneessä ollaan ja on onni että nyt näyttää tulevaisuus lohdulliselta.
- Anonyymi
kastrokka
eli
hernekeitto
sekä
mustikkavelli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624