Mahdollinen muutto kyseessä nyt tulevan kevään aikana ennen varsinaista kesää johonkin ranskankieliseen kuntaan, mahdollisesti jonnekin Brysselistä kaakon-lounaan välimaastoon. Melko paljon nettihakua takana ja aika runsaasti kaikkea Belgiaan liittyvää jo kertynyt selaimen kirjainmerkkeihin.
Siksipä tiedustelenkin mitä asuinalueita / kuntaa suosittelette Brysselin kupeessa josta olisi mahdollista löytää suht' helposti uudehkoa asuinkantaa (5-15 vuotta?). Kuulema mm. Braine l'Alleud:ssa olisi näin, joskaan alueesta en sen enempää tiedä (paljon opiskelijoita?). Toivottavaa olisi rauhallinen ympäristö (ulkoilualueetkin olisi plussaa, polkupyörä / rullaluistimet), palvelut, pikatiet ja yleisetkin kulkuvälineet lähettyvillä, bussi - juna. Mikäli ilman vaihtoa pääsisi junalla tai bussilla lentokentälle aina tarvittaessa, niin sekin olisi plussaa, vaikka sen tarve ei nyt niin kovin tiuhaa olekaan.
- http://www.lexilogos.com/belgique_carte.htm
- http://eur.i1.yimg.com/eur.yimg.com/i/fr/enc/jpeg/cartes/bc056f0.jpeg
Ps. Onko jossakin kartaa missä postinumerot selkeästi esillä ? Yleensä asuntoilmoituksia katsellessa peruskriteerinä haussa on postinumero, jonka käyttö luonnollisestikin edellyttää hyvää aluetuntemusta tai tuota edellämainittua aapista.
Kiitos etukäteen mahdollisista vinkeistä ja huomioista.
Asuinalueet Brysselin tuntumassa ?
Be.fr
0
1095
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191